Dank voor de tip. Maar hier geen primark in de buurt.... Kijk vaak via marktplaars voor zw.kleding en kinderkleding. Nu maar ns gewoon voor mezelf zoeken.
Iets wat mij enorm bezighoudt en eaar ik hoop dat degenen die al meerdere kinderen antwoord op kunnen geven; moet je iedere zwangerschap bloed prikken? Je bloedgroep en rhesus zillen immers niet veranderd zijn. En ik ben als de dood voor naalden...
@zusje84 Klinkt gek maar helemaal vergeten weer. Dus ik weet het niet van het prikken.Ik heb alle zws kleding al verkocht dus moet ook nieuwe kopen.
Zit nu trouwens bij de huisarts. Ik had dacht ik galsteenaanvallen gehad maar uit de echo bleek er niks te zitten. Pijn bleef dus nu maar nog een keer. Al is de pijn nu wel weg... Kan ik gelijk melden van mijn zwangerschap.
Heey Dames, Even aan het terug lezen. Van de week een ziek meisje met de waterpokken dus geen internet aan gehad. @vertellen: gisteren hebben we het aan mijn schoonvader en ouders vertelt door middel van een shirt; deze zotte mus wordt grote zus. Onze dames is verzot op vogels dus ze zat de hele tijd naar het vogeltje p het shirt te wijzen. verder weet niemand et nog daarmee wachten we nog even. @voeding: Hier wordt het kv. Heb een borstverkleining gehad en bij de eerste zwangerschap was duidelijk te merken dat de leidingen volledig zijn doorgesneden. @kwaaltjes: eigenlijk altijd een misselijk gevoel, moe en hoofdpijn. Ach het hoort erbij en ik heb gelukkig nog niet over te hoeven geven. Dat scheelt een hele hoop.
@niki86 ziet er goed uit! @zusje84 bloedprikken gebeurd elke zwangerschap opnieuw @eerste echo nog 2 weken geduld voor mij .. al moet ik zeggen de tijd vliegt met 2 kids om me heen. Vergeet soms gewoon dat ik zwanger ben. @vertellen alleen mijn schoonmoeder weet het. Voor de rest willen we het stil houden tot aan de eerste echo
@niki86 ziet er goed uit. @ bloedprikken, dat moet iedere zwangerschap, in het begin en aan het einde. Ze prikken niet alleen op rhesus. @wappelke wat zielig de waterpokken. Gelukkig hebben ze ze hier allemaal gehad. @ zwangerschapskleding, ik heb ook niks meer. Alleen nog 1 broek. Dus ik moet nog wel broeken hebben maar shirtjes heb ik nog wel waar ik voorlopig nog in kan groeien aangezien ik net 7 kilo was afgevallen pff maar goed. En anders stap ik over op jurkjes. Buiten broeken heb ik nooit echt zwangerschapskleding gekocht.
Hier ook niks meer qua kleding. Wil kijken voor een paar jurkjes. Van de huisarts advies rennies gekregen. Ze denkt dat het met mijn slokdarm en maag te maken heeft. Kan door de zwangerschap komen. Hoop dat het gaat helpen. Maar deze klachten heb ik bij de andere 3 echt nooit gehad. Ben nu ook wel benieuwd hoe ver ik nu ben... volgende week donderdag de echo.
Hoi meiden! Mag ik ook meedoen? Ik heb zo vaak meegelezen op dit forum en gehoopt dat ik ook ooit mee zou mogen schrijven... Ik kan het nog niet geloven, de afspraak bij de fertiliteitskliniek stond zelfs al gepland... Maar toen was daar, na 12 rondes, gisteren op 13 dpo ineens een positieve test! (of nou ja, twee positieve testen... Ik geloofde er natuurlijk niks van dus ik heb er meteen een tweede achteraan gedaan... ) Zo blij! Mandy, 36 jaar, eerste kindje, voorlopige uitgerekende datum 29 januari. Ik wil het ook wel zelf aanpassen als dat kan/mag? Allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!
oh heb zelf de vk ook gebeld, 8 juni een echo. Ik gaf ook aan weinig kwaaltjes te hebben, of wisselend. En ze zei dat bij een missed abortion ook gewoon kwaaltjes kunnen voorkomen. Ik maak me natuurlijk toch zorgen, dat er bijv. helemaal niks zit enzo want dat heb ik een keer gehad, niet dat er niks zat maar dat het hartje gestopt was met kloppen. Ik probeer er nuchter in te blijven staan met 3 gezonde kinderen maar dat is toch lastig. ik hoop het te kunnen verbergen tot na de echo, wilde eigenlijk 12 weken maar dat lijkt me onmogelijk gezien dat nu mijn lijf al verandert.