Uitgerekend 16 t/m 31 januari 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door JoyNoa, 8 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meikelynn

meikelynn Lid

12 mrt 2017
    85
    74
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Heftig hoor, hopelijk verloopt deze goed!

JoyNoa vindt dit leuk.
  2. JoyNoa

JoyNoa Bekend lid

7 mei 2017
    938
    317
    63
    Vrouw
    Moet je nu sowieso weer een keizersnede dan? Of mag je het ook proberen om vaginaal te bevallen?

3. boysmama

boysmama Actief lid

14 mei 2017
    139
    63
    28
    Vrouw
    Morgen termijnecho. Heb er een keer een gehad waar opeens het hartje niet meer klopte terwijl het eerst goed was dus altijd spannend. Daarna wil ik het graag delen met mijn leidinggevende want dan kan ik ook kinderen en familie inlichten. En hoef ik niet zo een wijde kleding meer aan hihi.

4. JoyNoa

JoyNoa Bekend lid

7 mei 2017
    938
    317
    63
    Vrouw
    Spannend! En fijn dat je het dan niet meer hoeft te verbergen en je er ook gewoon open over kunt praten. Ik verlang er ook steeds meer naar ;) Succes morgen!

5. boysmama

boysmama Actief lid

14 mei 2017
    139
    63
    28
    Vrouw
    Mijn moeder heeft het net op een familie groepsapp gegooid ipv prive bericht dus inlichten is al voor de helft gebeurd...:oops:

6. meikelynn

meikelynn Lid

12 mrt 2017
    85
    74
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik mag het proberen maar word niet aangeraden bij mij. Ze hebben het liever niet, ik ook niet hoor!

7. Fenne34

Fenne34 Actief lid

19 mrt 2015
    467
    113
    43
    NULL
    Tilburg
    Ook ik heb morgen mijn termijn echo en ook ik heb in het veleden gehad dat het hartje was gestopt bij 10.5 week zwangerschap ondanks goede echo's en geen voortekenen vooraf. Ik kan me je spanning dus goed voorstellen. Hier lopen de spanningen ook weer op. Hopelijk hebben we morgen beide een mooie echo.

En wat super vervelend dat je moeder (per ongeluk neem ik aan) de verkeerde whats app heeft gebruikt. Dat zal even rouw op je dak vallen.

8. boysmama

boysmama Actief lid

14 mei 2017
    139
    63
    28
    Vrouw
    @Fenne bij jou ook spanning dus. Duim ook voor jou

Iedereen is heel blij voor ons en meteen komen feliciteren dus geen ramp.

9. Fenne34

Fenne34 Actief lid

19 mrt 2015
    467
    113
    43
    NULL
    Tilburg
    Wat naar te lezen dat sommige zulke heftige bevallingen hebben gehad. Lijkt me ontzettend heftig om mee te maken. Hopelijk gaat het nu allemaal vlekkeloos bij iedereen.

10. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Hopelijk hebben jullie morgen beide nog goede echo's

Ik heb woensdag de echo en hoop ook echt dat alles dan nog goed is!

11. MVJX

MVJX Actief lid

22 apr 2017
    153
    82
    28
    Vrouw
    Ik ben een tijdje rustig geweest omdat ik het druk had met werk en leuke dingen. Dit weekend een weekendje weg geweest en nu uitgeput op bed.

Succes met de echo's morgen. Ik snap de spanning want dat heb ik ook eens mee gemaakt. Dinsdag mag ik, ik heb er vooral heel veel zin in!

12. JoyNoa

JoyNoa Bekend lid

7 mei 2017
    938
    317
    63
    Vrouw
    Succes meiden die morgen de termijnecho hebben!

@boysmama niet handig van je moeder haha maar leuk dat iedereen enthousiast gereageerd heeft.

@meikelynn mijn vorige bevalling was dus ook een spoedks maar ik wil het wel heel graag weer vaginaal doen als dat kan. Ik heb de ks echt als een hel ervaren. Oke qua bevallen, tja het kind wordt er zo uit gehaald dus hoef je er zelf niet hard voor te werken maar ik vond de pijn daarna echt een hel! Het duurde zeker bijna 4 dagen voordat ik zelf m'n bed uit kon en ik heb heel lang pijn gehad aan m'n buik en dan met 3 kindjes, niet te doen.

13. meikelynn

meikelynn Lid

12 mrt 2017
    85
    74
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik vond de keizersnede ook een ramp, ik was niet goed verdoofd maar mijn dochter moest eruit natuurlijk dus stoppen kon niet. uiteindelijk helemaal onder narcose gebracht met spoed en niks meegekregen verder. Dit vind ik wel heel jammer, maar de kans is groot dat deze bevalling ook een spoedkeizersnede word mocht ik het vaginaal proberen en omdat plaatselijke verdovingen bij mij niet goed werken en er dan weer spoed achter zit heb ik hem liever gepland waar ze rustig kunnen kijken of alles goed verdoofd is en dan maak ik het deze keer hopelijk wel mee! Uiteindelijk na de tijd weinig last gehad, dus daar wel weer een gelukje mee gehad. Maar leuk is het nooit en inderdaad is het net zo hard werken maar dan op een andere manier:roflmao:

14. Molly1981

Molly1981 Lid

1 mei 2017
    49
    27
    18
    Vrouw
    Meiden heel veel plezier bij de termijnecho!

Oef wat een heftige dingen hebben jullie al meegemaakt... Ik duim dat het nu bij ons allemaal soepel gaat!

15. Jaroly

Jaroly Actief lid

30 apr 2017
    225
    100
    43
  16. wappelke

wappelke Actief lid

10 jul 2015
    274
    51
    28
    Vrouw
    Succes bij de termijn echo dames hopelijk mooi kloppende hartjes <3

17. JoyNoa

JoyNoa Bekend lid

7 mei 2017
    938
    317
    63
    Vrouw
    Haha ja, het is meer daarna hard werken wanneer het geen functie meer heeft. Ik had wel zware vaginale bevallingen omdat ze allebei sterrenkijkers waren, maar een dag later was ik weer fit. Ik vond het inderdaad ook echt erg dat ik de eerste 3 uur van het leventje van mijn jongste zoontje gemist heb. Ik kwam pas na 3 uur bij en nog leefde ik in een roes door de morfine.

Ik snap wel dat je nu liever gepland hebt en dat alles rustig kan verlopen, als het dan toch een KS moet worden.

18. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    Hier 3x vaginaal waarvan de middelste van 1e wee tot geboren 1.5 uur was.
    De jongste 2.5 uur omdat hij een sterrenkijker was.
    Maar kijk op alle 3 fijn terug gelukkig.

Veel plezier met de echo vandaag dames! Ik heb mijne 2 dagen verder moeten verplaatsen maar vind ik niet erg. Ben toch zo misselijk als wat dus maak me geen zorgen.

19. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @JoyNoa: oeff wat een zware bevallingen allemaal zeg!
    Mijn eerste was ook een sterrenkijker dus dat duurde ook mega lang, heb 1.45 uur geperst!
    maar moet zeggen beide bevallingen verliepen probleemloos.

@echo's vandaag: iedereen succes! We hopen op mooie kloppende hartjes!

@Buik: ehm.... check de mijne *bloos*
    Verbergen gaat echt niet meer

Bijgevoegde bestanden:

niki86 vindt dit leuk.
  20. JoyNoa

JoyNoa Bekend lid

7 mei 2017
    938
    317
    63
    Vrouw
    @Dretjuh, dat is al een mooi buikje. Nee die kun je niet meer verbergen hihi. Bij mij is het nu meer een blubje zeg maar, mensen zouden eerder denken dat ik iets aangekomen ben maar nog niet meteen aan een babybuik.

Wat heb jij lang moeten persen zeg, pff dat je dat volgehouden hebt. Dat heb ik gelukkig niet hoeven doen, maximaal 15 min. De ontsluiting stopte bij mij altijd na 6cm en dan moest ik aan de opwekkers en de rest van de cm duurde dan altijd superrr lang.

Deel Deze Pagina