Wat vervelend! Volgens mij kan een harde buik nooit uren aanhouden hoor.. die komt en gaat (dat kan dan wel steeds af en aan zijn natuurlijk, maar nooit nonstop). Kunnen het niet je darmen zijn?
Pff hoe gaat het bij jullie met de hormonen? Die van mij nemen echt een loopje met me.. ik heb dit weekend zoveel moeten huilen om.. niks.. heb zelfs deze ochtend vrij genomen van m’n werk omdat het me even allemaal teveel is en dat terwijl ik vanaf woensdag een weekje vakantie heb.. ben daar zoooo aan toe! Maar moet dan ook weer huilen omdat ik m’n vriend ga missen (ga met m’n moeder weg).. haha het is wat zeg jullie ook zoveel last van huilbuien?
Ik herken het wel hoor! Ook idd veel sneller huilen, maar ook nog steeds wel een vervelende buik en misselijkheid/geen eetlust. En ook leuk: haaruitval Deze zwangerschap is echt zo anders dan die van m'n zoontje Hoe dat dan mogelijk is eigenlijk he? Zelfde lijf, zelfde hormonen Goed dat je even tijd voor jezelf hebt genomen! En woensdag lekker even écht vrij Probeer ook te genieten waar dat kan
Hier mijn foto’s. Helaas geen nub erbij. Wel heb ik tussendoor zo goed mogelijk gekeken en ik dacht toen een jongen. Wat denken jullie? Qua schedel? Haha Blijft gissen Verder was alles goed maar ik kon me niet goed concentreren want mijn blaas was echt te vol
Pff wat vervelend. Goed dat je even een ochtend vrij neemt om tot jezelf te komen. Ik heb geen huilbuien maar mijn hormonen zijn wel aanwezig. Ik ben niet heel gezellig, zelfs naar mijn zoon toe ben ik ongekend ongeduldig en heb ik een kort lontje. Ik slaap sinds een week elke avond rond 9 uur en ik las dat mijn vriend gisteravond een appje heeft gestuurd waarin hij zegt dat ie ook aandacht wil. Dat we al 2,5 week geen sex hebben gehad. En dat hij er ook nog is. Hij zal het goed bedoelen maar toch Pffffff
Echt bizar ja! Ongelofelijk wat je lijf allemaal met je doet! Ja dat genieten probeer ik ook wel echt te doen! Probeer er bewust momentjes bij stil te staan, ik ben gewoon zwanger!!! Ik besef het nog steeds niet haha..
Oh pff ook dat nog.. alsnog je het nog niet zwaar genoeg hebt met jezelf Dan heeft jouw man nog geluk Moet daar nu echt niet aan denken!! Hij zal het idd vast goed bedoelen en logisch dat hij ook aandacht wilt, maar jouw hoofd zal nu vast wel ergens anders naar staan.. wat hij hopelijk ook begrijpt.
Ja ik snap dat soms niet.... Ik ben zwanger, ik ben moe. Leave me alone! En zojuist bij de verloskundige ook te horen gekregen dat ik een lage bloeddruk heb. Daar past lusteloosheid en vermoeidheid erg bij. Oh en mijn uitgerekende datum is 22 dec geworden!
♡ Uitgerekende datum♡ 12 december (1) ♡ Margarethd - 26 jaar - 2e wondertje ♡ 16 december (4) ♡ Beb2109 - 27 jaar - 2e kindje ♡ Piscean - 32 jaar - 3e kindje ♡ Leentjeleerdelotjelopen - 25 jaar - 1e kindje ♡ Ooievaar - 34 jaar - 1e kindje ♡ 17 december 18 december (1) ♡ Kvinne - 31 jaar - 2e kindje 19 december 20 december 21 december 22 december (1) ♡ Vinorosso - 33 jaar - 2e kindje 23 december 24 december 25 december (1) ♡ WinMom90 - 32 jaar - 4e kindje 26 december 27 december (3) ♡ Secret Promise - 29 jaar - 2e kindje ♡ Lintje - 38 jaar - 3e kindje (1e samen) ♡ FlowerRose - 30 jaar - 2e kindje 28 december (1) ♡ BloemNh - 29 jaar - 1e kindje 29 december 30 december (1) ♡ Samss010 - 34 jaar - 3e kindje 31 december ♡ Meisje | ♡ Jongen | ♡ Verrassing/Onbekend Sterretjes: Zusje90 Elsa86 Echo's/afspraken: Juni 14 juni: FlowerRose - pretecho 16 juni: Vinorosso - 13 weken echo 17 juni: Margarethd - 13 weken echo 18 juni: Margarethd - geslachtsecho 20 juni: WinMom90 - 13 weken echo 22 juni: WinMom90 - Geslachtsecho 22 juni: Lintje - 13 weken echo 24 juni: FlowerRose - 13 weken echo 27 juni: Secret Promise - 13 weken echo 27 juni: Lintje - intake VK 28 juni: Piscean - controle 30 juni: Leentjeleerdelotjelopen - geslachtsecho 30 juni: Vinorosso - geslachtsecho Juli 4 juli: Secret Promise - consult 13 weken echo 9 juli: FlowerRose - geslachtsecho 11 juli: Vinorosso - controle 11 juli: WinMom90 - Groeiecho 20 juli: Piscean - 20 weken echo 21 juli: Margarethd - 20 weken echo 25 juli: Leentjeleerdelotjelopen - 20 weken echo Augustus 2 augustus: WinMom90 - 20 weken echo
Ik snap je helemaal!!! Hallo, weet je hoe zwaar wij het hebben nu ja Die mannen zouden soms eens even vrouw moeten zijn haha! Oh en die lage bloeddruk heb ik ook, normaal ook altijd. Wel gezond maar niet perse fijn.. Je bent nu verder dan gedacht?
Ik ben eigenlijk heel druk aan het werk, maar even snel tussendoor haha Hier ook een behoorlijk lage bloeddruk en daardoor vaak dood moe. Hier helpt manlief gelukkig wel veel mee, maar zoals was opvouwen wil ik graag zelf doen haha. Dat gaat soms in 10 etappes
Pfff ik word ook gek van die lage bloeddruk.. hij was laatste keer gemeten op 98/56 zie continu zwart zodra ik opsta en voel me overall gewoon zwakjes en idd doodmoe Heb maar even 2 zakjes zoute drop gehaald
Thnx voor je medeleven haha. Die mannen snappen er niks van. Ja ik ben 6 dagen eerder dan gedacht. Wel weer leuk, een sprong vooruit.
Hier net de uitslag van de nipt + nevenbevindingen binnen en alles is goed!!! Ik ben zoooo opgelucht!!!
Hmm dat is niet heel fijn nee.. bij mij helpt een dextro zo af en toe ook! Wie weet kan je dat ook eens proberen..
Klopt daarom begon ik me zorgen te maken. Het is idd m’n baarmoeder die ik voel, maar dat harde zou zijn omdat het dus nu boven m’n schaambeen terecht is gekomen. Volgens de verloskundige doet het zeer omdat het bij de 3e nog sneller groeit en dit zal waarschijnlijk zo blijven… omdat het elke keer weer groeit. Maar ja even in de gaten houden dat er niets veranderd en morgen urine inleveren voor de zekerheid.
Bij mij ligt de placenta ook aan de voorkant maar voel de baby toch al net voor de 12 weken, en het zijn echt m’n darmen niet want ik herken het van mijn andere zwangerschap. Dus wie weet voel je de kleine ook al binnenkort!