Hier gaat alles goed volgende week zaterdag wordt Sena gewoon 1 jaar! Alles gaat na haar laatste hartkatheterisatie in september goed! Van de week nog bij de kinderarts geweest en die is meer dan tevreden. Ze weegt nu 8,8 kilo en we zitten net in maatje 74 qua kleding. Haar ontwikkeling is goed, ze kruipt, gaat overal staan en loopt langs de bank enzo, ze is heel ondernemend, ze eet gewoon lekker met ons mee en alles vindt ze ook lekker.
Oh wat super! Helemaal dat ze na zo een spannende tijd zo lekker opgekrabbeld is. Wat een bundeltje geluk ♡ Ik had het van de week in de app het er nog over (mama-app van ons clubje bestaat nog steeds) dat die jaar zo voorbij gevlogen is. Zo gek hoe snel dat gegaan is. Heel veel plezier volgende week! Maak wat van die fantastische mijlpaal!
He wat leuk zeg weer wat van jullie te horen! Hier gaat ook alles goed! M. Is 29 december alweer 1 geworden, wat is dat snel gegaan! Hij gaat super goed. Blij vrolijk en eigenwijs mannetje is het, heerlijk
Hier is onze kleine ook alweer 1 jaar. Helaas op haar verjaardag kreeg ik smiddags de griep en is het wat in het water gevallen maar de dag zelf was erg leuk. Ze heeft nu ook maatje 74 en eindelijk na 10 maanden tobben gaat het nu beter. Ik heb gevraagd aan beheer om dit topic te heropenen omdat ik jullie ook wilde vertellen dat ik weer zwanger ben. Gezien mijn verleden hou ik rekening met dat het mis kan gaan... Zal blij zijn als ik de 13 weken heb gehad.....
@Raggy81 wat leuk dat je weer zwanger bent! Gefeliciteerd! Hoe ver ben je nu? Gaat het thuis ook allemaal goed? @Starry wat fijn dat ze het zo goed doet! Jullie hebben een pittige tijd gehad. Ons meisje wordt aanstaande maandag 1. We vieren vandaag haar feestje. Jammer dat de tijd zo snel gaat. Ze was zo’n leuke en gezellige baby. Hopelijk blijft ze zo als dreumes
Ik ben echt net zwanger. 4 weken en 5 dagen ongeveer maar lastig te zeggen omdat mn cyclus nog steeds niet regelmatig was.
Dat begrijp ik, je hebt natuurlijk ook hele pittige ervaringen gehad op dat gebied. Probeer je wel wat te ontspannen. Makkelijker gezegd dan gedaan, dat is logisch. Maar probeer het wel een beetje van je af te zetten. ik duim voor een 'plakkertje'