@enten, ik ga zeker weer laten inenten. Ik vind niet geënte kinderen een groot risico voor baby's. @hier, het gaat hier goed met ons. Het kleine meisje groeit goed. De borstvoeding loopt na wat lastiger dagen nu prima! Tussendoor slaapt ze goed dus vannacht ook een hele goede nacht gehad.
@Mariahh ah nee bah wat naar zeg, zo zielig. Duim voor jullie dat hij heel snel opknapt. Lijkt me maar eng. Heel veel beterschap.
Heel erg veel sterkte @Mariahh Ik hoop dat je mannetje snel opknapt. Ik Ben gister bevallen van een kerngezonde zoon L.ucas Ik zet later wel een update neer. We moesten even een nachtje blijven en vandaag mogen we dus weer lekker naar huis ♡
@Mariahh: wat zielig zeg! Hoop dat ie snel opknapt. Helaas ben je al de derde waar ik het van hoor... Iemand anders in mijn omgeving kreeg de tip geen verkouden kraambezoek binnen te laten. Even vragen dus aan de telefoon of ze niet verkouden zijn. Dan nog is er geen garantie dat je het buiten de deur houdt natuurlijk. @Jaroly: Gefeliciteerd! Wat fijn voor je dat het nu allemaal achter de rug is. Ik hoop dat je een goede bevalling hebt gehad.
@Jaroly gefeliciteerd. Ik hoop dat het ondanks je angsten een mooie bevalling is geweest. Het heerst heel erg ja! Dus aan iedereen neem echt geen risico! Ik ben normaal altijd vrij nuchter maar zie nu pas hoe ziek ze kunnen worden. Zuurstof is vannacht nog omhoog gegaan , lijkt hierop weer redelijk stabiel. Als hij hier niet goed op gaat reageren moeten we naar een ander ziekenhuis ..
@Mariahh, oh nee joh, wat zielig. Sterkte. Hier ook veel gevallen gehoord. Heerst enorm! Hopelijk hoef je niet naar een ander ziekenhuis. Blijf je bij hem? @Jaroly, oh wat heerlijk dat het achter de rug is! Ben heel blij voor je. Nu wel heel benieuwd hoe groot je zoon is en of het je is meegevallen. Hier is het een ziekenboeg in huis. De een heeft oorontsteking, de ander hoest akelig en geeft over en nummer drie heeft mond-, voet- en handziekte. Ik word er echt verdrietig van... Ben bang het zelf over te nemen zo vlak voor de bevalling, baal van de verrotte nachten en ben bang voor de baby straks. Advies van het RIVM is om de kids mondkapjes op te doen... Maar ja, ze zijn nog zo klein... Weet niet of dat echt haalbaar is. Gelukkig heeft zoonlief gisteren een rustige en fijne verjaardag gehad.
Wat zielig @Mariahh Ik hoop echt dat hij mooi stabiel blijft nu. Ik ben er ook bij L.ieke zo bang voor. De kraamhulp waarschuwde hier ook al voor het rs virus. Zeker toen M.ax ziek werd en koorts kreeg, die ook nog maar 20 maanden oud is, zijn we vrij snel naar de huisarts met hem gegaan. Wij zijn zelf nu ook grieperig, al is M.ax inmiddels wel opgeknapt op af en toe wat hoesten na. Bij mij houd de koorts nog steeds een beetje aan en hoesten zowel ik als mijn partner nog erg veel. L.ieke lijkt nog nergens last van te hebben maar toch... Ze is nog zo klein.... vind het best eng.
Ik heb ook vorige week koorts gehad! Zodra ze verkouden word al zie je 1 snotje direct na laten kijken hoor♡ @Hatsie vervelend iedereen zo ziek Vooral de hvm ziekte komt nu rot uit sterkte ermee! Hij is tot nu toe stabiel maar is er nog lang niet . . Merk dat de bv door alle stress en slaaptekort begint terug te lopen .. doe mijn best maar begin zelf ook op te raken We bekijken het maar van voeding tot voeding ..
Hai meiden, ik heb 'n vraag. De kleine meid heeft geen mooie ontlasting. Ze is niet ziek, slaapt goed, drinkt goed, heeft goede plasluiers, wel krampjes en vd week wat dunnere ontlasting. Ik geef bv met aanvullende kv. Zijn gister van hero overgestapt naar nutricia hypoallergeen, voor de zekerheid omdat ik ook niet tegen melk kan. Maar ook vandaag nog steeds dunne... Moet ik nou de ha bellen?, ziek is ze niet....
Vgl mij is heel veel acceptabel met borstvoeding: dun of juist dik etc. Ook heel veel kleuren zijn dan oké. Ik weet niet hoe het zit met een combi van flesvoeding. Als ze verder niet ziek is, zou ik me denk ik geen zorgen maken.