Ooh jeetje. Nee hier zitten meerdere grotere kraamzorg "bureaus". Ik ga mij van het weekend denk ik aanmelden haha
Hier dezelfde kraamzorg als de vorige keer geregeld Heb dat als prettig ervaren, dus voor herhaling vatbaar Ik begin nu wel ineens heel nieuwsgierig te worden naar het kindje in m'n buik! Denk dat ik het onbewust toch allemaal een beetje afhield omdat je nooit weet of het goed gaat allemaal Maar nu ineens laat ik het toch meer toe en begint die nieuwsgierigheid onwijs te groeien Over een week de termijnecho, kan echt niet wachten!
Dat is heel fijn inderdaad!! Ik heb zojuist een geslachts echo ingepland met 14 weken! HIHIHIH ben zo blij haha. Ik ga samen met mijn zoon. En dan vertellen we het daarna aan mijn vriend/papa.
♡ Uitgerekende datum♡ 12 december (1) ♡ Margarethd - 26 jaar - 2e wondertje ♡ 16 december (3) ♡ Beb2109 - 27 jaar - 2e kindje ♡ Piscean - 32 jaar - 3e kindje ♡ Leentjeleerdelotjelopen - 25 jaar - 1e kindje 17 december 18 december (2) ♡ Kvinne - 31 jaar - 2e kindje ♡ Ooievaar - 34 jaar - 1e kindje ♡ 19 december 20 december 21 december 22 december 23 december 24 december 25 december 26 december 27 december (1) ♡ Secret Promise - 29 jaar - 2e kindje 28 december (3) ♡ WinMom90 - 31 jaar - 4e kindje ♡ Vinorosso - 33 jaar - 2e kindje ♡ FlowerRose - 29 jaar - 2e kindje ♡ BloemNh - 29 jaar - 1e kindje 29 december (1) ♡ Lintje - 38 jaar - 3e kindje (1e samen) 30 december (1) ♡ Samss010 - 34 jaar - 3e kindje 31 december ♡ Meisje | ♡ Jongen | ♡ Verrassing/Onbekend Sterretjes: Zusje90 Elsa86 Echo's/afspraken: Mei 27 mei: Ooievaar - termijnecho 31 mei: Piscean - termijnecho Juni 7 juni: Piscean - 13 weken echo 7 juni: Margarethd - extra echo 7 juni: WinMom90 - Echo 8 juni: Vinorosso - 13 weken echo 8 juni: Secret Promise - termijnecho 8 juni: Leentjeleerdelotjelopen - 13 weken echo 9 juni: Lintje - termijnecho 10 juni: BloemNH - termijnecho 17 juni: Margarethd - 13 weken echo 18 juni: Margarethd - geslachtsecho 27 juni: Secret Promise - 13 weken echo 30 juni: Leentjeleerdelotjelopen - geslachtsecho 30 juni: Vinorosso - geslachtsecho Juli 11 juli: Vinorosso - controle 21 juli: Margarethd - 20 weken echo 25 juli: Leentjeleerdelotjelopen - 20 weken echo
onze verloskundige is vorig jaar een eigen kraamzorg gestart, die gaven ook aan het liefst voor 16 weken laten weten! Goed dat je het onder de aandacht brengt
ja! Ik denk dat het ook wel kwam omdat ik nog nooit zo lang ertussen heb gehad (tussen die eerste echo afspraken) volgende week heb ik alweer de 13 weken echo dus dat is wel weer heel snel
Ik wil het ook echt wel weten Ben te nieuwsgierig! En wil graag gericht bezig zijn straks met de naam, spulletjes kopen, etc. Wil jij wachten tot de bevalling @piscean ?
Ik wil het ook graag weten! Sterk het gevoel dat het een jongetje is, maar misschien omdat ik beïnvloed wordt door m’n zoontje. Moment dat wij de geslachtsecho in kunnen plannen (met 14 weken) is m’n man een week in het buitenland voor een bruiloft, baal nu al haha, noggggg een week langer (aansteller). Iets anders: ik zal wel helemaal gek worden maar ik denk dus eigenlijk vrij zeker te weten dat ik de kleine al voel. Heeeel vroeg I know, ik voel ook echt nog geen trapjes of plopjes maar meer het raken van m’n baarmoederwand & dat m’n baarmoeder daar dan soms even hard van wordt. Iemand anders die dit herkent?
mijn ervaring bij de vorige 2 was dat ik veel beter contact kon maken voor mijn gevoel met de baby op het moment dat ik het geslacht wist. Dat vond ik dus zeker wel een voordeel. Als ik verder naar de eerste weken kijk had ik mega veel unisex dingen en de babykamer eigenlijk ook, dus voor dat praktische was het dan weer niet ‘nodig’ geweest. Het lijkt me zo bijzonder om een keer mee te maken dat je dus echt dat speciale moment bij de geboorte hebt maar ik ben nog niet 100% zeker van. Meisjes namen kan ik overigens wel bedenken maar jongens namen niet, dan zou t weer mooi zijn als het een meisje is ik dat al tijdens de zwangerschap weet ik ben een vissen hè?! die twijfelen net zo erg als weegschalen hahahaa. nu ik toch een heel verhaal aan het typen ben ik riep tot ongeveer begin dit jaar (dat ik stopte met de pil) dat ik 2 jongens en een meisje zou krijgen, dat werd bevestigd met een naald en draad in mijn puber jaren en een droom. Maar ineens denk ik dat we er nog een meid bij krijgen. Zou wel iets voor mij zijn want ik dacht ook al die jaren dat mijn eerste een meisje zou zijn maar dat was toch echt weer een jongen
Ik heb 1 moment gehad dat ik het dacht te voelen, het was namelijk nog heel laag bij mijn schaambot. Ook zo’n strelend gevoel. Bij m’n tweede weet ik nog dat ik het heel vroeg ook begon te voelen maar dat waren meer die plopjes volgens mij.
Ik ga ook de nipt doen, en ben nu al zenuwachtig haha. Kan het helemaal begrijpen dat je dat helemaal bent als je op de uitslag wacht