Uitgerekend 16 t/m 31 januari 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door JoyNoa, 8 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zusje84

zusje84 Bekend lid

6 dec 2014
    984
    90
    28
    (Inval)leerkracht basisonderwijs
    In de buurt van Rott
    Hier ook doodmoe. Vanochtend 25 km gefietst. Vanmiddag op de bank liggen dommelen. Had bezoek, dus kon helaas geen middagdutje doen..
    Vanavond vroeg naar bed; morgen om 8.20 bij gyn zijn. Spannend.....:rolleyes:

2. JoyNoa

JoyNoa Bekend lid

7 mei 2017
    938
    317
    63
    Vrouw
    @zusje84 spannend morgen! Krijg je dan ook meteen al een echo?

3. meikelynn

meikelynn Lid

12 mrt 2017
    85
    74
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ja ben doodop steeds haha! Lig het liefst elke avond voor half 10 op bed:rolleyes: had ik met mijn dochter ook, gelukkig na een week of 10 weer wat meer energie toen:D

4. boysmama

boysmama Actief lid

14 mei 2017
    139
    63
    28
    Vrouw
    meisje zou leuk zijn :) maar ik verwacht een jongen , en dat lijkt me ook meer dan super!

moe ben ik wel! maar ook heel erg verkouden waardoor lekker slapen lastiger is. Verder rommelen vooral mijn darmen (en hormonen geloof ik maar daar heb ik zelf geen last van hahaha)

5. boysmama

boysmama Actief lid

14 mei 2017
    139
    63
    28
    Vrouw
    @zusje84 zie dat het voor jou extra spannend is! hoop dat het deze keer goed zal gaan.

Wij willen ook wachten tot na termijnecho, ik heb voor nr3 een mk gehad met 11 wek. toen wist iedereen het. wel fijn qua steun maar de broers en vooral oudste heeft het er erg lastig mee gehad.

6. malih

malih Lid

15 nov 2016
    80
    11
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @zusje84 25 km gefietst wauw! Zelfs zonder zwanger te zijn zou ik dan gesloopt zijn jeetje zeg wat een afstand respect! Krijg je trouwens morgen gelijk een echo ?

7. malih

malih Lid

15 nov 2016
    80
    11
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Als ik de link hier plaats dan doet hij het wel

https://www.nodapp.nl/banner/rainbow/s0/2018/1/16/zw-banner.jpg

Maar als ik hem in mijn profiel zet of bij "over jou'' doet hij het niet. Ik snap er echt een sikkepit van.

En wat grappig van je middelste zoon. Leuk he kinderlijke onschuld haha

8. JoyNoa

JoyNoa Bekend lid

7 mei 2017
    938
    317
    63
    Vrouw

-> deze ] vervangt ie ook wel voor %5B dus dat moet je allemaal vervangen voor ] of [ :p om het lekker ingewikkeld te maken

9. zusje84

zusje84 Bekend lid

6 dec 2014
    984
    90
    28
    In de buurt van Rott
    We vierden vandaag mijn vaders 70e verhaardag en moederdag. Dus zijn gaan fietsen naar een theetuin waar we gebak en koffie/thee hebben gedaan. Maar dan moet je nog terug...
    Had 2 jaar niet gefietst. Mijn conditie viel me niet tegen. Maar ja, sjouw de hele dag een dreumes van 10 kilo rond. Krijg je ook wel conditie van:D.

Verwacht iedere afspraak een echo. Heb ik bij Jasper ook gehad. Dus denk wel dat ik morgen al een echo krijg. Ook omdat ik niet precies weet hoe ver ik ben.

10. JoyNoa

JoyNoa Bekend lid

7 mei 2017
    938
    317
    63
    Vrouw
    @boysmama haha ik moest wel lachen om jouw zinnetje dat je zelf geen last van je hormonen hebt :D

@zusje84 dat klinkt als een gezellige dag! 25km is idd wel een eindje zeg. Fijn dat je morgen al een echo krijgt. Je zal er waarschijnlijk nog niet veel op kunnen zien, maar al fijn dat ze kunnen bevestigen dat er een zwangerschap gaande is. En trouwens gefeliciteerd met je vader!

11. malih

malih Lid

15 nov 2016
    80
    11
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @JoyNoa Ik raak er gewoon helemaal gefrustreerd van. alles klopt aan die stomme code. Ik heb nergens dat %sb staan ofzo.

ik word er bloed chagarijnig van. Iets met hormonen ofzo bah.
    In mijn profiel zie ik namelijk het stukje ' over jou ' en daar mag je en bb code plaatsen. Dat heb ik ook netjes gedaan. En daar zie ik de banner wel. Maar andere zien hem dus niet.

12. Evelien80

Evelien80 Niet meer actief

Ik kom me ook aansluiten.
    Ik ben de 17e of 18e uitgerekend.
    Voor ons is dit ons 5e wondertje.
    Hier heel erg misselijk niet normaal.
    Probeer wat te eten alleen helpt de misselijkheid niet echt mee.
    Ook heel erg moe alsof ik al een marathon heb gerend(al weet ik ook niet hoe dat voelt hahaha).
    Maar hoe meer symptomen hoe meer geruststelling eigenlijk.
    Alle meiden nog gefeliciteerd

13. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Hoi dames,

Ik kom me ook aanmelden. Vorige week vrijdag de eerste positieve test gehad maar was erg onzeker met aflopende testen, test loop sinds vandaag weer op dus ik probeer me dan maar rustig te houden..

Heb al 2 dochters, 1 van 4 en de jongste is net 2. Van de jongste zwanger geworden doormiddel van hormonen spuiten en de jongste en deze zwangerschap spontaan. :) Ben 27 jaar.

Eerste echo staat hier voor 8 juni. Ik heb het al wel verteld aan een goede vriendin verder nog niet echt overnagedacht over wanneer het te vertellen al hoewel ik dat idee van een gendercake of cupcakes ook wel erg leuk vind..

edit: Uitgerekend op 17 januari denk ik.

14. JoyNoa

JoyNoa Bekend lid

7 mei 2017
    938
    317
    63
    Vrouw
    @malih maar ik zie bij jou ook nergens een code met ofzo staan. Dat moet er ook allemaal bij? Ik snap ook niet waarom het niet lukt.

@proudmommy1982 welkom! Gezellig een groot gezin :)

@Mj89 je hebt ons topic gevonden ;) Het leek mij nu inderdaad ook leuk om het met een cake te vertellen. Alle andere zwangerschappen hebben we het onze ouders altijd direct verteld (rond 5 weken) en de rest na de eerste echo maar wil het nu eens anders doen.

15. Evelien80

Evelien80 Niet meer actief

@JoyNoa
    Dankje meid.
    We hebben altijd een groot gezin gewild.
    Maar kinderen blijven wonders.
    Bij mijn 2e en 3e in de MM gezeten ervoor
    En deze laatste 2 zijn weer spontaan .
    Vrouwenlichaam is echt een speciaal iets.

16. MVJX

MVJX Actief lid

22 apr 2017
    153
    82
    28
    Vrouw
    16 maanden en die van jou?

@zusje84
    Wanneer gaat iedereen de verloskundige bellen?[/QUOTE]

Ik heb me net via internet aangemeld. Ik verwacht dat ze me volgende week terugbellen.

@Moe, ja hier ook al! Vanmiddag een uurtje gelegen.

17. meikelynn

meikelynn Lid

12 mrt 2017
    85
    74
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik heb me gister aangemeld via internet, heb een mail terug wanneer ze me deze week kunnen bereiken om via de telefoon een afspraak te maken

18. zusje84

zusje84 Bekend lid

6 dec 2014
    984
    90
    28
    In de buurt van Rott
    Je moet hem in je handtekening plaatsen

19. zusje84

zusje84 Bekend lid

6 dec 2014
    984
    90
    28
    In de buurt van Rott
    Toch wel wat nerveuso_O

20. Jaroly

Jaroly Actief lid

30 apr 2017
    225
    100
    43
    @zusje84 heel erg veel succes straks!!

Ik loop hier ook wat te stressen, mijn testen lopen niet op
    Ze lopen ook niet af, maar mijn testen zouden absoluut duidelijker moeten zijn nu.

Boven is van afgelopen vrijdag.
    Onderste is vanmorgen:

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina