Uitgerekend 16 t/m 31 januari 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door JoyNoa, 8 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Raggy81

Raggy81 Fanatiek lid

26 mrt 2017
    2.325
    1.411
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd en spannend!! Komt tweeling in de familie voor?

2. zusje84

zusje84 Bekend lid

6 dec 2014
    984
    90
    28
    (Inval)leerkracht basisonderwijs
    In de buurt van Rott
    Welkom en gefeliciteerd nieuwelingen.

3. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    Ik heb me er goed in verdiept en er zit veel kwaliteitsverschil in. Die van een normale drogist (davitamon etc) zijn vaak minder goede samenstellingen dan een merk dat bijv bij de natuurdrogist te koop is. Er zit veel verschil in hoe goed ze opneembaar zijn door ons lichaam. Die ik heb zit ook foliumzuur in (dubbele dosis).

Bijgevoegde bestanden:

4. M_L_M

M_L_M Actief lid

6 mei 2017
    166
    84
    28
    Jaa mijn nichtjes en mn oom was er 1 van een tweeling, maar mn kindjes zijn één eiig en dat is niet erfelijk bepaald volgens mij...

Raggy81 vindt dit leuk.
  5. Raggy81

Raggy81 Fanatiek lid

26 mrt 2017
    2.325
    1.411
    113
    Vrouw
    Zou flinddal ook onder de meer natuurlijke vallen?

6. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    Zegt me zo niks

7. JoyNoa

JoyNoa Bekend lid

7 mei 2017
    938
    317
    63
    Vrouw
    @M_L_M gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom bij ons groepje. Wat verdrietig dat je vorige zwangerschap al bij 17 weken was geëindigd. Hoe kwam dat? (als ik vragen mag) Wat een verrassing, een tweeling! Hopelijk gaat het hartje van het tweede kindje ook nog sneller kloppen, spannend.

@lisa79, gefeliciteerd! Dat wat jij allemaal noemt hoort er echt bij en klinkt alsof je hartstikke zwanger bent!

@clarajilla, dat is wel balen zeg! Hoewel je niet zoveel mist aan de dominicaanse republiek hoor. Er wordt daar sowieso afgeraden om zelf het land in te trekken, dus als je iets wil doen of zien moet dat via een excursie. Anders zit je ook maar op het resort. Ik ben er een aantal jaar geleden geweest. Maar een kleine rondreis door Amerika lijkt je niks dan? Als je toch een bijzondere reis wil kiezen, omdat dit de laatste vakantie is met zn tweetjes. Ik zou anders toch even in gesprek gaan met een reisbureau en wat de mogelijkheden zijn. Zou zonde zijn als je straks spijt krijgt omdat je nu je kans laat lopen. Florida (Keys, Miami etc) ook heel leuk!

8. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    Net bij drogist geweest en ik heb vsm puur mama gekocht. Zit alles in zei ze..

Verder ook okugest van vsm gekocht. Id homeopathisch en tegen misselijkheid dus altijd het proberen waard. Vooral straks tijdens het npk dan kan ik geen gemberwortel meenemen en schaven en in mijn thee doen. Dus hoop dat die okugest wat doet. Vandaag even uitproberen.

9. Raggy81

Raggy81 Fanatiek lid

26 mrt 2017
    2.325
    1.411
    113
    Vrouw
    dames ik maak me toch weer zorgen. moet zeggen dat ik al dagen niet lekker ben, en ok, dat kunnen de hormonen zijn, maar mn borsten worden minder gespannen, toiletbezoeken gaan makkelijker en ik heb roze verlies. 3 tekenen die in mijn gevoel duiden op afname van HCG en het aankondigen dat het mis gaat. Vanavond de echo, dan zal ik het zien, maar heb er een zwaar hard hoofd in gekregen.

10. JoyNoa

JoyNoa Bekend lid

7 mei 2017
    938
    317
    63
    Vrouw
    @Raggy81 probeer toch positief te blijven. Bij mij zijn de kwaaltjes ook een heel stuk minder geworden. Ik heb dan geen roze verlies, maar het kan op zich wel dat het wat wisselt met de kwaaltjes. En zolang het geen rood is.... Wel fijn dat je in ieder geval vanavond een echo hebt!

11. Lindavvv

Lindavvv Fanatiek lid

8 sep 2016
    1.414
    1.272
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Welkom nieuwe dames :)

@M_L_M spannend hoor! hopelijk gaat alles goed met beide kindjes.

@Raggy81 ik snap dat je je zorgen maakt, gelukkig vanavond een echo. Hopelijk met goed nieuws!

Ik had vanochtend ook opeens roze bij afvegen....hoewel ik heel goed weet dat het niets hoeft te zijn, schrok ik wel even. Poeh

12. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    Hier worden mijn borsten ook minder, maar de rest blijft vrolijk. Dus dat hoeft niks te zeggen.
    Ik duim voor je raggy

13. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Heb het reisbureau gebeld en heb het kosteloos kunnen annuleren, krijg ook me aanbetaling terug.
    Kan nu weer verder kijken bij elk reisbureau.
    Zal is even kijken naar de plaatsen die je noemt! Lijken me ook wel hele mooie plekken!

JoyNoa, Molly1981, Haver11 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    @Raggy81 , gelukkig vanavond de echo! Hopelijk is alles goed

15. SnowAngel

SnowAngel Niet meer actief

Welkom nieuwe meekletsers!!

@M_L_M Wat leuk een tweeling! Spannend hoor!!!!

@Raggy81 gelukkig heb je vanavond een echo hopelijk is alles in orde en hoef je je geen zorgen te maken!!

16. Haver11

Haver11 Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.837
    2.180
    113
    Vrouw
    Flinndal is idd ook meer natuurlijk

17. Haver11

Haver11 Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.837
    2.180
    113
    Vrouw
    Raggy hopelijk is alles goed, fijn dat je voor een echo mag komen.
    bij mij is het ook wel minder allemaal en soms kan ik 3 keer per dag naar de wc en dan weer 3 dagen niet.

18. Mie88

Mie88 Bekend lid

9 jan 2015
    652
    430
    63
    Vrouw
    Na wat bloedverlies verloskundige op het werk aangesproken voor eventuele echo
    Echo liet zien dat er wss niks, althans dat ik een stuk minder ver ben dan ik denk en aangezien dat termijn niet kan kloppen bij m'n positieve testen gaan we er vanuit dat het niks is.
    Volgende week controle echo maar voor nu .... Dieeten

19. Elise2014

Elise2014 Actief lid

19 dec 2015
    295
    64
    28
    NULL
    NULL
    Florida is erg gaaf! Als je nog meer inspiratie wil hebben, dan mag je me altijd een pb doen. Zit ook in de reiswereld ;)

clarajilla vindt dit leuk.
  20. Elise2014

Elise2014 Actief lid

19 dec 2015
    295
    64
    28
    NULL
    NULL
    Ik probeer het allemaal bij te houden, maar ik ben zo beroerd dat ik moeite moet doen om mezelf overeind te houden.. Dus ik doe m'n best, maar het gaat me niet zo best af..

Vervelend dat het bij zoveel dames niet zo lekker loopt, met bloedverlies.. Ik hoop voor jullie dat het allemaal loos alarm is..

En wow, een tweeling @M_L_M dat is extra spannend! Ik hoop dat alles goed gaat met beide kindjes..!

Deel Deze Pagina