Weekend was niet veel soeps.. maar vanochtend goed opgestaan, heb al een deur geverfd en voel me nu dus kip lekker, en ik snap nu dus ook wat jullie bedoelen met die onzekerheid.. nu denk ik gelijk.. klachten kom maar snel! Al zal ik hier weer anders over denken wanneer ze er weer zijn haha! @Leentjeleerdelotjelopen herkenbaar dus! @vinorosso hoe is jouw week begonnen?
Logisch die spanning hoor, dames! En herkenbaar.. heb zelf pas over ruim 2 weken de termijnecho en ik ben ook al zenuwachtig Vermoeid! M'n zoontje vond het een goed idee om wakker te zijn van 12 uur 's nachts tot half 3... En dan gewoon weer de wekker om 7 uur en werken vandaag Joepie! Maarrrrr, ik heb gisteren 2 verse croissantjes gehaald die ik nu lekker zit weg te snaaien en dat maakt me wel weer even heel happy Het zit 'em in de kleine dingetjes, hè
Hier nog wel veel misselijk helaas en verwacht nog niet dat het beter zal gaan deze week. Ik ben helaas in deze groep ook weer de laatste (bij al m’n zwangerschappen zo n groepje gehad en altijd als laatst uitgerekend haha). Ik merk dat ik telkens achterloop op jullie ontwikkelingen.
@Bumpie ik loop met 8+4 ook een beetje achter. Volgens mij ben je in deze groep óf al wat verder óf je loopt erachter aan. Zoals wij haha. En ik denk dat dat vooral nu in de begin fase het meest duidelijk is maar wanneer het eerste termijn erop zit zal het wat minder veel schelen. Dat denk ik teminste @Secret Promise haha ik moet lachen om je berichtje, geluk zit in kleine dingen. Je hebt helemaal gelijk haha. Lekker genieten dus! Mijn week/dag begon licht misselijk en heeeeel moe maar nu weer wat gewerkt en ik ben alweer opgeknapt . Voor nu tenminste.....
@Bumpie @vinorosso jullie zijn niet de enige.. hier 31 december/1 januari uitgerekend maar in beide groepen lees en schrijf ik wel mee maar sta nog niet op de lijst. Al te vaak eraf moeten halen. Woensdag eerste echo en als die goed is ga ik me toch maar op de lijst toevoegen. Super spannend want we hebben nog nooit een goede echo gehad
Ik ga heeeeel hard voor je duimen!!!! Zo erg dat het al zo vaak fout is gegaan.. Ik hoop echt heel erg dat je jezelf ook op de lijst erbij kan gaan zetten! Daar gaan we voor!!
Ik duim voor je @BloemNH ! Hier vandaag een redelijke dag met eens wat minder vermoeidheid. Wel echt snel buiten adem en dan helemaal aan het trillen en wat duizelig. Niet extreem, maar wel vervelend.
Ik ben ook wat later dan de rest.. dan zijn we toch al met z’n vieren wat later haha. En ach, het scheelt zo’n twee weken. “vroeger” waren de NOD-lijsten een hele maand. Mijn dochter is op de 30e geboren van die maand en dat was dus het één-na-laatste baby’tje der geboren werd (van de 20 ofzo). Ik was de 20e uitgerekend maar bijna iedereen die later was uitgerekend kreeg eerder een baby, zelfs al in juli (en eentje in juni.. dat was wel heeeel vroeg). Maar dat iedereen je voorbij sjeesde, dat vond ik ook wel minder.. Al was mijn boodschap nu: je kunt twee weken eerder of twee weken later bevallen. In theorie kunnen we allemaal op dezelfde dag bevallen. En vanaf een week of 24 is het verschil minimaal denk ik.
oh dat buiten adem herken ik. En vandaag ben ik ook heel moe. Ik moest vanochtend naar een bepaalde locatie voor een presentatie, heb het ingevoerd in m’n navigatie maar ben met m’n zombie-hoofd naar m’n werk gereden. Halverwege dacht ik: OH NEE wat doe ik NUUU toch!!
Gek hè dat je ineens zo "warrig" kan zijn door vermoeidheid. Ben wel blij dat vandaag voor t eerst sinds dagen de vermoeidheid wat minder is, hoopte even wat te kunnen doen, maar alsnog in no-time buitenadem, dus schiet er nog niks mee op haha Nog wel op tijd aangekomen uiteindelijk?
Nou dat dus! Ik beviel ook als laatste haha. Ben benieuwd als er straks tot uit komt dat de UD in 2023 ligt dan moet ik dus verkassen..
Als mijn uitgerekende datum in 2023 wordt, dan blijf ik toch in deze groep, als dat mag. @BloemNH oh wat mega spannend! Ik hoop het zo voor je!
Nee, was hele andere kant op.. moest ik nog eens 40 minuten omrijden terwijl ik er _toen ik er achter kwam_ binnen 5 minuten moest zijn..
Ik blijf ook in deze groep als ik naar januari doorschuif. Ik vind jullie -echt waar- veel te leuk en lief om te verlaten.
Heeft iemand nog iets van @Beb2109 gehoord? Ze staat als eerste op de lijst maar reageerde eerder ook al niet op de vraag hoe het gaat. Ik denk dan meteen dat het niet goed is gegaan ofzo.