Uitgerekend 16 t/m 31 december

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Elsa86, 9 apr 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. margarethd

margarethd Fanatiek lid

16 feb 2018
    1.288
    1.020
    113
    Vrouw
    Ah wat een lieve reactie van je!:oops:

vinorosso vindt dit leuk.
  2. Ooievaar34

7 mei 2022
    82
    103
    33
    Vrouw
    Wij hadden vanochtend de termijn echo, alles zag er heel mooi uit! Zo bijzonder om ons mini mensje te zien!! Ben 2 dagen vooruit gezet, dus nu precies 11 weken. Ook ik mag mezelf toevoegen aan het lijsten van 16 dec uitgerekend! Pff meiden, wat een opluchting dit!!

Bijgevoegde bestanden:

FlowerRose, Lintje, Secret Promise en 6 anderen vinden dit leuk.
  3. vinorosso

vinorosso Bekend lid

12 okt 2015
    798
    472
    63
    Vrouw
    Wat fijn!!!

Lintje en Ooievaar34 vinden dit leuk.
  4. margarethd

margarethd Fanatiek lid

16 feb 2018
    1.288
    1.020
    113
    Vrouw
    Wat fantastisch, gefeliciteerd!!:thumup::)

Ooievaar34 vindt dit leuk.
  5. piscean

piscean Fanatiek lid

12 okt 2016
    1.354
    952
    113
    Wauw super !! Prachtig plaatje ook

6. WinMom90

WinMom90 VIP lid

9 jul 2021
    5.514
    4.312
    113
    Vrouw
    Nederland
    Ik voel mij momenteel echt schuldig..
    Inmiddels 2 goede echo's gehad en het hartje gehoord, maar deze keer zijn de kwaaltjes ook echt erger.
    En dan vooral de vermoeidheid..

Ik krijg gewoon niets uit handen, en voel mij echt een lui varken die niets wil doen.
    Het huishouden komt echt achter te liggen steeds..
    Manlief doet al t koken s weekends, elke dag de vaatwasser, tassen van kids voor school, neemt t stofzuigen soms over etc.
    Maar hij maakt ook de langste dagen en voor mijn gevoel spook Ik amper wat uit en lig de halve dag zowat knock-out..

Moet ik wel zeggen dat de fibromyalgie en ME/cvs geen positieve invloed hebben natuurlijk.

Maar deze vermoeidheid herken ik gewoon echt niet van eerdere zwangerschappen..

Hopelijk snel wat fitter.
    Laatst één a twee dagen wat minder vermoeidheid gehad en dat was echt ff fijn.

margarethd vindt dit leuk.
  7. Ooievaar34

7 mei 2022
    82
    103
    33
    Vrouw
    Vooral heel vervelend dat je je zo voelt.. het is ook gewoon echt niet niks wat daar in onze buik allemaal gebeurd nu! Snap je je hier soms schuldig om kan voelen, maar ik denk dat het belangrijkste nu is dat je goed voor jezelf zorgt en dus ook voor de mini. Snap wel dat het nog moeilijker is als er ook nog andere kids rondlopen. Heel hard duimen dat je je snel weer wat fitter gaat voelen en weer wat meer kan doen! Daar gaan we voor!! En nu vooral even toegeven aan dit gevoel en het er even laten zijn ipv er tegen te vechten

Lintje en margarethd vinden dit leuk.
  8. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Ik heb niet zoveel symptomen, bijna niks eigenlijk. Daardoor ben ik nog steeds niet gerust, terwijl ik volgens mij bij de vorige zwangerschappen ook nergens last van had.

morgen gaan we verhuizen, ik ben al twee weken aan het werken en verven, behangen, schuren, sausen. Het wordt kamperen in ons nieuwe huis. Geen badkamer, geen warm water, geen verwarming en geen vloer beneden. Hopelijk komt alles snel goed met de zonnepanelen en warmtepomp.

9. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
  10. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Ik ben benieuwd hoe het met Elsa is.

11. BloemNH

BloemNH Bekend lid

6 apr 2020
    627
    346
    63
    Vrouw
    Zijn er hier ook mensen die veel kwaaltjes hadden waar ze al iets afnemen?

12. piscean

piscean Fanatiek lid

12 okt 2016
    1.354
    952
    113
    succes!!!

Lintje vindt dit leuk.
  13. piscean

piscean Fanatiek lid

12 okt 2016
    1.354
    952
    113
    Kwaaltjes komen en gaan… nu een paar dagen veel minder kwaaltjes. Gelukkig mag ik dinsdag eindelijk weer heen, dit duurde echt veel te lang.

Ik heb gister 2 shirtjes besteld bij de H&M met big sis en big brother erop. Ik dacht als de echo niet goed is dan kan ik het bij H&M makkelijk terug sturen en anders heb ik (hopelijk) al iets in huis. Want dat is natuurlijk nog maar de vraag of het dinsdag ook binnen is. Wil het dan eigenlijk gelijk aan de opa’s en oma’s vertellen.

Lintje vindt dit leuk.
  14. WinMom90

WinMom90 VIP lid

9 jul 2021
    5.514
    4.312
    113
    Vrouw
    Nederland
    Hier komt en gaat het. Borsten de ene dag zo gevoelig dat ik zonder bh geen beweging kan maken en de andere dag valt het mee dat ik echt even voel van "zijn ze nog wel gevoelig".

Vermoeidheid is van de week even wat minder geweest.

15. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.570
    3.507
    113
    Ik lees nog steeds mee, dus even een update.

Dinsdag stond de curettage gepland, maar ik was zo stom om te ontbijten, dus kon het niet doorgaan. Nieuwe afspraak 30 mei. Ik had wel de 2 cytotec tabletten ingebracht en die hebben ervoor gezorgd dat de miskraam op gang kwam. Gisteren bij de gynaecoloog geweest en het vruchtje is al weg, er zaten alleen nog wat stolsels in mijn baarmoeder en de verwachting is dat dat vanzelf verdwijnt, dus ik hoef niet meer gecuretteerd te worden.

Lintje, piscean en margarethd vinden dit leuk.
  16. Secret Promise

Secret Promise Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.916
    2.777
    113
    Vrouw
    De juiste woorden zijn zo lastig te vinden, maar ik ben 'blij" voor je dat het op deze manier is gegaan en dat een curretage je waarschijnlijk toch bespaard mag blijven. Moet je over een tijdje nog terug komen om te checken of die stolsels weg zijn? En misschien zijn jullie nog helemaal niet zover, maar zo wel; hoe nu verder met jullie kinderwens? Mag je gelijk weer van start? En willen jullie zelf eigenlijk wel gelijk weer van start of toch even wachten nog?

margarethd vindt dit leuk.
  17. Secret Promise

Secret Promise Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.916
    2.777
    113
    Vrouw
    Hier zijn de kwaaltjes ook op en af aanwezig hoor! Had gisteren weer even een erg vervelende dag mbt misselijkheid. Terwijl ik hier vandaag dus vooralsnog geen last van heb gehad:rolleyes: Nog eventjes volhouden en dan zijn we dat eerste trimester uit (kan me niet snel genoeg gaan):D

Hoe is het hier verder dames? Ik was nog even nieuwsgierig; willen de meesten hier het geslacht weten (En wanneer? Geslachtsecho of bij de 20 weken echo:))? En wie wil het wel pas te weten komen bij de geboorte?:o:

piscean vindt dit leuk.
  18. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.570
    3.507
    113
    Wij willen zeker meteen door voor een 5e kindje. Met de gynaecoloog hebben we het hier niet over gehad. Hij zei wel dat de stolsels die nog in de baarmoeder zitten, met een volgende menstruatie mee zouden kunnen komen.
    Ik heb ook geen vervolg afspraak meer, omdat ze wel vaker zien dat er na een aantal weken toch wel nog iets in de baarmoeder zit.

Op het moment bloed ik nog, dus heb ook helemaal geen behoefte aan gemeenschap. Zodra het bloeden gestopt is, gaan we er weer voor.

19. piscean

piscean Fanatiek lid

12 okt 2016
    1.354
    952
    113
    Bij de vorige twee zwangerschappen deden we het met een geslachtsbepaling met 16 weken. We hebben een jongen en een meisje en eigenlijk is mijn wens altijd al geweest een keer verassing met de bevalling. Dat is natuurlijk nu wel heel leuk als tie breaker. Maar ik weet dus nog niet of ik manlief ook zo ver krijg, ik wil dat wel samen doen niet dat hij het wel al weet en ik niet, dan verspreekt hij zich sowieso.

En jij?

Lintje vindt dit leuk.
  20. BloemNH

BloemNH Bekend lid

6 apr 2020
    627
    346
    63
    Vrouw
    Fijn dat gisteren iets beter was. Blijft een beetje genieten van de goede momenten en doorbijten op de zware. Hopelijk inderdaad snel dat eerste trimester uit en dan minder klachten.

Ik wil het wel graag weten al hebben wij nul voorkeur. Vind het toch leuk qua wat kleertjes shoppen en het kamers op gegeven moment om niet alles gender neutral te hoeven doen. Wanneer we het willen weten hebben we nog niet overlegd maar zullen we vast na de termijnecho inplannen ergens

Deel Deze Pagina