Het blijft goed zitten...! Ik was ook echt bang dat dag erna er af zou liggen maar zit er nog steeds op haha
Pff .. na 2 dagen hoofdpijn, vandaag een dag met misselijkheid en een strakke buik.. ben wel gaan werken, maar voel me ellendig. Als of ik griep krijg dat niet door zet. O ja, en mijn bekken doet ook pijn.
Ik heb net voor de tweede keer een proefdruk van het geboortekaartjes aangevraagd. Gisteren de eerste druk ontvangen. We wilden toch nog wat dingetjes aanpassen, dus die dingen doorgegeven/aangepast en opnieuw besteld. Heel benieuwd...
@Loveischocola Heel mooi allemaal, en passend bij elkaar hoor! Krijg spontaan zin om ook alles klaar te zetten voor onze kleine! @mimi1988 Oh, dat klinkt heel naar... Hopelijk kun je een beetje rustig aan doen op je werkdag, of toch eerder naar huis als het echt niet gaat? Ik ben vandaag ook naar het werk gegaan. Had eindelijk een nacht fatsoenlijk geslapen, maar zit hier nu ook met buikpijn en gespannen buik. Gelukkig is het vooral computerwerk.
Haha komt eigenlijk uit België. Heb daar zelf 14 jaar gewoond. Zal een foto toevoegen voor de beeldvorming Heb ik bij mijn zoontje ook gedaan en toen we getrouwd zijn ook
Ooooo die dingen vind ik zo vies Echt trauma's van als kind. Dat ik dacht, oh lekker snoepje! Maar vond ze echt niet lekker
@Pinguinkje doe maar rustig aan! Op advies van een collega de vk gebeld. Ze wilden me eigenlijk gelijk zien, maar heb een belangrijk gesprek op mijn werk dat ik niet kan overdragen. Die is om 15.00 en daarna rijd ik er gelijk heen. Ze willen sowieso even bloeddruk meten. Baby was vanmorgen ook heeeeeeeel rustig, maar zostraks al wel weer een beetje gevoeld.
Wie was t ook alweer met die nachtmerries en daardoor slecht slapen. Bij mij is t nu stukken erger weer, echt heel vervelend. De meest vreemde dromen, soms eng, soms gewoon raar of treurig, soms met bekendrn en soms ook niet. Wie nog meer?
Ben geweest. Bloeddruk (110/80), urine, hb (7.1) waren goed. Mag morgen niet werken. Echt een week rust houden (komende week vakantie). Als ik dan weer start met werken en me weer zo slecht voel moet ik stoppen. Hopelijk zakt dat strakke gevoel van mijn buik straks af. Voelt erg ongemakkelijk ook.
Wel echt doen he, ook al voelt het ongemakkelijk. Als je dat nu doet heb je straks ook minder klachten als de baby er is. Fijn dat je waardes goed waren