@Lindavvv Mijn moeder zag het ook aan mijn ogen. Die had het al geraden voor ik het verteld had haha. Fijn @niki86 dat je zo snel doorverwezen werd. Succes, ik duim voor je!
Ik heb een beetje gesmokkeld. Mijn laatste menstruatie was op 10 april, ik heb een lange cyclus (ga bij deze ronde uit van 40 dagen). En dat heb ik ook wel gezegd hoor!! Maar blijkbaar gingen ze dan toch er van uit dat ik een week verder was dan dat ik denk... Dus mijn banner staat nu op mijn inschatting en zij schatten me een week verder. Maaar ik heb natuurlijk ovulatietesten en alles gedaan dus ik weet wel beter, maar heb ze niet echt verbeterd aan de telefoon. Ik vond het niet erg om een weekje eerder een echo te krijgen Vind het al spannend zat allemaal. Dat is toch apart! Ik ga echt met een zonnebril op lopen
Net echo gehad. Hij zag een vruchtzakje. Alleen kon niet zien of er wat in zat. Misschien te pril of toch miskraam. We zullen zien. Moet nu hcg prikken en over 9 dagen weer hetzelfde verhaal... heb nog een ietsje pietsje hoop maar durf er niet op te bouwen. Kans is groot dat er een miskraam doorzet. Met stippellijntje is het vruchtzakje en direct daaronder een bloeduitstorting oid zei hij. Hoop eigenlijk dat daar alle ellende vandaan komt maar hij kon niet veel meer vertellen nu. Is het zo dat er bij een miskraam het vruchtzakje en vruchtje tegelijk worden uitgestoten of kan het zo zijn dat het vruchtje uit het zakje al is? Heb er echt geen verstand van... iemand ervaring?
Wat zei de gyn erover @niki86 ? Was hij negatief of viel dat mee? Ik heb er zelf geen ervaring mee of kennis van, dus ik kan je er niets nuttigs over zeggen helaas
Het vruchtje kan al door je lichaam zijn opgenomen @niki86 en dat het vruchtzakje zelf er dan later uitkomt. Maar ik hoop natuurlijk dat het gewoon goed gaat bij je en het bloeden een andere oorzaak heeft.
@niki86 fijn dat je zo snel terecht kon. Jammer dat je nu nog niet veel wijzer bent. Dit was waarschijnlijk ook waarom de vk je nog zei af te wachten. Hoe ver ben je nu ingeveer? Ik ben met 5+5 geweest en toen kon je ook nog niet duidelijk een vruchtje ontwaren. Zorg voor afleiding zodat je er niet teveel aan denkt en de dagen snel voorbij gaan. Zolang je geen krampen hebt is er goede hoop.
Jeetje @niki86 moeilijk hoor. Ik snap je gevoel heel goed. Ik zou idd ook afleiding zoeken, al zal het natuurlijk moeilijk worden. Lekker rustig aan doen meid.
Misschien een wat intieme vraag, maar hebben jullie momenteel nog behoefte aan seks? Ik niet. Maar nu durf ik ook niet uit angst dat het misgaat. Ik weet dat men zegt dat je met seks geen mk op kan wekken. Maar als je er 4 hebt gehad, ga je geen risico nemen.
Ik heb eigenlijk nooit zoveel zin in seks gehad.. Maarja om zwanger te worden moet je wel, dus hebben het bijna 3 jaar lang om de dag gedaan.. Denk dat ik nu daarom er ook geen zin in heb. Alleen mijn vriend lijkt er soms wel verslaafd aan. Als het aan hem ligt wilt die 2 x op een dag.. Ik ben nu ook wel bang voor een miskraam of iets, iedere x als we seks hebben gehad krijg ik daarna ook menstruatie krampen..
@niki86 je bent nu iets van 5 weken? Ik denk dat het dan nog best kan dat je geen vruchtje ziet. En het zou goed kunnen dat je dus bloed verliest van de bloeduitstorting? Is het een soort hematoom? @ Seks, wij hebben gewoon seks, eigenlijk nog gewoon zoals het was. Zal straks wel minder worden als ik echt een buik begin te krijgen, want dan vind ik het meestal gewoon niet meer zo fijn.
Hier ook over 2 nachten al de echo omdat laatste dag van menstruatie 3 april was, maar ook hier een lange cyclus, ik gok dit keer 46 dagen.. Dus ze denken dat ik 2 weken verder ben. Heb het wel aangegeven maar maakte niks uit zei ze. Ben wel bang dat als ik die vroege echo's nu zie dat ik misschien toch beter kan wachten met een echo... voordat ze straks minder zien en ik onzeker wordt.
Vrijdag 6 weken. Ik hoop echt dat het door de hematoom komt. Heb nou sinds gisteravond geen bloed meer gehad. Probeer het maar een beetje rustig aan te doen...
Hier zelfde verhaal.. 3 april laatste ongesteldheid maar mijn cyclus was nu denk ik ook iets langer.. Zelf wel aangegeven liever iets later echo te hebben omdat ik bij mijn zoon ook te vroeg echo heb gehad wat dus veel onzekerheid gaf.. Hoewel ik nu zo nieuwsgierig ben.. Moet ik toch 9 dagen nog wachten
excuses dames, ik ben niet zo vaak op het forum en zie dat er al HEEEL veel geschreven is. Ik zal het zo allemaal eens doorlezen. Voor wie erbij zijn gekomen, gefeliciteerd! Morgenavond ga ik voor de eerste echo. Wel een vroege, gezien mijn MA vorig jaar. Vanmorgen had ik heeeeel licht roze verlies ik mag hopen dat dit niet weer een slecht teken is. Momenteel merk ik dat ik het allemaal nog wat ontken en meer in een fase zit van eerst zien en dan geloven... de angst dat het fout gaat weer zit er best in. Ben wel heel weeïg in gevoel, dus niet echt misselijk maar er tegenaan, de hele dag door. Eet daardoor amper nog en ben serieus moe. Erg spannend morgen....