De misselijkheid is een stuk minder en blijft denk ik ook wel minder. Hoop ik . Wel voel ik gewoon aan mijn buik dat er iets gaande is en dat het qua vol zitten en eetlust gewoon anders is dan normaal. Mijn tepels zijn MEGA gevoelig en mijn borsten lijken wat strakker gespannen dan anders maar als ik een bh aan heb dan passen ze nog even goed als altijd. Wij willen het wel echt weten. Ik twijfel of ik al eerder een echo wil laten doen, hier in de buurt kan het voor 40 euro. Dan denk ik: jaaaa! Maar aan de andere kant denk ik, ik kan ook gewoon rustig afwachten. Haha. Ik ben altijd gewoon een enorme twijfelaar. Heel irritant. Ik kan ondertussen ook oprecht zeggen dat het geslacht me echt niets meer uitmaakt. In het begin van deze zwangerschap had ik lichte voorkeur voor een meisje maar dat is nu dus volledig rechtgetrokken. We waren zondag op kraamvisite en daar had ik een te vroeg geboren jongetje vast die 4 weken oud was. Dus echt zo'n friemeltje. Ik was helemaal verliefd en vanaf dat moment denk ik echt: ik wil een baby, NU!!!
Wij hebben de geslachtsecho staan voor 18 juni (zoals in de lijst staat) en hebben 1,5 u later ook gelijk de gender reveal, zodat wij het daarna ook gelijk weten
Ik herken wel wat je zegt! Ik had in het begin ook een lichte voorkeur voor een meisje (uit nieuwsgierigheid), maar merk nu ook dat dit rechtgetrokken is Ik wil gewoon DEZE baby; die in m'n buik zit❤
JA! Best bizar.. Bij mijn zoontje was er met dit termijn echt praktisch niks te zien. Hooguit licht opgezette darmen Maar nu zie ik zelf echt heel duidelijk dat ik zwanger ben. Zeker in de avond is er een heel overtuigende bolling te zien Ik ben ook een beetje schichtig op mijn werk en heb soms echt het gevoel dat anderen het misschien al kunnen zien Heb nog helemaal geen opmerkingen gehad hoor, dus denk dat het echt tussen m'n oren zit
Hier vandaag weer een pittig dagje. Mijn slaap ik verschrikkelijk.. Doodmoe maar gewoon niet goed vast kunnen slapen en dus constant wakker, en dan moet ik plassen én heb ik dorst.. zucht Ook weer wat extra uren gewerkt en dat hakte er wel in. Dus nu Total loss op de bank. En ineens sinds vandaag last van mijn stuitje maar ook echt van m'n benen enzo. Verder stinkt alles vandaag en roken de schone borden ineens naar natte hond Manlief keek mij al gek aan haha Jaa, het is echt wel zichtbaar. "Gelukkig" heb ik PDS en regelmatig een behoorlijk opgezette buik, dus het roept niet direct vraagtekens op. Maar als ik 's avonds voor de spiegel sta denk ik wel echt "waar gaat dit heen" haha Dit herken ik heel erg. Heb ook echt het idee dat iedereen naar m'n buik kijkt. Maar dat zit ook tussen m'n oren haha.
Hier lijkt ook de heftige beroerdheid/misselijkheid wat af te nemen. Al moet ik wel echt zorgen dat ik vaak eet. M’n borsten zijn echt al een stuk groter, m’n vriend en ik hebben er de grootste lol om al doen m’n tepels wel echt zeer. Ook hier eind middag/avond echt al een buikje. Ook al zijn het dan nog darmen, dat komt wel ergens door hihi.. ik draag al heerlijk zwangerschapsbroeken die ik van vriendinnen heb gekregen. M’n eigen broeken zitten gewoon echt niet lekker meer! Vermoeidheid begint wel meer te worden en krijg af en toe ook last van emo opvliegers haha Wij willen heel graag het geslacht weten! Ik merk dat ik nu ook nog helemaal niet bezig ben met de naam omdat het voor mij nu nog een mini mensje is, weliswaar MIJN mini mensje , maar emotioneel vind ik het nog heel moeilijk er een naam aan te koppelen. Dus hopelijk als we het geslacht weten komt dit gevoel ook meer. Ik heb altijd gezegd dat ik graag een meisje wil, maar vanaf dag 1 van de positieve test zegt m’n gevoel een jongen en maakt het mij ook gewoon helemaal niet meer uit!! Wij willen rondt de 16/17 weken de geslachtsecho inplannen..
Haha bij mij stinkt vandaag ook alles. Vanochtend rook de hele badkamer volgens mijn geur naar soort ammoniak Hele vieze geur. Vandaag voor het eerst niet gekotst. Laten we hopen dat dit voor mij vanaf nu steeds beter gaat. Bij m’n zoontje tot 17 weken namelijk haha. Zou fijn zijn als het deze keer wat eerder stopt. Vandaag ook erge last van hoofdpijn, niet fijn ben alweer op weg naar de 13 weken.. onvoorstelbaar
Goed nieuws vanuit ons, alles is gewoon helemaal top met de beeb!!! Ik ben de afgelopen weken zoooo nerveus geweest dat ik ook eigenlijk best wel stil was hier op het forum maar ik hoop dat ik nu wat rust kan vinden! gelijk de kinderen binnen geroepen en die vonden het fantastisch nieuws!! uitgerekende datum blijft 16 december
Hier nu ook best nerveus. Onze zoon heeft vorige week woensdag stevig met zijn juf geknuffeld die nu na een heftige periode langzaamaan weer opbouwt op school. Hij is helemaal gek op haar, dus blij haar weer te zien. Nu las ik dit weekend alleen het bericht dat ze corona heeft, en normaal was ik daar eigenlijk vrij makkelijk onder. Manlief heeft het 2 keer heftig gehad, ziek van vaccins en ik niets. Maar manlief is dus sinds gisteravond totaal niet fit, hoesten, spierpijn etc Nu heb ik alleen last van spierpijn en dacht meer dat het kwam door verandering lichaam, maar het idee dat t corona kan zijn icm zwangerschap vind ik ineens wél een eng idee.. We hebben geen zelftesten meer, ik heb verder ook geen gekke klachten en in de buurt ook niets te krijgen, dus ik wacht het maar even af. Maar vind het nu gewoon wél een "eng" idee ofzo haha
ja snap ik wel, als ik dan wat hoor via mijn werk ben ik ook wat meer op mijn hoede en sneller ermee bezig of toch dan maar weer afstand
Dit snap ik volledig! Ik was ook erg blij dat ik het eerste trimester sowieso nog antistoffen zou hebben. Maar het zal sowieso waarschijnlijk meerdere keren terugkomen net zoals griep of een ander virus. Ons afweersysteem is sowieso ook wat minder werkend tijdens een zwangerschap dusja, onthoud maar dat je er zelf toch niet veel aan kan doen. Dat neemt niet weg dat ik je angsten volledig begrijp en snap.
We hebben inmiddels via via een test kunnen regelen haha. Is negatief, dus manlief heeft een ouderwetse griep te pakken (gelukkig)
Hebben jullie al kraamzorg geregeld? Dat schijnt stiekem heel druk te zijn. Dus bij deze: wees op tijd Ik heb het overigens nog niet geregeld. Ben er nu wel mee bezig. Met aanvragen.
Wat fijn!!!! Nu kan het genieten hopelijk steeds een beetje meer beginnen! Staan op dezelfde uitgerekende datum, leuk!!
Wij hebben in mijn omgeving niet zoveel keus helaas. Heb nu alles aangemeld en van de zzp'ers heb ik al 3 afmeldingen dat ze vol zitten.