Uitgerekend 16 t/m 31 januari 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door JoyNoa, 8 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindavvv

Lindavvv Fanatiek lid

8 sep 2016
    1.414
    1.272
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Hier heb ik het vorige week over gehad met mn huisarts. Loratadine mag, desloratadine mag niet! Kan je huisarts makkelijk voorschrijven.

2. boysmama

boysmama Actief lid

14 mei 2017
    139
    63
    28
    Vrouw
    Hooikoorts verandert bij mij steeds door hormonen.

Ben al twee dagen de hele dag door misselijk. Waar krijg je die gembercapsules?

Ik zou ook schrikken van bloedverlies! Hopen dat t snel stopt

3. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Net even opgezocht en allerfre is loratadine. Ze zei wel dat die wel.mocht deze was minder schadelijk als de andere medicijnen. Maar als ik de bijsluiter lees staat dat deze dus absoluut niet mag en de andere dus alleen in overleg.. Zo lastig wat je dan moet aan houden dan..

Ik slik alleen wanneer ik er in de ochtend al vroeg last van heb. Heb ik dat niet dan is het de hele dag zonder medicatie wel uit te houden

4. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    Net zoals die wormpjes mebendazol niet mag volgens bijsluiter maar van huisarts mag het wel... verschilt echt heel vaak. Zo irritant.

5. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    Hopelijk betekent het niks en stopt het snel niki.

6. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    Heb geen krampen maar net weer rood bij afvegen

7. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Zolang er geen krampen zijn is het goed. Maar lijkt me niet fijn bloedverlies. Hopelijk stopt het snel!

8. JoyNoa

JoyNoa Bekend lid

7 mei 2017
    938
    317
    63
    Vrouw
    @niki86 hopelijk is het niks en is het snel weer over, ik duim voor je!

@ misselijkheid, sinds een paar dagen draag ik de bandjes ook niet meer maar ben echt vanaf het moment dat ik de seabands om gedaan had niet meer misselijk geweest :D

@ vermoeidheid, een beetje, doe smiddags gewoon een dutje van een uurtje als het kan en dan kan ik er eigenlijk gewoon weer tegenaan de rest van de dag/avond.

Alweer bijna 7 weken onderweg, vind het eigenlijk best heel snel gaan! En het lijkt erop dat de baby blijft plakken, ben bijna de 6e week voorbij... van de week maar ff bellen naar de vk! ;)

We hebben vanavond gebarbecued met mijn moeder en haar vriend. Ik vind het nu elke keer zo gek, dat ik zwanger ben en niemand weet het hihi, ook wel leuk! Normaal wist mijn moeder het altijd meteen na de test haha! Ben ook heel close met m'n moeder, zie haar 3-4 keer per week.

9. Lindavvv

Lindavvv Fanatiek lid

8 sep 2016
    1.414
    1.272
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Ik zou overleggen met de Ha en dat advies aanhouden. :)

10. Haver11

Haver11 Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.837
    2.180
    113
    Vrouw
    #610 Haver11, 28 mei 2017
    Laatst bewerkt: 28 mei 2017
    @niki86 ik hoop dat het snel over is.

@JoyNoa haha raar is dat he dat alleen jullie het weten, ook wel heel leuk.
    Zou het ook zo graag willen vertellen aan mijn moeder, hier ook een hele goede band. :)

Vermoeidheid heb ik ook wel vooral savonds na het eten. Het werkt niet echt mee dat ik avonddiensten draai in een verpleeghuis, dit weekend ook gewerkt met die hitte, het was best pittig.
    nu 2 dagen vrij, heerlijk.

Voor de rest heb ik eigenlijk weinig klachten, misselijk héél soms ff maar.

Alleen wel veel hoofdpijn gehad maar dat is nu gelukkig over.

Hebben jullie ook al een darmenbuikje? Ik heb 't vooral savonds.
    Ik vind het wel heel erg snel. Nou is het wel de 2e maar dan nog.. ben nog geen 5 weken zwanger.

11. zusje84

zusje84 Bekend lid

6 dec 2014
    984
    90
    28
    (Inval)leerkracht basisonderwijs
    In de buurt van Rott
    Dit zet men in bijsluiters om zich in te dekken. Ik heb altijd loratedine en desloratedine in huis i.v.m. allergische reactie. Een van de 2 mag wel tijdens zwangerschap en ander niet.
    Als het niet hoeft, dan liever geheel niet nemen.

12. zusje84

zusje84 Bekend lid

6 dec 2014
    984
    90
    28
    (Inval)leerkracht basisonderwijs
    In de buurt van Rott
    @vermoeidheid. Ik voel me vooral 's ochtends lamlendig. Erg moe en belabberd, terwijl ik normaal juist erg actief ben.
    Ben opstartproblemen dus niet gewend. Dat is best lastig. Normaal maak ik 's ochtends schoon. Dat lukt nu echt niet.

13. JoyNoa

JoyNoa Bekend lid

7 mei 2017
    938
    317
    63
    Vrouw
    @Danielle1 daar zou ik nu echt niet aan moeten denken om 's avonds een avonddienst te draaien pff, lijkt me idd wel pittig.

Ik heb ook een darmenbuikje, maar dat was al vanaf 5 weken, nu nog steeds zo hihi. Inderdaad vooral in de avond, dan lijk ik wel 4 maanden zwanger :D Maar verder zie je eigenlijk echt niks hoor, ook niet als ik een strak shirtje aan heb. Soms heb ik zelf het idee als ik naar beneden kijk van pff wat ben ik opgeblazen maar andere zien dat zo toch niet.

14. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    Net weer wezen plassen (zoals ik elke nacht wel doe pff) en geen nieuw bloed meer... fingers crossed!!! Heb ook eigenlijk geen krampen ed. Borsten doen nog flink zeer enzo.

15. Haver11

Haver11 Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.837
    2.180
    113
    Vrouw
    Haha ja ik voel mn broek ook gewoon steeds strakker gaan zitten in de loop van de dag. :p

@niki86 gelukkig! Wat fijn

Ben benieuwd vandaag zullen ze me waarschijnlijk terugbellen voor de 1e afspraak:)

16. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ik had met 4 weken een foto gemaakt en gister weer. Maar je ziet al heel duidelijk verschil :O
    Zal kijken of ik hem kan toevoegen

Ik stuurde hem naar me moeder toe en haar eerste reactie was of het nep was.. Ze dacht dat ik het gefotoshopt had..
    (Heb voor hier wel me hoofd eraf geknipt XD)

Bijgevoegde bestanden:

17. JoyNoa

JoyNoa Bekend lid

7 mei 2017
    938
    317
    63
    Vrouw
    Fijn @niki86 misschien toch een geknapt bloedvaatje geweest.

@clarajilla nou dat is idd al een verschil zeg!

18. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    Ik had nog een test liggen van MvM. Zie foto. Nu wel iets meer gerustgesteld wbt bloedverlies. Vannacht en vanochtend ook geen nieuw bloed meer gezien. En ben nu mega mega misselijk. Krijg mn ontbijt niet weg.. ga wel voor de zekerheid de VK even bellen zo.

Bijgevoegde bestanden:

19. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Mooie duidelijke test!
    Hopelijk blijft jet bloeden nu weg
    Dat je kwaaltjes hebt is misschien juist wel een goed teken!

@JoyNoa ik voelde mezelf al dikker/opgeblazen. Dus dacht gister nog maar x foto maken. Maar het verschil is heel duidelijk! Het lastige is dat al mijn zomer kleding strakke kleding zijn. Heb maar een paar wijde dingen.. Dus maar even kijken wat ik wel aan kan zonder dat je het ziet

20. SnowAngel

SnowAngel Niet meer actief

Fijn dat het bloeden weer weg is nikki!

Hier ook zo opgezette buik mn collega zegt net ben je zwanger.. :rolleyes::oops:

Deel Deze Pagina