Sensitest zie ik wel duidelijk verschil! Easy@home is ook wel verschil. Iets minder dan de Sensitest, maar genoeg hoor als ik het zo zie!
Het is ook gewoon mega onzeker allemaal en je kan er gewoon niets aan doen. Ik snap je hoor, ik vergelijk ook omdat ik ook juist vorige keer geen oploop had. Maar easy@home heeft ze er soms tussen dat ze niet snel oplopen,Google maar eens en je ziet mega veel dat ze pas rond 18dpo knallers hebben
Ik heb gisteravond bijna over staan geven en toenet weer.. dat zal toch niet nu al van de zwangerschap zijn? 4 weken… Dan worden het lange maanden… Iemand anders al last van?
Supergrappig, ik wil het net vragen & zie dat jullie het over hetzelfde hebben. Ik heb echt serieuze buikpijn, en onderrugpijn. Voelt echt alsof ik ongesteld moet worden, hebben jullie dat ook? Vannacht ook echt pijnlijke steken onderin mijn buik, ik helemaal proberen te focussen of het echt in mijn lies/baarmoeder was of mijn darmen.. Vervolgens laat ik een scheetje & wordt de pijn minder. Morgen is mijn NOD & ik ben ondanks de positieve testen echt bang om ongesteld te worden!
O, en niet heel misselijk nog.. Vroeg me af of dat later begint? Bij mijn dochters echt zo ongeveer de helft van de zwangerschap mijn ingewanden eruit gespuugd, maar kan me niet herinneren vanaf welke week En bij mijn miskraam vorig jaar vrijwel geen last gehad van misselijkheid.
Ik was ook heel bang dat mijn lichaam zou denken dat ik gewoon ongesteld moest worden ofzo... En bij mij zijn de krampen echt mijn darmen haha
Ik heb hetzelfde idd, ik weet het dus niet meer wanneer het begon.. ik had hetzelfde bij mijn zoontje, 16 weken doodziek. Maar vanaf welke week.. ik dacht echt 5 al..
Ik had van week 7 tot 17 gespuugd bij m’n zoontje haha maar ik had toen vanaf het begin meer klachten dan nu.. dat maakt me soms wel angstig. Ondanks dat ik nu wel merk dat het stukje tussen de bovenkant van m’n schaamhaar tot waar m’n buik begint echt al een bollinkje komt. Is ook hard. Dat had ik bij m’n zoontje pas later.. erg benieuwd p.s. wist ff niet hoe ik het anders moest omschrijven sorry heeft iemand dit ook al?
Hier steekjes, gevoelige darmen, heel licht misselijk, sneller buiten adem en een iets betere reuk. Ik herken die misselijkheid ook niet al zo vroeg Bij mijn zoontje had ik er vanaf ruim 5 weken ook een beetje last van.. dit is toen ongeveer zo gebleven (of misschien ietsje erger geworden, maar nooit heel misselijk geweest of overgegeven) tot 7 à 8 weken, daarna was het zo goed als weg volgens mij.. Hoop dat het deze keer ook mag meevallen Misselijk zijn is zo onwijs k**