@Raggy81 je dochter zal haar 1e vaccinaties krijgen op de afspraak en meestal wegen en meten. Bij ons is het met 4 weken bij de arts en met 8 weken 1e prikken bij de vpk Verder vaak een babbeltje over hoe alles gaat. Als je vragen hebt over bv stel ze hier misschien kan ik je helpen. Ik wil de vaccinaties uitstellen met 2 weken. Moet ik ze dan vooraf bellen of vragen ze op moment zelf toestemming?
@Raggy81 je kunt dat op de afspraak zelf aangeven! Jou kind jou beslissing! Maken ze gewoon een nieuwe afspraak voor je
@Starry: is de operatie doorgegaan? Ik geef ook borstvoeding en vind het af en toe wel heel zwaar. De kleine hapt goed aan maar blijft heel lang door drinken. Een voeding duurt gemiddeld een uur. 's avonds wil meneer ineens heel veel en ben ik van 10 tot 1 bijna onafgebroken aan het voeden. Van de week heeft hij zijn eerste regeldagen gehad en toen kwam er helemaal geen eind aan! Ik ben wel erg blij dat ik hem dit kan geven. Het lukt mij nog niet mn baby zelf aan te leggen, alleen liggend in bed lukt me in mijn eentje.
Hebben ze je misschien ook de rugby houding uit gelegd? Die kan makkelijker zijn... anders kan ik proberen t uit te leggen, mij hielp dat ook een periode
Overigens, dat lange voeden, wordt ineens korter hoor, dan kan hij met meer zuigkracht meer uit je borst krijgen, ik heb de eerste weken ook lang gezeten, en mn zorg toen besproken met de kraamzorg, zij gaf dit ook aan en ze had gelijk...
En vooral niet stressen... ik heb er een die soms zo fanatiek is dat ze tig x mishapt, of niet vast houdt omdat ze te druk is... en dan maar gewoon...blijven proberen...
@Raggy81 @Sammetje83 ik kon de rust niet bewaren en ben daarom gaan kolven. Voordeel daarvan is wel dat ik niet altijd zelf hoef te voeden. Nadeel is dat productie zich moeilijker aanpast. Maar ook dan doet mijn zoontje nog gerust een half uur over een fles hoor. Dus fles of borst maakt qua tempo niet zo uit.
Even een kort berichtje onze dochter is afgelopen vrijdag, precies 5 weken nadat ze ter wereld kwam mee naar huis gekomen (voorlopig)
Ja afgelopen woensdag heeft ze haar hartkatheterisatie gehad en vrijdag middag om 18:00 uur reden we weg van het ziekenhuis
Menstruatie.... nee... het is hier echt een zooitje. Zo ben ik 1 dag schoon om het maar zo te noemen..en zo is de dag erna weer of de maandelijkse periode start. Ik ben nog niet ongesteld geweest, maar heb onverklaarbaar, de ene dag niks, de volgende dag een beetje.... en vandaag is het 8 weken geleden dat ik bevallen ben. Is dit nou normaal ??????
Ik kolf ook zo nu en dan. Had nu na contact met een lactatie kundige de opdracht elke avond cluster kolven... maar heel fijn.... de kolf van nog geen 2 maanden oud is kapot. Vandaag op de 9 maanden beurs bij de stand geweest. Als alles loopt zoals het moet wordt morgen 'n nieuwe opgestuurd..
Hoe is het met alle kindjes ? en speciaal even natuurlijk degene die nog in, of net uit het ziekenhuis zijn ?