Wij willen overigens ook graag verhuizen, moeten we eerst nog een ander huis vinden en iemand het onze kopen haha. Ik weet niet of ik het deze keer wil weten. Ik ben altijd ontzettend nieuwsgierig maar dit is de laatste kans om pas na de bevalling te ontdekken. Qua spullen moet ik toch alles weer opnieuw (want al verkocht/weggegeven/uitgeleend) en de meeste dingen voor de eerste maanden waren unisex. Bij de eerste dacht ik een meisje, bij de tweede voelde ik me zo anders en dacht dat zal wel een meisje zijn. Bij de derde wist ik meteen vanaf de test; jongen. Nu gok ik maar niet meer, ben er erg slecht in
Herkenbaar M'n vriend komt gister terug en heeft ie het z'n oma verteld.. Die vrouw vergeet altijd alles maar zulke dingen vast niet en kwekt met iedereen.. Vanavond dus noodgedwongen m'n schoonouders vertellen Hier na een meisje en een jongen waarbij we allebei geslacht wisten, wil ik het nu een x niet weten.. Althans tot nu toe zeg ik dat
Oudere kinderen vertellen: Wij vertellen het onze dochter zodra we het ouders en schoonouders verteld hebben. Dat is over een week. Tja, dat is vroeg en er kan iets mis gaan. Maar dat kan altijd, en de allerspannendste eerste weken zijn dan in ieder geval voorbij. Wij willen het geslacht wel weten zodra dat bekend is. In ons geval is dat tijdens de NIPT. We vonden het vorige keer ook leuk om het te weten. Niet in verband met kinderkamertje of zo, wij houden niet van uitgesproken meisjes-of jongensachtig, en bovendien is de "babykamer" nu nog een kantoor. Aangezien de kleine de eerste 6 maanden sowieso bij ons op de kamer slaapt, hebben we ook geen haast om het kantoor leeg te ruimen en daar een slaapkamertje van te maken. Verven en vloer leggen mogen we toch niet, dus zoveel werk is het niet. Ik heb voorzichtig aan al een lijstje gemaakt van dingen die we nodig hebben dit keer. Nou ja, voorzichtig, lijstje was binnen 5 minuten klaar, omdat we eigenlijk alles hebben bewaard: - Matras voor ledikantje (vorige matras is niet meer bruikbaar) - Maxi Cosi (de vorige was geleend van familie) - Voedingskussen (dat was vorige keer eveneens geleend) - Extra ring sling die in de auto kan blijven liggen (handig!) - Traphekjes (de vorige keer woonden we gelijkvloers) - Hekje voor de keuken (zodat de kleine niet zonder toezicht de keuken in kan) - Ladenkastje waar het verschoningskussen op past (eventueel huidige ladenkast doorgeven aan kleine en een nieuw opbergmeubel kopen voor Raketje) Dat was het wel zo'n beetje. Misschien nog wat warme pyama's en ik moet natuurlijk even kijken of de kleertjes nog in redelijke staat verkeren. Raketje was een spugerd en het kan zijn dat alles nu onder de gele vlekken zit, haha. Maar dat is van later zorg.
Hier weten al aardig wat mensen van de zwangerschap. Zoizo ouders en schoonouders en ouders van de kindjes waar ik op pas. Eigen kinderen wou ik het donderdag na de echo vertellen. Aangezien ik vaak ziek wordt moest ik het wel vertellen want ouders moeten alvast voor een back up zorgen als ik wel uit kom te vallen.
Vanmorgen de eerste echo gehad en geen goed nieuws gekregen helaas.. Dit keer zwanger van een leeg vruchtzakje.. De derde miskraam op rij is dus een feit.. Maandag de gynaecoloog bellen over hoe nu verder.. Ik begrijp er niks van.. Hoe kan het nou steeds misgaan? Ik heb er vandaag behoorlijk om gehuild..
Ik wil me niet teveel ermee bemoeien hoor, maar lees best veel online dat bij 6 weken niks te zien is, behalve dan een leeg vruchtzakje en dan later toch een goede zwangerschap hebben. Zwaar hoor topman... Stiekem zal ik voor je duimen dat het toch nog goed komt...
Hallo allemaal, Mag ik me nog bij jullie aansluiten? Volgens eigen berekening ben ik 28 januari uitgerekend. Erg spannend na 2 miskramen en een zwangerschap die alles behalve soepeltjes verliep. Tioman.. wat ontzettend verdrietig.. ik hoor soms wel dat de ene week er niks te zien is en de andere week ineens wel een hartje. Hebben ze er niks over gezegd of die kans er nog inzit? Veel sterkte
Ohh @Tioman wat een naar bericht.. Ik hoop ook voor je dat het nog te vroeg was en dat er nog wel een kindje gaat groeien. Dat hoor je wel vaker toch..? Pff, dat is m'n ergste nachtmerrie, dat je inderdaad een echo hebt maar dat het niet goed zit.. Sterkte!!
@Robijn89 gefeliciteerd! Ik duim voor je dat alles goed gaat nu. Hier weten m'n schoonouders en m'n zusje het nu. Verder nog niemand. Ik wil trouwens wel weten of het een meisje of jongetje is.. we wisten het bij onze dochter ook En ik wil weer borstvoeding gaan geven!
Dankjewel! Jullie ook allemaal gefeliciteerd. Wij willen het geslacht ook weten, wisten we bij mijn dochter ook. Vind ik toch net wat makkelijker met spullen aanschaffen en naam bedenken enzo . Hier weten mijn ouders het en de beste vriend van mijn man en zijn vrouw. Verder houden we het stil tot hopelijk een goede echo. Ik heb bij mijn dochter bv gegeven, maar zij lag op de ic en ik op de afdeling waardoor live voeden niet ging en toen het wel ging, snapte ze het drinken aan de borst niet. Heb dus fulltime gekolfd maar het kwam niet goed op gang en ze bleef honger houden. Uiteindelijk na 2 weken al gestopt . Ben er nog niet uit wat ik nu wil gaan doen. Aan de ene kant wil ik dolgraag bv proberen... aan de andere kant ben ik bang voor al die stress en heb ik de neiging om toch voor fv te gaan.