Succes en veel plezier vandaag dames Terwijl ik dit type bedenk ik me dat ik ook vandaag mag. Hoe stom ik zit met mn hoofd bij een bericht wat ik wilde typen namelijk: Ik heb een broek van Queen mum gekocht bij Limango. Hij was eerst 140 euro en nu 27. Ik dacht eerst: yeah right. Maar de kwaliteit is zoooo goed en fijn. Ben er zo blij mee dat ik dat even wilde delen
Succes dames! Iemand nog een tip voor een leuk wiegje? Alles wat ik leuk vind, is bijna onbetaalbaar. Ik ga geen kapitaal neerleggen voor die paar maandjes dat ze daar in kunnen Hier veel last van mijn bekken, dus snel weer contact gezocht met de therapeut Hopelijk snel nog wat tips, om de pijn iets dragelijker te maken. Vannacht een heerlijke nacht. Mini stond 5x aan mijn bed... En ben nog van half 3 tot 5 met hem beneden geweest (zielig als ze niet lekker zijn) Nu is mama helaas wel extra misselijk. Spug al bijna iedere ochtend dit 2de trimester, maar slaap tekort maakt het nog net iets erger Morgen 20weken en ik bevat het nog steeds niet. De tijd gaat zo ontzettend snel
Ik ook. Ik ben anti-K en ze onderzoeken of de baby wel of geen K heeft. Ik heb voor mezelf ook een bloedtransfusiekaartje bij me waarop staat dat ik anti-K ben.
Jouw baby heeft geen last van jouw antistoffen? Dat zijn ze bij mij nu aan het onderzoeken. Als ze last van mijn antistoffen heeft, dan kan ze bloedarmoede krijgen. En dan moet er eventueel bloedtransfusie gedaan worden door de navelstreng.
Voor zover we nu weten niet. De vorige afspraak hadden ze de uitslagen nog niet binnen om welke het ging. De gyn zei dat het niet schadelijk was voor de baby dus daar ga ik dan maar vanuit. Ik heb geen kaartje. Zal daar dinsdag eens naar vragen Nog een even wachten. We mogen om half 12. Op de 1 of andere manier toch bang dat het ineens een jongentje is
Deze foto kregen we erbij. Bij de jongste kregen we een potty shot en nu niet. Misschien dat ik daarom nog niet overtuigd ben
Ah oke. Ik kreeg via aangetekende post mijn bloedtransfusieplaatje. Ik moest net naar de wc om te poepen en ineens had ik een veeg bloed! Ik schrok ervan, wist niet waar het vandaan kwam, maar denk dat er een ader ofzo gesprongen is in mijn anus, want mijn afscheiding is gewoon normaal in mijn inlegkruisje
Oh dat is even schrikken! Maar inderdaad, waarschijnlijk een gesprongen adertje oid.. Gewoon even in de gaten houden, al blijft het hier vast bij..
Dan snap ik dat je niet overtuigd bent. Maar ik zie niks uitsteken geloof ik vast nog steeds een meisje
Denk ik ook... het prikt ook een beetje op die plek haha. Misschien ook een gescheurd klein aambeitje ofzo? Geen idee hoor.
Succes met de echo's en afspraken vandaag! Dat de goede vibe hier maar zo voort mag zetten Ik doe hier een heel gelukkig 20 weken dansje! Op de helft alweer, ongelooflijk...
Hier een 21 weken dansje vandaag. Hopelijk gaat het nog 19 weken zoals nu. Dan zou ik echt heel gelukkig zijn
Haha dat had ik ook steeds, niet bang maar wel slag om de arm. Maar t was overduidelijk een meisje, geen piemel te zien!
@Lalaatje90 Dat is wel eventjes schrikken maar kan idd een aambei zijn dat door het drukken dan kapot gaat. Ook wil er in de baarmoedermond wel eens een vaatje knappen tijdens het poepen alles is zo goed doorbloed