Uitgerekend 16 t/m 31 januari 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door JoyNoa, 8 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MVJX

MVJX Actief lid

22 apr 2017
    153
    82
    28
    Vrouw
    Leuk Robijn, wij kennen elkaar! Ik stuur je een appje.

Molly1981, gelijk dat je het dan nog even uit stelt. Zeker Nieuw-Zeeland is niet goedkoop. Wij wilden daar ook alles doen, je komt er waarschijnlijk niet snel terug.

2. SnowAngel

SnowAngel Niet meer actief

Welkom en gefeliciteerd voor iedereen die erbij is gekomen om gezellig mee te schrijven!

Wij willen wel weten wat het wordt omdat het natuurlijk wel zo makkelijk is voor het bedenken van een naam en het shoppen natuurlijk;)

3. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    Mijn eerste echo is 16 juni. Zou eigenlijk iets eerder willen want mijn schoonouders willen we het na de echo vertellen en die kunnen niet 16 juni afspreken, en wij gaan de volgende dag op vakantie.

4. Elise2014

Elise2014 Actief lid

19 dec 2015
    295
    64
    28
    NULL
    NULL
    @Tioman echt ontzettend veel sterkte gewenst.. Knuffel!

@Fenne34 welkom en gefeliciteerd! Ik hoop dat de zwangerschap wat beter zal verlopen nu..!

Zijn jullie ook zo verschrikkelijk moe? Ik denk dat het ook in combinatie is met het warme weer, maar ik kan dag en nacht wel slapen... Kreeg afgelopen vrijdag al van iemand te horen dat ik goed op mezelf moet passen omdat ik er zo moe uitzie... Tsja... Begin ook echt wel misselijk te worden, beetje jammer weer :( maar goed.

5. Elise2014

Elise2014 Actief lid

19 dec 2015
    295
    64
    28
    NULL
    NULL
    Ohh en over de vakantie: wij gaan lekker naar de camping in Frankrijk :)

6. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    @ elise, ik ben eigenlijk niet moe. Omdat ik chronisch ziek ben, ben ik eigenlijk altijd moe. Maar op een of andere manier ben ik dat niet. Word voor het eerst sinds jaren gewoon uitgerust wakker! Word ook uit mezelf iedere x om 9 uur wakker als ik vrij ben. Normaal kon ik wel de hele dag slapen. En was ik na 13 uur slaap nog moe.
    Gisterniddag was ik wel moe heb even anderhalf uur geslapen maar denk dat dat meer aan het weer lag

7. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.129
    5.048
    113
    Vrouw
    Welkom en gefeliciteerd @Fenne34.

Wat leuk @MVJX , weer samen in een groepje :)

Moe valt hier wel mee, maar ben me toch een partijtje misselijk. Bah!

8. MVJX

MVJX Actief lid

22 apr 2017
    153
    82
    28
    Vrouw
    Ja sinds gisteren! Mijn vriend was aan het werk en mijn dochter was nog niet moe. Ik heb haar gisteravond mee genomen bij mij in bed. Volgens mij sliep ik eerder dan zij ;)

9. Lindavvv

Lindavvv Fanatiek lid

8 sep 2016
    1.414
    1.272
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Ik was vorige week echt enorm moe. Kon me ook nergens meer toe zetten en viel constant na het werk op de bank in slaap. Dit weekend een lang weekend weg geweest met vrienden en alles een beetje kunnen loslaten (niet meer temperaturen en testen doen) en ik slaap weer goed! Hopelijk blijft dat zo als ik weer thuis ben ;)

10. Elise2014

Elise2014 Actief lid

19 dec 2015
    295
    64
    28
    NULL
    NULL
    @clarajilla wat fijn dat je nu geen last hebt van vermoeidheid! Hopelijk doet zwanger zijn goed ;)

@Robijn89 ja dat misselijk zijn is ook wel een dingetje.. Ik merk dat regelmatig kleine beetjes eten voof nu nog wel helpt. Vorige keer heb ik er tot week 34 zo'n beetje last van gehad, hopelijk gebeurt dat niet weer.

@MVJX ohh heerlijk dat je dan samen met je dochter in bed kruipt :) wel lekker geslapen?

@Lindavvv fijn dat je nu weer goed slaapt! Hopelijk blijft het weg nu.

11. MVJX

MVJX Actief lid

22 apr 2017
    153
    82
    28
    Vrouw
    Heerlijk en lang geslapen!

12. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.129
    5.048
    113
    Vrouw
    @Elise2014 Hier helpen kleine beetje inderdaad ook wel. Bij mijn dochter heb ik van 5 tot 12 weken overgegeven en daarna nog zo af en toe als ik teveel deed. Tot 34 weken lijkt me helemaal lang, pfff. Hopelijk blijf dat je nu bespaard!

Wij hebben de vakantie in januari al geboekt, gaan met vrienden een week lang naar Limburg.

13. Evelien80

Evelien80 Niet meer actief

@de nieuwe meiden welkom bij de club.

@ de meide die zo misselijk zijn gembertabletten.
    Geloof ik heb normaal HG sinds ik ermee begonnen ben is het voor 70% verminderd.
    Ik ben nog wel misselijk maar ik ben geen wandelende zombie meer.
    Lees mijn eerdere berichten maar in dit topic.

14. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    Ik heb nog niet veel klachten eigenlijk. Goede week gehad. Niet misselijk en moe. Ben ook veel bezig geweest. Als ik ga zitten dan voel je t vaak pas.

15. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    Zo, ook weer thuis.

Hier ook moe maar normaal ben ik altijd misselijk en nu dus helemaal niet... En dat geeft me geen fijn gevoel... wel pijnlijke borsten en krijg al echt een buikje.

En mijn hooikoorts was over maar sinds gisteren is het weer terug.... dat komt echt door hormoonwisseling. Dus morgen maar bellen wat voor medicatie ik daarvoor mag, want alles wat ik in huis heb mag niet.

Ik was door middel van bioresonantie ervan af. Volgende week weer een behandeling.

16. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ik had vrijdag ook veel last van hooikoorts!

Ik slik altijd allerfree en in de bijsluiter staat dat die absoluut niet mag.. Dus ik huis arts gebeld.
    Zei zei dat cetrizine en desloratine?? Schadelijker waren dan allerfree.. Ik had thuis nog cetrizine liggen en daarin staat dat je alleen in overleg met arts mag innemen naar dat er geen schadelijke gevolgen waren tot nu toe..

Dus vind lastig te kiezen welke te slikken.. Volgens huisarts wel allerfree volgens bij sluiter juist absoluut niet! En die andere die niet van de huisarts mag kan volgens bijsluiter wel en internet ook..

17. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    Shit had net helder rood bloedverlies! Voel me zo kut nu. Bij mijn eerste heb ik erg vaak bloedverlies gehad en uiteindelijk niks aan de hand. Maar ik schijt hem nu wel!

18. Elise2014

Elise2014 Actief lid

19 dec 2015
    295
    64
    28
    NULL
    NULL
    Ohh @niki86 ik kan me voorstellen dat je daar heel angstig door wordt... "Gelukkig" herken je het van bij je eerste, maar toch is het geen fijn gevoel... Ik hoop dat het niks te betekenen heeft...

Hooikoorts: ik mocht de loratadine slikken. Desloratadine mocht ik inderdaad niet..

Ik heb net voor het eerst met de wc "geknuffeld" en ik heb alles eruit gegooid, net maar meteen gembercapsules besteld, hopelijk doen ze wat.. Krijg ze morgen binnen.

19. meikelynn

meikelynn Lid

12 mrt 2017
    85
    74
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik heb ook verschrikkelijke last van hooikoorts en de weinige dingen die mogen helpen niet. Hoorde over tape, dat schijnt erg goed te werken. Je word dan ingetapet op een bepaalde manier en dat blijft een aantal dagen zitten. Heeft iets ket de bloedsomloop te maken ook dus weet niet zeker of het mag nu. Maar hoor zo veel goede verhalen, dat ik er eens naar ga kijken.

@bloedverlies bij mijn dochter heb ik rond 6 weken ook helder rood bloedverlies gehad. Uiteindelijk niks aan de hand maar je schrikt toch. Hoop dat deze keer dit niet gebeurd

20. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    Bioresonantie helpt mij wel echt en vorig jaar was ik er echt vanaf na een behandeling. En dit hele seizoen geen last gehad tot vandaag....

Ik heb cetrizine, desloratadine en fexofenadine liggen. Maar die laatste 2 zijn best zwaar en mogen niet. Cetrizine mag eigenlijk ook niet wat ik online lees...

Deel Deze Pagina