Uitgerekend 16 t/m 31 januari 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door JoyNoa, 8 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ja heb het nog niet op me werk aangegeven dat in zwanger ben.. Daarom moet ik deze 2 wel werken en in de cao staat ook dat je tot 12 weken gewoon nachtdiensten moet draaien.

Normaal gaan me nachten wel redelijk goed, dus hoop nu hetzelfde. Hoorde wel dat het heel rustig was! Heb verder ook geen last van kwaaltjes gelukkig, die zouden het erger maken!

2. Elise2014

Elise2014 Actief lid

19 dec 2015
    295
    64
    28
    NULL
    NULL
    Ik ben net bij de huisartsenpost geweest en heb andere medicijnen gekregen. Ik hou inmiddels bijna niks meer binnen, dus ik hoop heel erg dat deze medicijnen wel helpen... Hopelijk voel ik me dan ook wat beter om weer regelmatig te kunnen reageren..!

3. Evelien80

Evelien80 Niet meer actief

Sterkte meid .
    Hopelijk gaan deze medicijnen wel werken.

4. JoyNoa

JoyNoa Bekend lid

7 mei 2017
    938
    317
    63
    Vrouw
    Sterkte voor degene die misselijk zijn en zich gewoon futloos voelen. Het weer werkt wat dat betreft ook niet echt mee.

Nachtdienst, pfff daar zou ik echt niet aan moeten denken. Succes hoor, lijkt me echt zwaar nu.

@Elise2014 beterschap. Hoop echt voor je dat ze helpen.

De misselijkheid was bij mij eergisteren even teug maar dag later was het gelukkig weer weg.

5. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.129
    5.048
    113
    Vrouw
    Sterkte @Elise2014 , hoop dat de medicatie aanslaat.

Hier moe, misselijk, draaierig.. Ik doe een middagdutje met mijn dochter mee en lig dan alsnog tussen 8 en 9 al op bed :p.
    Gelukkig hou ik tot nu toe wel alles binnen.

6. Raggy81

Raggy81 Fanatiek lid

26 mrt 2017
    2.325
    1.411
    113
    Vrouw
    Sterkte!!

7. Raggy81

Raggy81 Fanatiek lid

26 mrt 2017
    2.325
    1.411
    113
    Vrouw
    Hier ook nog steeds akelig. Heel erg rotgevoel in mn hoofd en daardoor wil ik alleen maar liggen en slaap heel veel. Als het zo door gaat denk ik dat dinsdag werken helemaal niets wordt :(

8. boysmama

boysmama Actief lid

14 mei 2017
    139
    63
    28
    Vrouw
    @Elise2014 he wat rot voor je, nu maar duimen dat de nieuwe medicijnen wel aanslaan want van genieten komt er anders weinig

@Raggy81 is het werk dat je doet zwaar? misschien meteen na je werk even half uurtje gaan liggen? Zo moe ben ik overigens nooit geweest, misschien toch laten prikken op een tekort aan de een of andere vitamine?
    Ik slaap in de weekenden 's middag even, en ga rond 22.00 uur naar bed. Door de week ga ik halfuurtje eerder en dat gaat.

Vandaag dagje naar een klein pretparkje met de kinderen, was heerlijk! Even genieten, ze waren heel lief en hebben het erg naar hun zin gehad. Daarna nog naar mijn ouders, ravotten met de neefjes. Nu zijn ze moe, en liggen gewassen in hun bed, lekker rust voor ons.
    Ik was aan de gemberthee voor de misselijkheid maar dat helpt niet echt geweldig, ik ga nu voor de bandjes of de pillen, ik hoef nog steeds niet te spugen en kan gewoon eten maar dat weeïg, misselijk gevoel is irritant. Krijg ik zo'n vieze smaak in mijn mond steeds. Ochtendmisselijkheid is de verkeerde naam, dagmisselijk is beter :)
    Sterkte voor iedereen die het veel erger heeft, ik vind dit al vervelend, laat staan als ik niets binnen zou houden of geen fut zou hebben. Ik hoop dat jullie je snel beter voelen.

9. Raggy81

Raggy81 Fanatiek lid

26 mrt 2017
    2.325
    1.411
    113
    Vrouw
    Ik merk dat ik zo in de avonden wat bij begin te trekken. De ochtenden en groot deel middag zijn echt drama. Moet wel zeggen dat ik let op mijn ijzerinname, Floradix, ik eet veel volkoren en appelstroop, noten etc. Ik heb het idee dat het een combinatie is van een of ander virus en zwanger zijn en dat dat de aanslag op mijn lijf maakt. In de ochtend heb ik kantoorwerk, in de middag fysiek werk wat wel zwaar kan zijn. Tussendoor kan ik wel een uurtje liggen.
    Merk dat blijven eten, zoute snackjes, cassis, yoghurt etc wel wat zijn werk doen hier ook overigens.

10. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    Hier ook meer dagmisselijk dan ochtendmisselijk. Hele dag weeig gevoel als ik niet op tijd eet. Dat is echt de beste tip! Elke 2 uur wat eten!

11. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    Hier moet ik goed slapen. Zodra ik moe ben ook meer misselijk.

Dus nu na 2 slechte nachten is het feest... vanavond weer lekker in mijn eigen bedje en dan tegelijk met de kids even bijslapen.

12. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ik heb me eerste nacht weer overleefd, net thuis en zo maar lekker gaan slapen XD nog 1 nacht te gaan!

Ik merk voor dat als ik te lang wacht met avondeten ik me beroerd ga voelen word dan slap en trillig. Maar als ik te veel eet voelt het ook niet fijn!
    En als ik smiddags eventjes ga slapen en word daarna wakker voel ik me zo beroerd! Is nog erger dan de vermoeidheid. Moet dan echt een uur bij komen en dan voel ik me weer beter.

13. SnowAngel

SnowAngel Niet meer actief

Hier ook zo misselijk telkens ook soms ook echt het gevoel dat het eruit gaat komen maar dat gelukkig nog niet.. heb ook echt geen fut om dingen te doen heb ook echt mega lang geslapen vannacht was gister zo moe ging om 18:45 naar bed werd vannacht om 04:40 even wakker en ben weer in slaap gevallen tot 10:00 echt schandalig eigenlijk hoeveel ik geslapen heb:oops::cool::p

14. Lindavvv

Lindavvv Fanatiek lid

8 sep 2016
    1.414
    1.272
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Ik weet dat dit heel stom gaat klinken, dat ik niet mag klagen. Want ik hoop voor jullie allemaal dat jullie wel goed gaan slapen/niet meer misselijk zijn.
    Maar ik maak me een beetje zorgen om het gebrek aan "kwaaltjes", de hoofdpijnen die ik de eerste weken had zijn weg. Van misselijkheid is nog niet echt spraken, soms mindere eetlust en beetje gek gevoel maar niet misselijk. Mijn borsten doen minder zeer.
    Is het stom dat ik me zorgen maak??

15. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.129
    5.048
    113
    Vrouw
    Ik snap je wel @Lindavvv, ik ben na 2 miskramen juist 'blij' met al die kwaaltjes, zoek er bevestiging in. Maar eigenlijk wil het allemaal niks zeggen.. Ken vrouwen die 9 maanden nergens last van hadden en toch gewoon een blakende baby hebben gebaard.

Dus nee, het is niet stom dat je je zorgen maakt, maar het wil helemaal niks zeggen dat je weinig kwaaltjes hebt :).

Lindavvv vindt dit leuk.
  16. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Hoi allemaal,

Ik peobeer weer wat mee te schrijven hier :)
    Alles achter de rug & weer een beetje rust in huis.
    Heb niet alles terug gelezen dat was echt te veel.
    Ik zag wat mooie echo's voorbij komen super zeg:) ik mag as donderdag middag :)
    Ik voelde me de laatste 1.5 week heel goed, heb tot nu toe elke dag mee gevast maar begin nu erg misselijk te worden.

17. boysmama

boysmama Actief lid

14 mei 2017
    139
    63
    28
    Vrouw
    ik ben vooral een emotionele tikkende tijdbom op benen hahaha.

@Mariahh dat vind ik echt heel knap als je mee kan vasten nog, heb je dat de vorige keren ook gedaan?

18. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Vorig jaar niet meegevast omdat ik toen net bevallen was van S en midden in de bv zat.. heb dat stukje bij beetje ingehaald afgelopen jaar :)
    Nu kijk ik gewoon wat gaat.

Nog meer echo dames as week?

Wij zitten te twijfelen of we een duo wagen nodig gaan hebben.
    Ik ben erg zelfstandig aangelegd en niet graag afhankelijk van ..
    Lijkt mij dan toch wel handig voor als ik alleen op pad ben.
    S loopt nog niet nu( 13 mnd) en zal 21 maanden zijn wanneer deze baby komt ..

19. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    Denk dat het dan best nog handig zal zijn! Mijn jongste wordt over een paar weken 4 en die zit nog weleens in de buggy

20. JoyNoa

JoyNoa Bekend lid

7 mei 2017
    938
    317
    63
    Vrouw
    Die duo wagen is echt mijn beste aankoop ooit! :D Ik heb de bugaboo Donkey. En kan er ook nog een meerijdplankje met zadeltje aan vast maken en soms zitten mijn twee jongste dus in de wagen vast en staat/zit mijn oudste op het plankje, ideaal voor de wat langere afstanden. Als ik alleen de jongste heb dan kan ik m in mono-stand zetten met een boodschappenmandje er naast. Kortom: ik heb er echt veel profijt van!

Deel Deze Pagina