Uitgerekend 16 t/m 31 januari 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door JoyNoa, 8 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammetje83

    Sammetje83 Bekend lid

    27 okt 2016
    944
    614
    93
    Vrouw
    @Raggy81 : alles bij elkaar is het niet makkelijk voor je zo te horen. Ik hoop dat jullie hier als gezin goed uit gaan komen!

    Hier gaat het eigenlijk heel erg goed. Ons kereltje is vrij makkelijk. Enige is dat hij nog niet doorslaapt. Het zal vanzelf wel komen maar op werkdagen vind ik dat wel zwaar.
     
    Raggy81 vindt dit leuk.
  2. Starry

    Starry VIP lid

    6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ons meisje is nu "alweer" 3 weken thuis en voor het eerst geloof ik erin dat ze nu ook echt thuis zal blijven en dat is fijn, heel erg fijn.

    Gisteren heeft ze haar eerste vaccinaties gekregen op het consultatiebureau en gelukkig heeft ze er geen last van gehad.

    Het drinken van de fles gaat ook steeds beter, wat ze niet drinkt over de fles gaat door de sonde.
     
    Sammetje83 en Raggy81 vinden dit leuk.
  3. JoyNoa

    JoyNoa Bekend lid

    7 mei 2017
    934
    316
    63
    Vrouw
    Hi dames,

    Ook even een berichtje van mij. Alles gaat hier zn gangetje. Ons meisje doet het super, ze is zo makkelijk. Ik heb nog nooit zo’n makkelijk kind gehad. Ze gaat nu sinds 3 weken naar het kdv en ook dat gaat prima.

    Onze tweede zoon is van de week weer geopereerd. De pinnen zijn uit zijn been gehaald. Viel wel een beetje tegen maar gelukkig gaat dat nu steeds beter met de pijn en is het bijna achter de rug.

    @Starry wat fijn dat je meisje weer thuis is! Hoe gaat het verder met haar? Hoe zijn de vooruitzichten nu? Hoe reageren je andere kids op de afgelopen periode? Moet zwaar zijn allemaal!
     
    Raggy81 vindt dit leuk.
  4. Raggy81

    Raggy81 Fanatiek lid

    26 mrt 2017
    2.325
    1.411
    113
    Vrouw
    Hoe is het met iedereen?
     
  5. MVJX

    MVJX Actief lid

    22 apr 2017
    153
    82
    28
    Vrouw
    Hier gaat het goed. Ons meisje is volgende week een half jaar. Deze week gaan we beginnen met eten. Ik denk dat ze gretig toe zal happen.

    Hoe gaat het met jou?
     
  6. M_L_M

    M_L_M Actief lid

    6 mei 2017
    165
    83
    28
    Hier gaat het ook goed! Super makkelijk mannetje van alweer ruim een half jaar! Eet als een dijkwerker en groeit als kool:D
     
  7. Sammetje83

    Sammetje83 Bekend lid

    27 okt 2016
    944
    614
    93
    Vrouw
    Hier gaat ook alles goed! Hij is inmiddels 5 maanden en vindt het heerlijk om 'gewoon' voedsel te eten. Over een weekje gaan we lekker met vakantie , ik ben benieuwd!
     
    Raggy81 vindt dit leuk.
  8. MVJX

    MVJX Actief lid

    22 apr 2017
    153
    82
    28
    Vrouw
  9. Sammetje83

    Sammetje83 Bekend lid

    27 okt 2016
    944
    614
    93
    Vrouw
    We gaan naar Italië (Toscane)!
     
  10. Raggy81

    Raggy81 Fanatiek lid

    26 mrt 2017
    2.325
    1.411
    113
    Vrouw
    Hier wel ok. Mn meisje heeft eindelijk een periode met meer tevredenheid,minder huilen. Ook heb ik een nieuwe baan! Nog 1 week bij de oude, dan vakantie en dan starten.
    Wel heel heel erg moe. Kleine hier eet ook graag. Alleen potjes groente van olvarit vind ze smerig en ik snap t....dus gewoon groente fijngemalen hier en fruit. Nog 2 weekjes dan is ze alweer 7 maanden.
     
  11. Raggy81

    Raggy81 Fanatiek lid

    26 mrt 2017
    2.325
    1.411
    113
    Vrouw
    Hoe is het met iedereen en met jullie kleintjes?
    Hier is ze alweer 7 maanden en ze gaat hard.het vele huilen is minder, ze kan zich nu goed bewegen en verplaatsen. En..... zich al optrekken en zelfstandig staan. dus inmiddels de nodige maatregelen getroffen voor veiligheid in deze fase.
    Hoever zijn jullie kindjes ?
     
  12. Sammetje83

    Sammetje83 Bekend lid

    27 okt 2016
    944
    614
    93
    Vrouw
    Zo dat gaat snel! Zelfstandig staan al!! Hier worden ook grote stappen gezet. Hij is de hele dag bezig met heen en weer rollen dus ben benieuwd wanneer hij gaat kruipen . Hij is nu 6 maanden oud en mag nu eindelijk wat meer verschillende dingen gaan eten. Ben nu ook bezig met het afbouwen van de borstvoeding .
     
    Raggy81 vindt dit leuk.
  13. clarajilla

    clarajilla Fanatiek lid

    23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Wauw wat is ze snel!
    Hier gaat ook alles goed. Ze rolt heel wat rond, probeert op haar knieën te komen en trekt zichzelf vooruit. Als dit niet lukt word ze ook boos. Dus hopelijk vind ze snel uit dat ze kan kruipen xD
     
    Sammetje83 en Raggy81 vinden dit leuk.
  14. Starry

    Starry VIP lid

    6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hier gaat het ook goed! Ons meisje is bijna 7 maanden en als je haar nu zoet zou je niet zeggen dat ze de eerste 4 maanden van haar leven echt heeft moeten vechten voor haar leven! De sonde is er inmiddels ook uit want ze drinkt haar flessen helemaal op (al krijgt ze nog wel minder waarschijnlijk dan jullie kleintjes) maar dat moet allemaal in overleg met de diëtiste en gewoon het feit dat we het moeten opbouwen, ze krijgt 6 flessen van 120 cc en die drinkt ze nu bijna allemaal zo goed als leeg dus dan kunnen we binnenkort weer een stapje omhoog. Ook zijn we bezig met fruit hapjes en dat gaat ook goed.. van b.v. een 6 maanden potje eet ze nog net niet de helft..groente is nog geen succes. Dus qua voeding loopt ze wel achter maar verder helemaal niet..Ja qua groei en gewicht maar dat is logisch. Ze is heel vrolijk en rolt lekker heen en weer en doet pogingen om te kruipen zo leuk om dat te zien. Ook slaapt ze inmiddels door dus dat is ook fijn.. dus hier een blije mamma :)
     
    Sammetje83 en Raggy81 vinden dit leuk.
  15. Raggy81

    Raggy81 Fanatiek lid

    26 mrt 2017
    2.325
    1.411
    113
    Vrouw
    Wat goed te lezen ! En wat drinkt ze goed.
    Hier krijg ik er vaak niet meer dan 90 cc ..ze dipt dan ook wat in gewicht..maar is nog wel spekkie op haar beentjes.

    Hoeveel weegt ze ? En kan ze nu voorlopig uit het ziekenhuis blijven?
     
  16. Raggy81

    Raggy81 Fanatiek lid

    26 mrt 2017
    2.325
    1.411
    113
    Vrouw
    Ohh enne..... ik moet er nog 3x per nacht uit in tegenstelling tot toen ze 'n paar weken was....:confused:
     
  17. Hatsie

    Hatsie Bekend lid

    13 jan 2012
    531
    214
    43
    Vrouw
    Wat fijn Starry, dat het zo goed gaat! En wow, wat een vlotte baby's! S. is nog niet zover. Die rolt alleen een beetje. Ik ben benieuwd wanneer de eerste kruipt.

    Met S. gaat het verder goed, behalve dan dat ze momenteel weer een nierbekkenontsteking heeft (met 3 weken is ze daarvoor opgenomen geweest). Nu dus weer aan de antibiotica. We hadden een heel ziek babytje maar gelukkig voelt ze zich nu weer wat beter.
     
  18. Sammetje83

    Sammetje83 Bekend lid

    27 okt 2016
    944
    614
    93
    Vrouw
    Wat fijn @Starry dat het zo goed gaat! Hier is de vaste voeding nog niet echt een succes. Groente gaat er amper in en fruit maar de helft van een vier maanden potje. Melk drinkt hij nog heel graag (hij krijgt van mij nog 3 borstvoedingen per dag, we zijn dat nu aan het afbouwen). Ook begonnen met een korstje brood per dag.

    @Hatsie wat zielig zeg, die ontsteking! Hopen dat ze er snel weer vanaf is.

    R. slaapt inmiddels 's nachts 11 uur zonder dat ik eruit hoef dus dat is echt super fijn.
     
  19. Hatsie

    Hatsie Bekend lid

    13 jan 2012
    531
    214
    43
    Vrouw
    Wow, dat is luxe, Sammetje! Heerlijk! S. komt nog vaak 's nachts, maar zolang je je daarop instelt is er niks mis mee. ;)
     
    Sammetje83 vindt dit leuk.
  20. Raggy81

    Raggy81 Fanatiek lid

    26 mrt 2017
    2.325
    1.411
    113
    Vrouw
    Ik vind het Snachts ook niet erg maar merk wel dat nu met 'n nieuwe baan het me best behoorlijk begint op te breken, ook omdat ze vecht tegen slapen en momenteel elk uur komt. Het lijkt erger te worden. Eten doet ze hier wel graag, alleen haar melk laat ze toch graag staan. Helaas loopt mn borstvoeding terug en hard ook...
     

Deel Deze Pagina