Hier ook! Alsof ik hele marathons gelopen heb! Hou gelukkig nog niet zoveel vocht vast .. wel hele droge voeten met kloven als gevolg auwie
Hier ook alsof ik hele marathons gelopen heb. Hou gelukkig nog niet zoveel vocht vast maar heb wel ineens last van hele droge voeten met kloven als gevolg auwiee
Jeetje wat word je dan ineens geleeft he.. Hopelijk groeit ze nog wat en anders idd buiten de buik verder groeien!
Snap je helemaal! Hadden ze aan mij ook echt de verkeerde gehad op dit moment! Ik zou echt pleiten voor t gegeven dat je wel doorgeeft wanneer het jou uitkomt.. Zijn ze helemaal gek geworden ..
Zijn jullie ook weer zo moe? Ik val elke avond weer rond 21.00 uur in slaap... kan mijn ogen dan gewoon echt niet meer open houden. Zo ongezellig. @boysmama fijn dat je zo goed in de gaten gehouden wordt maar ik snap wel hoe je erin staat. Als de baby buiten de buik beter groeit dan maar eerder inleiden. @zusje84 jeetje zeg! Hoe verzinnen ze het inderdaad. Ik zou er ook echt niet blij mee zijn. Precies net op het moment dat de baby er zal zijn.
@zusje84 Wat?! Zijn ze wel goed? Daar zou ik ook verre van blij mee zijn zeg! Ik hoop dat ze nog schappelijk kunnen zijn, en het minstens een maand willen uitstellen. Hier zijn de harde buiken afgenomen, maar ik had wel druppels bloed verloren. Zat door slijm / afscheiding heen. Het waren echt maar kleine druppels, maar ik ben behoorlijk bang en nerveus. Vandaag moet de oude woning schoon gemaakt worden en het lullige is, dat de mensen die mij zouden helpen af hebben gezegd en anderen komen pas vanavond.. dus ik moet nu zelf heen. En ik durf dus echt niet meer Sorry voor mijn geklaag, maar ben nu echt wel angstig voor wat er komen gaat. Zeker, omdat ik ook nog met die longinfectie zit. Baby is wel druk trouwens, dus dat scheelt.
Leg de prioriteit bij jou en de baby! Dan huis maar minder schoon opleveren. Men mag toch wel een beetje begrip voor jouw situatie hebben! M.b.t. bloed, heb je de vk al gebeld? Zou ik sowieso ff doen! Neem nu echt je rust, je wilt toch geen vroeggeboorte door dit alles?
Ben het eens met zusje84. Jij en de baby zijn belangrijker dan hoe schoon t huis is. Dan maar netjes voor het oog toch? Doe rustig aan!
@Jaroly heb je dit aan de vk doorgegeven? Ik zou even het eea uit laten sluiten! Je zult echt je rust moeten gaan nemen nu... @JoyNoa hier ook weer zo moe idd! Ben niet vooruit te branden.. helaas word ik elke 2-3 uur wakker in de nacht. Bijna kerstvakantie die komt wel heel goed uit even lekker rustig aan doen die laatste weekjes. Jullie nog kerstplannen? Wij vieren geen kerst dus geen drukte voor ons deze periode Oud en nieuw blijf ik ook lekker thuis .. geen behoefte meer aan drukte merk ik
@Mariahh hier precies hetzelfde gevoel rondom de feestdagen. Kerstavond gaan we wel gourmetten met mijn ouders en doen we kadootjes bij ons thuis maar mijn moeder regelt alles, de rest vd kerst heb ik afgeblokt hihi. Gaan we lekker zelf aanmodderen met de kids, lekkere dingen bakken enzo kerstfilms kijken, heerlijk! Oud en nieuw blijven we ook thuis, maar heb ook totaal geen puf om iets te ondernemen. Kerstvakantie een beetje dubbel. Enerzijds super fijn dat we niet steeds op en neer hoeven voor school aan de andere kant heb ik dan wel 3 kids fulltime thuis
Hier is manlief bezig in de baby kamer gisteren heeft hij het plafond gewit en 2 muren geverft en vandaag is hij begonnen met behangen. 1 muur is bijna af en ik denk dat hij dan stopt en de andere deze week doet..we zijn allemaal, op mijn dochter na niet helemaal fit zeker mn zoontje, hoge koorts, klaagt over buikpijn en keelpijn en ligt echt al bijna heel de dag op de bank te slapen ben dus benieuwd hoe de nacht zal gaan. Hier ook echt een paar keer per nacht wakker om te plassen en een hele actieve baby. Ik kan me niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst een nacht heb door geslapen dat is echt al maanden geleden. Gisteren heb ik alvast de bekleding van de maxi cosi en van mn kinderwagen gewassen de rest doe ik als de kast staat (moet ik nog kopen net als de commode )
Beterschap @Starry hopelijk slaapt ie vannacht wel lekker door. Ik word ook steeds vaker wakker snachts. Dat heb ik eigenlijk tijdens de andere zwangerschappen nooit zo gehad. Ik kan soms om 2 uur ineens besluiten om in bad te gaan daarna slaap ik dan wel als een roosje verder. Ik heb vandaag de babykamer afgemaakt, die is nu helemaal klaar. Alles is gewassen en mijn vluchtkoffertje is ook al zo goed als ingepakt. Vrijdag de klossen opgehaald, maar die zet ik er pas onder als ik bevallen ben. Mag toch niet thuis bevallen dus eerder heeft geen nut behalve dat ik het alleen maar irritant vind hihi. Begin het wel spannend te vinden dat het dus vanaf volgende week ieder moment kan gebeuren. Dan is de zwangerschap voldragen. Al mijn bevallingen waren hel, dus ik zie er wel tegenop. Maarja, ik weet nu wat ik ervoor terug krijg Moet wel zeggen dat ik er steeds meer aan toe ben, en ik het toch al wel een beetje zat begin te worden die buik.
Wauw wat een mooi kamertje @JoyNoa echt super lief. Ik slaap ook al een tijdje echt slecht. Heb gelukkig nu wel goede medicijnen voor mijn maag gekregen van de gyn. Verder een drukke uk s nachts en kan gewoon geen fijne houding meer vinden om lang genoeg in te blijven liggen om in een diepere slaap te komen. Kerst... bah ik geef er niets om, altijd van die verplichtingen. Kerstavond is het eind van de middag bij schoonouders kadootjes en daarna met hun uit eten. Ons zoontje brengen we tussendoor naar mijn ouders, die heeft er niets aan om 2 a 3 uur in een restaurant te moeten zitten en word dan ook veel te laat voor hem. Kerst bij mijn ouders, nog geen idee. Wij doen nooit aan echte verplichte dingen. Gewoon wanneer het uitkomt en zin hebt, het is altijd goed. Dus dat zullen we tegen die tijd wel een beetje afstemmen met mijn zus en als dat niet lukt ook goed. Voor ons zelf zullen we niet zoveel doen. Gewoon lekker gezellig iets doen waar we zin in hebben maar geen geplande dingen ofzo. Oud en nieuw zullen we ook wel thuis doen, al dan niet met visite hier. Ik ben niet zo van het vooruit plannen met dit soort dingen en nu laat ik het sowieso een beetje afhangen hoe het gaat met mij. Vandaag is ons zoontje om naar zijn nieuwe kamertje. Het is nog niet helemaal af en nog wat kaal (vakken kast moet nog ingericht en opgehangen worden en zijn speeltafel is nog leeg en er komen gordijntjes voor de rolgordijnen) maar op zijn oude kamertje zijn, zijn spulletjes en knuffels al omgezet. Commode blijft bij ukkie en wil ik gaan indelen voor ukkie dus de spullen van ons zoontje die daarin lagen, liggen al op zijn nieuwe kamer enz. Ook zijn kleding kast was al overgezet. Tijd voor ons zoontje dus om echt over te gaan. Deze week wil ik verder met de inrichting en afwerking van zijn kamer en meteen ook met de kamer van ukkie verder omtoveren. De basis staat daar allemaal zoals een ledikant en commode enz dus echt puur details en inrichting ,dat komt dus helemaal goed. Hier alvast een foto van de nieuwe kamer van ons zoontje zoals nu is
@Fenne34 dank je! Kamertje van je zoontje ziet er ook al heel leuk uit. Ook een leuk idee zo die wolkjes met plankjes boven zn bedje.
Oooow, ik dacht dat ik laat was met e.e.a. hihi, maar het valt dus reuze mee. Zoonlief is bij mij al een paar weken geleden naar zijn nieuwe kamer gegaan. Hier mist nog wat aankleding, maar dat vind ik nu geen prioriteit hebben. De helft van onze slaapkamer is nu bevalklaar. Nu de andere helft nog..... Ben ook nog druk bezig met kleertjes uitzoeken en een plekje geven, dan moet de babykamer nog goed schoon en het wiegje nog in elkaar. Hoop 1 van de 2 voor Kerst klaarvte hebben en dan met de Kerst de rest. En dat terwijl ik deze week nog 3 (halve) dagen in onze winkel werk..... Wij doen hier ook niet veel aan Kerst, niet zo'n zin in. Kerstavond komen schoojnouders racletten, dus vrij makkelijk. En 1e kerstdag naar de kerk en daarna komt mijn familie brunchen. Wij houden het daarna vrij rustig en eenvoudig. Vandaag hebben we wel eindelijk de traphekjes op de overloop geplaatst. Dus zoonlief mag nu vrij boven rondlopen en vindt dat geweldig!
@JoyNoa wat een mooi kamertje! Heel leuk gedaan.. prachtig dat "oude" roze .. Enne mag ik zeggen leuke naam? Jij bent volgende week idd alweer 37 weken.. gek idee he @Starry hopelijk knappen jullie snel op! Mijn oudste is al 6 dagen ziek ze heeft het echt flink te pakken @Fenne34 stoer kamertje! Slaapt hij er goed in? Mijn dochter slaapt in een groot bed nu en het gaat super goed dus ben helemaal trots op haar
Knap hoor nog zo druk zijn! Hoop dat je binnenkort wel je rust kan vinden.. Hier alles redelijk klaar geloof ik. Moet alleen het geboorte kaartje bestelklaar maken.
@zusje84 nog best een drukke agenda met kerst hihi maar wel gezellig hoor. @Mariahh ja hoor Thanks! Naam staat al helemaal vast hihi... eigenlijk al vanaf 15 weken zwangerschap. De oudste is super nieuwsgierig naar de naam en vraagt er inmiddels iedere dag naar en begint te raden. Hij had m 1 x bijna geraden, toen noemde hij Lisa haha!
Vandaag een controle gehad bij de vk met daarvoor een groei echo. Helaas blijkt ook ons meisje te weinig te zijn gegroeid en word ze (te) klein geschat. Waar ze bij de 20 echo nog mooi gemiddeld zat in de curve, zit ze nu tegen (of net onder) de onderste lijn. Ook met uitwendig voelen, vond de vk haar klein. Nu hebben we voor morgen ochtend meteen een afspraak bij de gyn voor verder onderzoek. Gelukkig kan dat dus wel snel. Ze is wel geheel in verhouding klein. Haar hoofd, buik en benen geven hetzelfde beeld aan dus niet echt iets wat achter blijft ten opzichte van de rest en lijkt alles verder prima te zijn. Ze is erg bewegelijk, ligt nu in hoofdligging (al heeft ze nog voldoende ruimte om nog te draaien) en eigenlijk geen reden tot grote zorgen. Tuurlijk maak ik me zorgen al vind ik het dubbel voelen. Bij ons zoontje was het juist andersom... ik had zw-diabetes, ons zoontje werd juist groter gemeten dan gemiddeld en was eerder bang voor een groter kindje. Maar hij bleek juist klein te zijn met 46 cm en 2900 gram. Groei echo's zitten dus ook zeker niet altijd goed... Maarja nu ze zo klein word gemeten is dat meteen wel enger dan groot. Bij groot heb je het idee dat ze wat reserve hebben maar bij te klein voelt het wel heel kwetsbaar. Hopelijk krijgen we morgen wat meer duidelijkheid.