We gaan met een camper rondtrekken door zuidwest Amerika. Ja! Zin in! Ik ook! Ga daar hier niks over zeggen hoor. Als we privé gaan eventueel wel.
@MVJX welk kleur subkamp zit je? We zien elkaar dan vast wel zonder dat we het van elkaar weten. Haha. Ik ga namelijk ook mee als leiding bij mijn dochter bij de bevers.
Dat is toevallig! Dan moeten we even stiekem met elkaar kletsen. Zonder dat de rest hoort waar we het over hebben natuurlijk! Ik zit in oranje. Jij?
Ook leuk thema. Volgens mij zijn wij qua knutselen helemaal klaar. Het enigste wat ij zelf nog mag doen is 50 traktaties bedenken... Dochter is namelijk die maandag jarig op kamp en ze wil uiteraard trakteren... Dus heel subkamp blauw. Help... hahaha
Eerst wou ik 50 visjes gaan haken en die uitdelen... maar ik ben op 8 blijven steken en er is van alles tussen gekomen... Dus moet nu wat anders verzinnen. En dan dinsdag als ze naar school gaat ook 30 traktaties... Dus 80 traktaties in 2 dagen.... *zucht*
Wij hebben vier slaapkamers maar willen verhuizen. En dan meteen 5 slaapkamers. Baby slaapt het eerste jaar bij ons dus zo lang is er niks aan de hand. En daarna kunnen ze ook wel delen.
Ik kom uit Gelderland. Kamers: De meiden hebben een eigen grote kamer op de 1e verdieping. Wij slapen op zolder. Momenteel wordt het oude washok verbouwd tot badkamer (hebben over de hele lengte een dakkapel laten plaatsen onlangs) en onze slaapkamer op zolder wordt opgedeeld. Is een enorme zolder namelijk. Hebben ook nog een logeerkamer maar die hou ik liever nog even in stand. Ik had bij mijn dochters ook erg last van mijn darmen in het begin. Soms kreeg ik ook zo een flauw en zwetend gevoel van de krampen. Nu ook wel wat last maar nog niet die klachten. Meer steken als ik gewoon zit, door lucht. Heb ik al langer zo nu en dan last van en laatst heeft de dokter prikkelbaardarmsyndroom geconstateerd. Soms heb ik tijden ook amper tot geen last. Ik hoop dat de komende weken voorbij vliegen. Garantie heb je nooit maar die eerste spannende weken moeten snel gaan! Ik heb al wel snel weer bandenpijn/steken als ik te snel omdraai in bed of opsta van de bank/stoel. Misselijk nog niet echt. Geslacht: ik zou het niet weten. Mijn man zegt dat ie alleen meisjes kan maken haha. We gaan eind juli als ik 14 weken ben naar DR papa in Amsterdam. Bij de meiden destijds ook geweest. Hij kijkt dan naar het geslacht maar kijkt ook de rest al helemaal na. De halve 20wk echo heb je dan al gehad echt heel fijn vond ik dat. Hartje, hersenen, vingertjes, maag, nieren etc etc kijkt hij al na. Willen jullie het weten?
Ik heb zelf het idee dat we een jongetje krijgen maar mijn vriend denkt een meisje! Wij willen het wel weten, kan je leuke spulletjes gericht kopen!
@vakantie. Wij zijn afgelopen jaar niet op vakantie geweest, omdat manlief in feb 2016 een eigen winkel begonnen is. Financieel zit het er dit jaar weer niet echt in. Maar ik kwam een mooie aanbieding tegen van de Roompot. Dus wij gaan in juni 11 nachten voor 100 euro in NL op de camping. Spannend zo voor het eerst met de kleine. De winkel blijft wel open, dus manlief werkt gewoon door. Wel beperkter. Mijn ouders staan naast ons, dan kan ik ook even douchen en maar de wc e.d. Wil het ze dan ook gaan vertellen, ook i.v.m. eten/drinken. @geslacht. Bij de eerste wilden we het niet weten. We dachten een meisje. Maar wat was het fijn om na zo'n zware bevalling verrast te worden met een zoon. Denk dat ik het deze keer weer niet wil weten. Al denk ik een meisje dit keer. Voel me vaker beroerd dan bij mijn zoontje. Al zijn er ook dingen hetzelfde. Zo kan ik weer niet tegen de geur van vlees en heb ik enorme trek ik melk. Nieuw dit keer is pindakaas
Hier willen we ook graag het geslacht weten. Net boos geworden op vent... had hij tegen onze dochter gezegd dat ik een baby in mijn buik heb. Nu kan ze prima een geheim bewaren maar we zouden het de kids vertellen na de echo... echt... arggggggghhhh. Straks gaat het wel mis, daar wil ik haar niet mee belasten.
@Hatsie nee het is nieuwbouw, dus alleen de vloeren en de muren en op zolder willen we nog 2 kamers maken. We hebben een jaar gewacht met proberen om zwanger te worden tot we de opleveringsdatum wisten, zodat ik niet hoogzwanger zou zijn met verhuizen ofzo. e het ook
Ik was nog niet klaar met mn bericht haha. Wij willen het geslacht niet weten, bij onze dochter wisten we het met 20 weken, maar lijkt ons ook leuk om het niet te weten. Alleen t is wel makkelijk om het wel te weten haha.
Oei Leandrotje hopelijk zegt ze het tegen niemand. Onze dochter zei pas tegen mijn schoonmoeder, mama heeft een baby in de buik :O Maar toen was ik nog niet zwanger haha
Irritant zeg! Zou ik ook niet leuk vinden. Wij vertellen het de kids de dag na de echo want dan gaan we op vakantie en kunnen ze het toch niet doorkletsen.
Wij gaan het aan onze kinderen vertellen als het eerste trimester voorbij is. We laten eerst een geslachtsbepaling doen met 13 weken. Laten dan een gendercake maken en die zetten we dan neer en vertellen ze dat mama een baby in de buik heeft.. En daarna mogen zij de taart aansnijden (met hulp van mij of manlief) en dan zullen ze ook meteen weten of ze een broertje of een zusje gaan krijgen We willen mijn moeder dan ook uitnodigen voor dat moment en dan zal zij het dus ook vanaf dan weten. De rest zie ik nog wel hoe we het gaan vertellen. @ Geslacht, ja wij willen het dus weten We hebben het bij alle zwangerschappen vooraf geweten en vind het toch wel makkelijk met uitkiezen van de spulletjes enzo. Bedenken van een naam etc. @Hatsie, mijn jongens zijn 6, 3 en 2 jaar. Best grappig, de eerste en de derde zijn allebei in dezelfde maand jarig (april) en de tweede in december en deze dan januari, maar zou ook zomaar december kunnen worden. De eerste 2 schelen net zoveel in leeftijd, als de jongste twee zullen gaan schelen.