Uitgerekend 16 t/m 31 januari 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door JoyNoa, 8 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoyNoa

JoyNoa Bekend lid

7 mei 2017
    938
    317
    63
    Vrouw
    Hooikoorts ook balen zeg! Ik was eigenlijk al een week niet meer misselijk geweest en ineens kwam het weer opzetten.

2. boysmama

boysmama Actief lid

14 mei 2017
    139
    63
    28
    Vrouw
    Draaierig heb ik regelmatig want hele lage bloeddruk. Heb altijd iets van drop bij de hand. Die extreme vermoeidheid gaat weer weg na 10-12 weken.

Raggy81 vindt dit leuk.
  3. Raggy81

Raggy81 Fanatiek lid

26 mrt 2017
    2.325
    1.411
    113
    Vrouw
    Ik hang op de bank. Probeer mezelf te dwingen wat mee rechtop te komen maar mn energie is 0,0

4. JoyNoa

JoyNoa Bekend lid

7 mei 2017
    938
    317
    63
    Vrouw
    Ik heb zo om kwart voor 1 de echo, ben benieuwd... toch spannend altijd die eerste echo.

Fenne34, SnowAngel en Raggy81 vinden dit leuk.
  5. Elise2014

Elise2014 Actief lid

19 dec 2015
    295
    64
    28
    NULL
    NULL
    Veel plezier @JoyNoa ! Is zeker spannend :)

Ik probeer nog steeds mee te lezen en af en toe te reageren, maar ik ben nog steeds erg beroerd. Zelfs met 2 zetpillen emesafene moet ik nog 2x per dag overgeven en ben ik de hele dag erg misselijk.. Gemberpillen helpen helaas niet.
    Dus sorry dat ik niet reageer op iedereen, maar het lukt me gewoon even niet :(

6. meikelynn

meikelynn Lid

12 mrt 2017
    85
    74
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik was bij de eerste de eerste 10/12 weken heel moe en ook wat duizelig. Nu weer heel moe. Hoop dat het weer over gaat. Kreeg daarna wel meer energie gelukkig

7. JoyNoa

JoyNoa Bekend lid

7 mei 2017
    938
    317
    63
    Vrouw
    Ik hoop dat de vermoeidheid ongeveer vanaf 10 weken weggaat :D Dan moet ik nog 2,5 week doorzetten hihi. Ik was bij mijn andere zwangerschappen echt de hele zwangerschap moe.

8. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.129
    5.048
    113
    Vrouw
    Vermoeid was ik de hele zwangerschap, draaierig vooral de eerste 12 weken. Nu ook weer draaierig, vooral als ik opsta. Moet ik echt even blijven staan voor ik verder ga.

@Roselove Welkom en gefeliciteerd

@JoyNoa Succes!

9. SnowAngel

SnowAngel Niet meer actief

@JoyNoa hopelijk is je echo goed!!! :)

10. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ik heb ook last van hooikoorts.. Zo vervelend!

En hopelijk heb je een goede echo joynoa!

11. JoyNoa

JoyNoa Bekend lid

7 mei 2017
    938
    317
    63
    Vrouw
    Alles zag er goed uit! Ze had het vruchtje nog niet ingezoomd of je zag het hartje al kloppen zo duidelijk en stevig. De termijn komt echt precies op de dag af overeen.

Bijgevoegde bestanden:

MVJX, Molly1981, Raggy81 en 11 anderen vinden dit leuk.
  12. SnowAngel

SnowAngel Niet meer actief

Super fijn!!!!!:)

JoyNoa vindt dit leuk.
  13. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.129
    5.048
    113
    Vrouw
    Heel fijn! :)

14. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    Ik was bij de eerste ook zooo moe de eerste weken. Bij de tweede en nu heb ik niet zoveel tijd om moe te zijn haha. Wel rustig aan gedaan afgelopen week na die heftige bloeding.

Hebben jullie ook al last van hormonen? Voel me soms gewoon akelig. Beetje soort van licht sjaggie gevoel. Ook vind ik het wel weer heel spannend en maak ik me soms druk of ik t allemaal wel weer ga trekken zo een derde zwangerschap etc

15. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    Ik ben echt de hele dag moe. Alleen dan in de avond word ik weer wakker...

Eerste dag npk zit erop. Net na het avondeten wat misselijk, maar zakte gelukkig weer en nu over.
    Kids op bed en wij nog even rust. Hopelijk slaap ik een beetje vannacht.

16. boysmama

boysmama Actief lid

14 mei 2017
    139
    63
    28
    Vrouw
    Fijn joynoa dat je echo goed was! ben je vast blij dat je toch die afspraak gemaakt hebt.

Ik probeer me gewoon over de vermoeidheid heen te zetten, dat lukt heel aardig. En 's avonds op tijd naar bed. De hormonen spelen hier een grotere rol. ik trek me alles enorm aan en kan overal over piekeren. Man weet nu beter dat het wel weer overgaat dus hij kan het redelijk hebben :) mijn concentratie is ook 0. Ik moet wel echter, want nog heel veel dat ik moet doen voor mijn werk, en dat moet thuis de komende dagen.

17. Lindavvv

Lindavvv Fanatiek lid

8 sep 2016
    1.414
    1.272
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Wat een fijn bericht!! Gefeliciteerd.

Hier voel ik me weer wat beter. De hoofdpijn is weg, misselijk maar met vlagen, slaap niet heel lekker dus wel moe. Verbaas me er ook over hoe veel impact het heeft, vanochtend naar de stad, de markt en daarna boodschappen doen en ik ben gewoon best moe, best op. Moet echt even bijkomen, te bizar.
    Dat is wel even wennen ;)

18. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ik ben opzicht niet moe ofzo maar alles kost me gewoon meer energie. Moet er langer van bijkomen.

Als ik vrij ben valt het ook wel mee naar als ik moet werken sta ik al om 5.30 op en ben dan smiddags wel moe!
    Nu heb ik van zondag tot dinsdag nachtdiensten en daar zie ik wel tegen op.. Na de nachtdiensten maar aangeven dat ik zwanger ben en die van volgende maand eruit gehaald moeten worden!

19. zusje84

zusje84 Bekend lid

6 dec 2014
    984
    90
    28
    (Inval)leerkracht basisonderwijs
    In de buurt van Rott
    Goed dat je aan jezelf denkt!

20. boysmama

boysmama Actief lid

14 mei 2017
    139
    63
    28
    Vrouw
    @clarajilla ja die nachtdiensten lijken me nu dubbel zwaar! Zou fijn zijn als je dat aan kunt geven.

Deel Deze Pagina