Ik heb er indd ook best wel zin in om even een kijkje te nemen in die mappen van de drukkerij. Misschien dat ik dat vandaag wel even doe. Alhoewel ik nog steeds twijfel over een naam hoor. We hebben het er verder niet meer over, vriendlief is ook niet zo van de initiatieven nemen, moet er zelf altijd mee komen
@ wassen: ik heb alles wat binnen gekomen is al gewassen, wil het alleen tzt nog met parfum vrij wasmiddel wassen.. Denk dat ik daar volgende week mee begin, dan kan het op de goede plek in de kast @ kaartje : we hebben een keus gemaakt, nu de tekst en naam nog
Wij moeten eerst de meubels nog in elkaar zetten in de babykamer. Pas daarna ga ik beginnen met wassen, want dan kan ik het ook gelijk opruimen Heb er wel zin in hoor. Alles uitzoeken wat ik gekregen heb enzo. M'n zus appte gisteren dat ze nog 4!! dozen kleertjes voor me had klaargezet Gelukkig wel 80/86. Dus dat kan mooi allemaal eerst nog naar zolder. Haha.
@o0mona0o heb je nog gebeld??? Ook ik had zwangerschapsvergiftiging maar zonder echte klachten (behalve veel vocht vasthouden). @Pinguinkje wat stoer dat je dat gedaan hebt! Men staat okk niet merr zomaar op voor zwangeren, ze laten mij ook altijd gewoon staan als ik in drukke trein stap. @PippiMoustache neejoh niet druk maken, wat zouden ze af moeten keuren?? Vaak is t meer info van hun kany en wat vragen over hoe je over bepaalde dingen denkt (bv of fv bijv)
Gisteren controle gehad en ze lag keurig met hoofdje naar beneden (elle controle de laatste keren). Mijn zoontje mocht met de doptone erop, filmpje van gemaakt, ik lig echt als een zeekoe erbij met zo'n witte buik en onderkin hahaha. Terwijl als ik sta er nog goed uitzie En bloeddruk mooi laag, die liep bij mn zoontje vanaf nu wel op. Volgende week woe bloedprikken voor rhesus en meteen suikertest. Door jullie uitslagen word ik daar nu wel n beetje zenuwachtig voor! Mag gelukkig tussendoor wel naar huis. Groeiecho is gepland en maandag naar ziekenhuis bellen voor echo van de locatie van de placenta.
Haha dankje! Voel me nu toch wel erg slapjes werden jouw waardes ook niet gemeten vooraf? Ik zou nu niet weten wat ik nuchter heb.. Ze zegt: dat hoor je wel van de verloskundige bij je volgende afspraak.
Hier voor het eerst sinds weken de hele nacht door geslapen! Wat lekker is dat zeg. Half 11 slapen half 8 wakker. En dat was eigenlijk omdat mijn dochter riep. Anders had ik misschien nog wel langer geslapen. Vandaag hebben wij de 3/4D echo en gaan we de kinderwagen bestellen. Leuke dag dus. @wassen dat doe ik pas in december. Wij (lees vl) gaan dit weekend beginnen met het schilderen van de commode dus wil het pas doen als die hier staat. @Geboortekaartje ik zal de proef ook is uit de kast halen. Schoonvader is weer thuis van vakantie dus kan hij mooi de wijzigingen doorvoeren. Ga ook maar is beginnen aan de adressenlijst. Heb zo geen idee hoeveel kaartjes we nodig zullen hebben.
Ik heb vannacht ook heerlijk geslapen, volgens mij ook de hele nacht door Haha. Was half 8 ofZo, toen ik wakker werd.
Ik kreeg vooraf ook een vingerprik, dus wist het wel. Maar er zijn meer geloof ik die het pas later horen..
Heb je je afspraak al gauw? IK kreeg een telefonische afspraak eind van de middag na het testen. (van te voren ingepland door de vk)
Volgende week pas. Maar dat geeft niet, Ik voel me al weken super kut dus die paar dagen kunnen er ook wel bij. Het duurt allemaal zo lang hier joh echt irritant niet alleen dit, maar al die uitslagen altijd.
Ja heerlijk! Dit was onze 4de keer al, wij gaan normaal twee weken in de zomer. Hadden nu alleen weinig tijd in de zin van, we hadden nog veel meer willen bekijken. Maar het was verder prima te doen! Wij gaan altijd met de auto, omdat we graag rondtrekken. We zitten ook niet in een grote stad Enige nadeel, teken!!!! Zoonlief bleek net een teek op zijn balzak te hebben hopelijk geen gekke dingen komende weken.....
Hoi meiden, mag ik advies over de naam die wij in gedachten hebben (zonder deze te noemen )? We hebben tijdens onze vakantie een naam gekozen die we allebei echt heel mooi vinden. De betekenis is ook passend. Je hoort de naam bijna nooit, maar het is geen gekke of vreemde naam, waarbij het lijkt alsof je op je toetsenbord in slaap bent gevallen. Kortom, perfect zou je denken. Maarrrrr, de reden dat je de naam bijna nooit hoort is waarschijnlijk omdat er een bekend persoon zo heet. Denk bijvoorbeeld Miley (Cyrus), Hadewych (Minis), Georgina (Verbaan) en Kylie (Jenner of Minogue). Ik ben dus een beetje bang dat mensen dan altijd zullen zeggen 'oh, heet ze net als...'. Mijn bonuszoon heeft ook een naam die overeenkomt met die van een bekende Hollywoodster en krijgt soms de vraag of hij vernoemd is (wat dus niet zo is). Wat vinden jullie: gewoon kiezen voor de naam die we mooi vinden, of zadelen we ons kind dan op met een naam waar ze misschien last van gaat krijgen?
Gewoon de naam kiezen die je mooi vind. Onze naam hoor je ook niet veel meer maar is een tijdje geleden wel veel op tv geweest. Wij hebben er toch voor gekozen deze te gebruiken omdat we het allebei een mooie naam vinden. Laat de mensen maar lullen haha
@PippiMoustache Ik maakte me ook druk over de kraamzorg, maar ze was er nog niet eens een half uur. Gewoon een praatje, wat we absoluut niet willen stagaire/iemand die rookt. En over de uren nu staat op standaard maar kan na bevalling of tijdens kraamzorg week nog veranderen. “Arbochek” oftewel heb je een stofzuiger, wasmachine drooggelegenheid ect. Heb nog de baby kamer laten zien want ja ik ben er trots op. En gezegd dat mijn man ook het bed kan verschonen omdat we een waterbed hebben, en controles kan op logeerbed met extra matras erop. En dat was het wel...! Als het jullie naam is moeten jullie dat gewoon doen ook, onze naam komt in nederland geloof ik niet eens voor... maar wij zijn er blij mee, en het kan dat sommige hem kennen van bepaalde party/muziek/genre iets ofzo. Maar zo zien wij de naam niet. En onze vrienden zitten niet in die scene als goed is hahaha
Oh dat is hier normaal gesproken ook inderdaad.. Loop je buik de gynaecoloog, of een verloskundige praktijk? Ik weet het niet meer De gyn zou je altijd einde van de dag kunnen bellen als het je gerust steld.. Een externe praktijk heeft de uitslag dan vast nog niet.
Net het horrorpakket open gemaakt. Als cadeautje een eetsetje met receptenboek. De rest vind ik allemaal wel prima. Ben wel altijd blij met die handzeep van Natalis, die ruikt zo lekker