Uitgerekend 16 t/m 31 januari 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door JoyNoa, 8 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MVJX

MVJX Actief lid

22 apr 2017
    153
    82
    28
    Vrouw
    Ik ben ook benieuwd naar alle namen. Maar ik ga de mijne hier niet delen. Dit is te openbaar. Misschien leuk om een geheime Facebook roep te beginnen? Daar wil ik wel meer delen. Als daar behoefte aan is wil ik dat wel op me nemen. En zo ja, nu al, of even wachten tot na de geboortes?

Jaroly vindt dit leuk.
  2. Jaroly

Jaroly Actief lid

30 apr 2017
    225
    100
    43
    De zwangerschap is voor mijn gevoel juist als een sneltrein gegaan.

Ik ben ook zo benieuwd hoe het de bevallende dames nu vergaat.
    Bizar gewoon om te bedenken dat er dames nu as we type aan het bevallen zijn.

Net even een laatste buikfoto gemaakt
    Ik zie het wel wanneer hij besluit te komen, maar op dit moment mag het nog wel even duren.

Lieve dames, nogmaals een fijne veilige bevalling gewenst en alvast al het goede voor 2018!

Bijgevoegde bestanden:

yasmine04, zusje84, Fenne34 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. Elise2014

Elise2014 Actief lid

19 dec 2015
    295
    64
    28
    NULL
    NULL
    Lijkt mij erg leuk! Ik ben voor :) Ik wil ook best nu al in de groep, dus niet pas na de geboorte :)

4. Jaroly

Jaroly Actief lid

30 apr 2017
    225
    100
    43
    Zet maar op. Ik ben ook voor :)

Elise2014 vindt dit leuk.
  5. Elise2014

Elise2014 Actief lid

19 dec 2015
    295
    64
    28
    NULL
    NULL
    Mooie foto, mooie buik!

En inderdaad, ook namens mij voor iedereen heel veel geluk en gezondheid toegewenst in 2018!

6. MVJX

MVJX Actief lid

22 apr 2017
    153
    82
    28
    Vrouw
    Oké! Sturen jullie mij een privé berichtje met je echte naam en eventueel een omschrijving van je profielfoto? Dan nodig ik jullie uit als vriend en vervolgens voor de geheime groep.

7. Elise2014

Elise2014 Actief lid

19 dec 2015
    295
    64
    28
    NULL
    NULL
    Done! :)

8. JoyNoa

JoyNoa Bekend lid

7 mei 2017
    938
    317
    63
    Vrouw
    Maar dan krijg je niet echt een chatgesprek ofzo toch op Facebook? Dan moet je echt wat posten? Is whatsapp dan niet leuker?

9. MVJX

MVJX Actief lid

22 apr 2017
    153
    82
    28
    Vrouw
    Whatsapp is ook leuk. Ook makkelijker met tips uit wisselen misschien.

Zeg het maar. Misschien een Facebook groep voor de geboorteverhalen en lijstje met data en een Whatsapp groep voor de gesprekken?

10. JoyNoa

JoyNoa Bekend lid

7 mei 2017
    938
    317
    63
    Vrouw
    Ja ik heb dan liever whatsapp, vind ik dan leuker en fijner. Met een Facebook groep doe ik niet zoveel hihi....

11. MVJX

MVJX Actief lid

22 apr 2017
    153
    82
    28
    Vrouw
    Stuur maar een berichtje met je echte naam en telefoonnummer, dan maak ik die ook aan. Merken we vanzelf wat handig is.

12. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    #2512 Raket78, 31 dec 2017
    Laatst bewerkt: 31 dec 2017
    Ik ga aan de huisarts vragen of ik progesteron mag prikken. Hij had ons na de vorige miskraam doorverwezen naar een gynaecoloog. Na enkele maanden wachten was het zo ver: de afspraak. Helemaal naartoe geleefd... het was vreselijk. Hij negeerde mijn man, trok een gezicht toen hij hoorde hoe oud ik was (39), dacht in de eerste instantie dat ik zwanger was (had de doorverwijzing dus niet gelezen), dacht in de tweede instantie dat ik 2 windeieren had gehad (zelfs nadat ik hem verteld was dat de tweede keer op de echo duidelijk een embryo te zien was hield hij vol dat het een windei was en dat dat "meestal de oorzaak is bij vrouwen van mijn leeftijd"). Toen schreef hij een bloedtest en een contrastecho met röntgenfoto. Binnen 2 minuten stond ik weer buiten.
    De bloedtest bleek een algemene bloedtest te zijn die ik al uittentreure bij de miskraam gekregen had (omdat ik zoveel bloed was verloren dat dat een tijdje in de gaten moest worden gehouden). Hij heeft me ook niet terug gebeld toen de uitslag nog steeds ietwat abnormaal bleek (voordat de miskraam compleet was had ik trouwens wel normale waarden). De bloedtest en de andere tests zijn eigenlijk vooral bedoeld voor mensen die niet zwanger kunnen worden. En bij mij ligt daar het probleem niet; ik word steeds in ronde 1 of ronde 2 zwanger, en in 2013 ben ik bevallen van een gezond kind.
    De bloedtest heb ik uiteindelijk wel gedaan, de echo en röntgenfoto niet.

Sorry voor de tirade, het was niet mijn bedoeling om in deze groep in te breken. Maar ik voelde me echt wekenlang vervelend na die afspraak. Je begrijpt dat ik daar niet meer terug ben gegaan. Mocht dit weer misgaan, dan weet ik nog niet wat we gaan doen. Misschien wil de huisarts me dan wel doorverwijzen naar een endocrinoloog.

13. JoyNoa

JoyNoa Bekend lid

7 mei 2017
    938
    317
    63
    Vrouw
    Gedaan ;)

14. Jaroly

Jaroly Actief lid

30 apr 2017
    225
    100
    43
    Gedsaan inclusief 06 nummer

15. JoyNoa

JoyNoa Bekend lid

7 mei 2017
    938
    317
    63
    Vrouw
  16. Fenne34

Fenne34 Actief lid

19 mrt 2015
    467
    113
    43
    NULL
    Tilburg
    Hoop dat alles goed gaat @Mariahh @Raggy81 en @boysmama Ik denk aan jullie. Spannend of het nog op de valreep 2017 mag zijn of misschien toch 2018 word.... in elk geval zal het voor jullie een jaarwisseling zijn om nooit te vergeten.

Voor alle andere een hele fijne (rustige) jaarwisseling gewenst... op naar (Januari) 2018 wat voor ons alle bijzonder zal worden.

Ik zal zo ook even een berichtje sturen voor de fb en Whatsapp groep.

17. zusje84

zusje84 Bekend lid

6 dec 2014
    984
    90
    28
    (Inval)leerkracht basisonderwijs
    In de buurt van Rott
    Vervelend dat je je zo onbegrepen en niet geholpen voelt door de gyn.
    Utrogestan is een progesteron. Ik heb gezegd dat ik dat wilde proberen en dat mocht.
    Ik hoop voor je dat het deze keer goed zal gaan. Maar mocht het weer mis gaan, zou ik toch de Utrogestan proberen onder het mom van baadt het niet, dan schaadt het niet.

18. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Even snel een update ..
    Hier rommelt het wel maar het zet nog niet lekker door .. krappe 3 cm en vanmiddag 2 tabletten gehad.. nu afwachten / aankijken en anders morgen ochtend vliezen breken.
    Hoop dat het vannacht nog door gaat zetten of anders na het breken vd vliezen op gang komt want ik haat dat infuus;)
    Om de 10 min nu een wee ong..
    Wellicht de 1e 2018 baby van dit ziekenhuis dus ;)

19. M_L_M

M_L_M Actief lid

6 mei 2017
    166
    84
    28
    Ahh nou succes zet hem op!

20. JoyNoa

JoyNoa Bekend lid

7 mei 2017
    938
    317