Uitgerekend 16 t/m 31 januari 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door JoyNoa, 8 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.129
    5.048
    113
    Vrouw
    Nieuwe meiden welkom en gefeliciteerd!

Wat bijzonder, een tweeling @M_L_M . Hopelijk blijft alles goed gaan met beide!

@Mie88 Wat een tegenvaller :( maar is het niet verstandig je eigen vk ook even te bellen?

2. M_L_M

M_L_M Actief lid

6 mei 2017
    166
    84
    28
    Idd spannend dames hopelijk gaat het allemaal goed komen!

3. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    Hier net 2 tabletten okugest ingenomen. Eens kijken of dat wat doet.

4. Mie88

Mie88 Bekend lid

9 jan 2015
    652
    430
    63
    Vrouw
    Volgende week blijft m'n afspraak bij de verloskundige staan om te kijken hoe het dan is

5. Sammetje83

Sammetje83 Bekend lid

27 okt 2016
    946
    614
    93
    Vrouw
    Hallo dames, ik lees inmiddels een week mee maar durf me nog niet officieel aan te melden. Heb in januari mn zwangerschap (15 weken) moeten afbreken. Ik verwacht nu 31 januari uitgerekend te zijn.

Wij zijn in april/mei naar Kaapverdie geweest juist omdat het zikavirus daar niet meer heerst! Leuke bestemming als je helemaal niets wilt doen..

6. Molly1981

Molly1981 Lid

1 mei 2017
    49
    27
    18
    Vrouw
    Welkom nieuwe dames!

@Sammetje83 Wat vreselijk voor je. Ik kan me je angst heel goed voorstellen! Fijn dat het zo snel weer gelukt is, maar het lijkt me alsnog heel dubbel.

@M_L_M Heel gaaf zeg een tweeling! Maar ook twee keer zo spannend inderdaad. Ik duim voor je dat het goed gaat.

@Raggy81 Bij mij zijn de symptomen elke dag anders, ik denk dat het niks zegt hoor. Zo had ik vandaag ineens veel energie, vergeleken met gisteren en eergisteren helemaal. Zo lang je geen krampen hebt en bloed verliest gaat het volgens mij goed. Maar ik snap dst je je zorgen maakt! Gelukkig vanavond de echo, ik duim ook voor jou :)

7. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    Goeie genade, ik houd jullie niet bij! Toch doe ik een poging:

Zika: Jammer @clarajilla dat jullie nu niet de vakantie kunnen boeken waar jullie keuze op was gevallen. Ik heb ook nog wel een Zika-verhaal: We waren eind in de herfst van vorig jaar op uitnodiging van schoonouders in Barbados. Ook daar is Zika. Nou is de wens voor een tweede vrij spontaan omgezet in "we gaan ervoor". Dat was in maart. Vlak voor mijn eisprong beseften we opeens dat we korter dan 6 maanden geleden op Barbados zijn geweest. Zwanger worden wordt dan nog afgeraden. Dus wij iin paniek terug aan de condooms en 2 weken peentjes zweten. "Gelukkig" bleek ik niet zwanger. Ook de maand erop geprobeerd zwanger worden te vermijden, Nu zijn de 6 maanden net om. Ik denk overigens niet dat wij Zika hebben gehad, maar toch: better safe than sorry in dit geval.

Vitamines etc: Ik neem foliumzuur en vitamine D. Ik slik ze los, dus niet in een multivitamine. Foliumzuur stop ik mee na 13 weken.

@niki86 : Gelukkig geen bloedverlies meer! Ik duim voor je!

@clarajilla : Kom anders naar Canada, het is een mooi land!

@M_L_M : Welkom en gefeliciteerd! Wauw, een tweeling! Hopelijk blijft het goed gaan met allebei!

@lisa79 : Welkom en gefeliciteerd! Symptomen kunnen iedere dag anders zijn en je hoeft je geen zorgen te maken als ze opeens wat minder sterk aanwezig zijn. Wat jij omschrijft klinkt heel normaal hoor! Spannend he, die eerste weken! Het is soms moeilijk zijn om het los te laten.

@Lindavvv : In de meeste gevallen zegt een beetje roze verlies niks. Maar ik snap dat je wel even schrikt!

@Raggy81 : Ook wat jij omschrijft kan er allemaal bij horen. Helaas is er niemand die je garanties kan geven, kon dat maar! Succes met de echo vanavond!

@Mie88 : Oh nee, dat klinkt inderdaad niet goed, al weet je natuurlijk nooit! Misschien voor de zekerheid toch nog even wachten met dieeten?

Hier contact opgenomen met de huisarts in verband met de NIPT. Nou daar hadden ze nog nooit van gehoord. Ze gaan nu bellen met Lifelabs, het lab waar de test wordt uitgevoerd, en dan word ik daarna terug gebeld. Waarschijnlijk wordt de NIPT meestal door de gyn besteld? De zwangeren die bij de VK lopen zijn hier nog ver in de minderheid. Afijn, we wachten af.

8. boysmama

boysmama Actief lid

14 mei 2017
    139
    63
    28
    Vrouw
    @M_L_M welkom en wat fijn dat je al een echo hebt gehad, spannend hoor een tweeling!

@vitamines, ik slik nu alleen foliumzuur, en ga daarna in ieder geval iets kiezen met vit. D, visolie of een vega variant, en evt calciumtabletten. Dat laatste schijnt nu ook nodig te zijn om hoge bloeddruk te voorkomen. Ik twijfel erover want ik heb juist altijd lage bloeddruk, ook in de zwangerschappen. Ik voel er weinig voor om van alles te slikken om het slikken.

@kwaaltjes, ja nou misselijk dus. de hele dag door. Net thuis van werk even op bed gaan liggen, viel meteen in slaap. Wisselt bij mij ook wel de vermoeidheid.

@Mie88 echt vervelend voor je dat het er zo onzeker uit ziet. Hoe voel je je?

@alle nieuwelingen, schrijf gerust mee, als het toch niet goed zou gaan dan kun je hier ook van je afschrijven, maar het kan ook gewoon allemaal goed gaan!

9. Mie88

Mie88 Bekend lid

9 jan 2015
    652
    430
    63
    Vrouw
    Eigenlijk ben ik er heel nuchter onder.. Natuurlijk had ik liever anders gezien en aan alle kanten ben ik twee weken langs alleen ma stralend geweest met het geluk weer zwanger te mogen zijn, maar heb twee gezonde kids en dit is dus wss gewoon heel vroeg al fout gegaan en niet verder gaan groeien.. Blijf toxh benieuwd na echo volgende week maar voelt gewoon al als "klaar".. Het bestaat niet dat ik nu op echo een baarmoeder laat zien met zo'n mini rijstkorreltje.. Ik hoop gewoon dat m'n lichaam nu ff z'n best gaat doen

10. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.129
    5.048
    113
    Vrouw
    Ik slik 'mama compleet' van davitamon.

Molly1981 vindt dit leuk.
  11. Molly1981

Molly1981 Lid

1 mei 2017
    49
    27
    18
    Vrouw
    Ik ook idd, die met visolie.

12. zusje84

zusje84 Bekend lid

6 dec 2014
    984
    90
    28
    (Inval)leerkracht basisonderwijs
    In de buurt van Rott
  13. zusje84

zusje84 Bekend lid

6 dec 2014
    984
    90
    28
    (Inval)leerkracht basisonderwijs
    In de buurt van Rott
    Ik ben wat nerveus. Ik ga nu de week in waarin het 4x eerder is misgegaan....
    Hoop vrijdag op een mooi kloppend hartje en een kloppend termijn.

14. JoyNoa

JoyNoa Bekend lid

7 mei 2017
    938
    317
    63
    Vrouw
    Jeetje wat een kletskousen zijn jullie! :D

@zusje84 spannend deze week. Ik had dat met vorige week, omdat het bij mij 2 keer eerder met 6 weken mis was gegaan.

Over vermoeidheid gesproken: ik kon vanmiddag m'n middag dutje niet doen. Alle kids beneden. Nou dat heb ik gemerkt. Ik ben maar alvast begonnen met koken om mezelf wakker te houden. Ik had dus ook al vroeg (tussen half 5/5 uur) gegeten met de kids. Daarna op de bank geploft en kwartier later kwam manlief thuis. Ik zeg: zo, en nu ga ik slapen :D Hij: uhh en het eten dan? Ik: we hebben allemaal al gegeten dus je hoeft alleen zelf nog te eten en daarna zie maar, toedelooeee hihi. Ben als een blok in slaap gevallen en hij heeft wel heel lief alles opgeruimd, de rotzooi van de kids, de vaat, de kids in bad gedaan en naar bed gebracht, de lieverd! Ben nu weer boven water :D

15. Raggy81

Raggy81 Fanatiek lid

26 mrt 2017
    2.325
    1.411
    113
    Vrouw
    Ben net thuis. Hart activiteit gezien en grootte klopt met aantal weken. Blijft nu uiteraard nog steeds spannend maar volgende week mag ik weer.....

malih, wappelke, Fenne34 en 10 anderen vinden dit leuk.
  16. Raggy81

Raggy81 Fanatiek lid

26 mrt 2017
    2.325
    1.411
    113
    Vrouw
    Wat spannend!!!!!

17. JoyNoa

JoyNoa Bekend lid

7 mei 2017
    938
    317
    63
    Vrouw
    Super fijn dat de echo goed was! Gefeliciteerd!

Raggy81 vindt dit leuk.
  18. Lindavvv

Lindavvv Fanatiek lid

8 sep 2016
    1.414
    1.272
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Fijn!! Beetje gerust? :)

19. M_L_M

M_L_M Actief lid

6 mei 2017
    166
    84
    28
    Dat is goed nieuws!

Raggy81 vindt dit leuk.
  20. Raggy81

Raggy81 Fanatiek lid

26 mrt 2017
    2.325
    1.411
    113
    Vrouw
    Deels, ik denk dat de echte rust pas komt als ik eens de 10 - 12 weken haal. Tot op heden is dat nooit gelukt, maar voor nu zeker blij.

Deel Deze Pagina