Uitgerekend 16 t/m 31 januari 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door JoyNoa, 8 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    @Sammetje83 die kleine van jou vind het wel heel fijn in jou buik! Soms vraag ik mij af wanneer mijn dochter was gekomen als ik niet was ingeleid..
    Hoop dat jullie wonder ook gauw in je armen ligt.

Wij zitten momenteel op de gang van het ziekenhuis want momenteel zijn ze bezig om een lijn (infuus) te plaatsen in S. haar nek, dit is een wat groter infuus dan die ze nu in haar voetje heeft, ze plaatsen het daar omdat ze echt overal al een keer een infuus heeft gehad en haar vaatjes zo fijn zijn dat prikken haast niet meer gaat :( ze is echt letterlijk helemaal leeg geprikt!

2. Hatsie

Hatsie Bekend lid

13 jan 2012
    531
    214
    43
    Vrouw
    Ah, wat moet jouw moederhart soms bloeden! Moet er niet aan denken! Heel veel sterkte!

Hier gaat het goed. Zaterdag laatste dagje kraamzorg gehad. Het dametje zit nog zo'n 200 gram van het geboortegewicht af dus woensdag maar even naar het inloopspreekuur. Maar verder gaat het echt heel goed!

3. Sammetje83

Sammetje83 Bekend lid

27 okt 2016
    946
    614
    93
    Vrouw
    @Starry: wat ontzettend zielig zeg! Jullie moeten wel heel sterk zijn om dit te doorstaan. Of leven jullie ook een beetje op de automatische piloot?

4. Raggy81

Raggy81 Fanatiek lid

26 mrt 2017
    2.325
    1.411
    113
    Vrouw
    jeetje is het nog vol te houden?

5. Raggy81

Raggy81 Fanatiek lid

26 mrt 2017
    2.325
    1.411
    113
    Vrouw
    Och wat moeilijk moet dit zijn.

6. Sammetje83

Sammetje83 Bekend lid

27 okt 2016
    946
    614
    93
    Vrouw
    Leuk is anders! Vooral omdat je het zelf nu wel zat bent en er iedere dag wel iemand vraagt of de baby er al is.... Dan denk ik: Nee! Anders had je het toch wel gehoord? :mad:
    Maar ja, ondertussen al van alles geprobeerd maar niks helpt. Ben bang dat ik gewoon op de inleiding moet wachten...:confused:

7. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ja wij leven heel erg op de automatische piloot! Maar het is gewoon even niet anders! Iedereen roept heel hard tegen me; denk je ook aan je rust! Nou nee..ik heb er gewoon echt geen tijd voor. Ik ben constant bezig is het niet thuis dan wel in het ziekenhuis en anders in de auto met heen en weer aan het rijden.

8. MVJX

MVJX Actief lid

22 apr 2017
    153
    82
    28
    Vrouw
    Wat zwaar zeg! Hopelijk verloopt alles voorspoedig. Zo sneu voor zo'n klein meisje. Veel sterkte voor jullie!

9. Raggy81

Raggy81 Fanatiek lid

26 mrt 2017
    2.325
    1.411
    113
    Vrouw
    Misschien heel zweverig, al ben ik zelf heel nuchter, wat wellicht helpt is in volledige ontspanning met ogen dicht, gaan visualiseren dat je kleintje mag komen.. ik ben er van overtuigd dat gedachten je lijf kunnen sturen.

10. Raggy81

Raggy81 Fanatiek lid

26 mrt 2017
    2.325
    1.411
    113
    Vrouw
    Logisch. Je doet wat moet en dat is het juiste. Ik denk elke dag aan jullie, het helpt jullie niets maar hopelijk wordt het allemaal snel gunstiger. Enorm moeilijk lijkt me, een digitale knuffel!

11. Sammetje83

Sammetje83 Bekend lid

27 okt 2016
    946
    614
    93
    Vrouw
    Dat heb ik al meerdere keren uitgeprobeerd! Ik heb een cursus mindfulness gedaan en meditaties zijn daarin erg belangrijk. Vanuit deze meditaties heb ik geprobeerd contact te maken met de kleine. Helaas heeft dat ook niet bijgedragen...

Raggy81 vindt dit leuk.
  12. boysmama

boysmama Actief lid

14 mei 2017
    139
    63
    28
    Vrouw
    Hier ik ook nog eens! Jongste zoon is alweer ruim 5 weken en groeit heel goed. Wonderbaarlijk dat hij het met nog geen 2200 gram zo goed deed en doet. Slapen doe ik in uurtjes, meneer heeft wat in te halen en laat dat merken ook. De rest is dol op hem.
    Ik zag dat nog niet iedereen bevallen is, hopelijk hoef je niet meer lang te wachten!

13. Fenne34

Fenne34 Actief lid

19 mrt 2015
    467
    113
    43
    NULL
    Tilburg
    Wat is dat heftig @Starry hoop dat er snel een beetje rust en ontspanning komt voor jullie allemaal.

En owh @Sammetje83 Wat laat hij jullie wachten zeg. Kan me voorstellen dat het vervelend is dat mensen er steeds naar vragen. Hopelijk komt hij toch nog spontaan voor de inleiding. Duim voor je.

@boysmama wat gaat het hard he, alweer 5 weken. Fijn dat hij het zo goed doet. Wat weegt hij nu?

Met L.ieke gaat het goed. Afgelopen maandag de eerste controle gehad bij het cb. Ze was toen precies 4 weken oud. Ze is vooral in lengte hard gegroeid. Van de 42cm bij geboorte was ze nu 49.2cm haar hoofdomvang 35cm en haar gewicht zat nu op 2835 gram. Wij zijn erg blij met deze grote vooruitgangen. Op het moment heeft ze wel veel last van krampjes maar dat hoort helaas bij de fase, hopelijk is ze daar snel doorheen. Slapen gaat hier ook nog in uurtjes waarbij ze vooral wilt slapen op je buik en zich nog moeilijk last wegleggen maarja ook dat zal van zelf beter gaan worden denk ik. Ben super trots op haar hoe ze het doet.

zusje84 en Sammetje83 vinden dit leuk.
  14. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Tijd voor een nieuwe banner :p:p

15. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Vandaag 19 dagen na de bevalling heb ik voor het eerst onze dochter helemaal kunnen aankleden :) ipv alleen een romper! Ben ik toch wel trots op!

MVJX, Raggy81, zusje84 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  16. Fenne34

Fenne34 Actief lid

19 mrt 2015
    467
    113
    43
    NULL
    Tilburg
    Whaha je hebt helemaal gelijk :oops::)

Starry vindt dit leuk.
  17. zusje84

zusje84 Bekend lid

6 dec 2014
    984
    90
    28
    (Inval)leerkracht basisonderwijs
    In de buurt van Rott
    Zijn er nou nog precies op de uitgerekende datum bevallen?

18. Hatsie

Hatsie Bekend lid

13 jan 2012
    531
    214
    43
    Vrouw
    Ja, ik! 27/01. Mijn banner liep twee dagen voor maar in de lijst stond het goed. :)

zusje84 vindt dit leuk.
  19. Hatsie

Hatsie Bekend lid

13 jan 2012
    531
    214
    43
    Vrouw
    Mijn kleintje zat gisteren op geboortegewicht. 190 gram gegroeid in een halve week! Nu kwam ze gisteravond om 22.00 u en nu pas weer voor een voeding. Is dat niet heel slecht voor de hersenen enzo? Ik had voor het eerst geen wekker gezet omdat ze zich se afgelopen nachten om de 2 a 2,5 uur meldde... Voel me nu een beetje schuldig. Het was dat ik op de klok keek, anders sliep ze nu nog!

zusje84 vindt dit leuk.
  20. zusje84

zusje84 Bekend lid

6 dec 2014
    984
    90
    28
    (Inval)leerkracht basisonderwijs
    In de buurt van Rott
    Zodra ze op geboortegewicht zitten mogen ze 6 tot 7 uur doorslapen gedurende de nacht. Overdag nog steeds 3 tot 4 uur errussen.
    Heeft met de bloedsuikerspiegel te maken die ze nog niet op peil kunnen houden.

Raggy81 en Hatsie vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina