27 wekendansje ❤️ Veel plezier met de babyshower @Loveischocola Hier een vriend die wel alle voetbal volgt, maar zelf niet voetbalt. Oh en F1 is favoriet. Stappen gaat hij nog maar heel weinig. Heeft wel regelmatig na werktijd nog iets van zijn werk, gaat op woensdagavond standaard naar zijn vader en heeft de afgelopen 1.5 jaar samen met zijn vriend aan een theatershow gewerkt (en uitgevoerd ).
Zie nu dat mijn banner 27.1 aan geeft. Het is toch nog steeds zondag?? Last van het uurtje tijdsverschil denk ik. Ach, qua groei loopt hij bijna 2 weken voor
Mijn man is juist minder bezig met stappen en uitgaan. Hij is tegenwoordig liever een avondje bij mij haha. Van mij mag hij nog best wel stappen, vind een avondje alleen thuis geen probleem. Heerlijk juist! @Loveischocola veel plezier bij je babyshower!
Ja mijne liep ook een dag vooruit. Heb nu eindelijk op de juiste uitgerekende datum kunnen zetten haha.
Hier gaat manlief niet meer uit dan normaal. Op stap al helemaal niet. Heeft wel een aantal extra dingen opstaan die normaal niet zijn. Vind een avond alleen ook wel eens lekker. Zolang die dat in januari niet doet vind ik het prima haha.
@Lalaatje90 @mamavandave oeh ik ben heel benieuwd naar de koeka doek! Ik heb ook kraamzus. Donderdag heb ik de telefonische intake. @Seffie wat ben je verwend zeg!! Super leuk!! @Loveischocola ben je er achter gekomen dat de babyshower vandaag is, of is het met je overlegd? Heel veel plezier in ieder geval!! Hier gister ook weer vreselijk verwend door de opa en oma van mijn vriend. Een voetenzak voor in de autostoel en een boxzak van koeka. Heel erg blij mee. Vrijdag hebben we de kinderwagen besteld. Die wordt 10 december geleverd. Ik kon gewoon zelf een datum kiezen. Vandaag gaan we kijken voor een hemeltje en piekstok. Heb er een gevonden via mp. Even in het echt bekijken en als die mooi is kunnen we dat ook weer afstrepen. Hoe staan jullie tegenover de babynestjes? Heb er zelf helemaal geen ervaring mee. Dat was er bij mijn andere kindjes nog niet. Mijn vriend wil er heel graag een maar heb dus geen idee. Tips zijn welkom. Vandaag alweer 28 weken!! Gaat nu wel snel. Komende week is mijn laatste werkweek. De bedrijfsarts vind het genoeg geweest. Heb afgelopen week al veel oefenweeën gehad. De vk vind ook dat ik rustiger aan moet doen. Baal er best wel van maar luister zeker naar mijn lichaam. Bekken spelen ook weer meer op maar nu vooral tussen mijn benen. De fysio zegt dat dat de aanhechting is van mijn spieren. Is alsof er iemand een mes is steekt. Pijn!!
Ik vond het eerst ook lastig om een keuze te maken voor een babynestje. Heb er uiteindelijk toch eentje van Jollein besteld. We hebben zoontje toen altijd in de kinderwagenbak gehad, in de box en boven op de kinderwagen, maar ik vond dat zo’n gedoe, steeds die kinderwagenbak mee sjouwen naar boven en dan weer naar beneden. Dus we hebben nu een wiegje voor boven en het nestje voor beneden in de box.
Bij zoontje wel een babynestje gemist. Ze waren er toen net.. hij heeft heel lang het schrikeffect nog gehad en zocht echt bescherming om zich heen. Nu kunnen we er 1 lenen van familie. Had zelf een andere uitgezocht, maar ze zijn zo tijdelijk
Leuk!! Welke kinderwagen is het geworden? Voor de dames met een Bugaboo: kan je dat matrasje wassen? De hoes en de aerosleep wel. Maar het matrasje zelf?
In overleg gegaan, ook omdat ik me niet altijd zo lekker voel ect dan kan ik er rekening mee houden! En ik hou niet zo van verassingen haha...
Ja precies. Heb al beetje op internet gezocht maar de meeste zijn tot 6 maanden en toch wel een hele klap geld! We hebben voor de Uppa Baby Vista gekozen. Met bijbehorende autostoel. Zal een foto toevoegen.
Babynestje komt er hier geen. Vind het veel geld en voor mijn gevoel niet veilig. Heb het bij mijn zoontje ook niet gemist
Hier ook geen baby nestje. Bij de andere twee niet gemist (bestond toen nog niet). Wij hebben de hangwieg beneden en co-sleeper boven. En draagdoeken. Ik had gisteravond en net de halve ochtend pijn in mn bovenbuik. Dacht gisteravond combi van pijn in ribben door groeiende buik en volle darmen (heb wat constipatie) maar vanochtend dus weer. Twijfelde al over vk bellen, ook omdat ik alweer een aantal dagen hoofdpijn heb. Maar na even rondlopen in huis is het weer afgezakt gelukkig!!!!
Hmmm toch even in de gaten houden. Kan misschien geen kwaad om alleen even te bellen en het door te geven. Dan kan je vk aangeven hoe die erin staat en of ze het verder willen onderzoeken.
Ja ik hou het zeker in de gaten. Het is nu dus weer weg. Heb het bij de vorige twee ook gehad, omdat ik een korte romp heb en mijn ribbenkast uit moet zetten om ruimte te maken. En slaap al paar dagen wat minder, dus dat verklaart de hoofdpijn ook, ik heb snel hoofdpijn deze zwangerschap.
@Dafino mooie wagen! En groen is ook altijd een mooie kleur! Hier een groene khaki zomerkap voor de wagen @mamavandave houd het wel in de gaten. Liever te vaak bellen dan te weinig. Welke doeken heb jij? Ik zoek nog een mooie doek, niet al te ingewikkeld en echt voor new Born. Vanaf maatje 74 gaat hij de tula in.
Wat gek, mijn banner was ook een dag versprongen, zal inderdaad de verschuiving van de klok wel zijn geweest.