Onze naam staat er ook niet tussen. Maar wel in de lijst van dit jaar... Vind deze namen ook wel erg apart. Kan bijna niet geloven dat dit DE trend gaat worden.
Ben heel benieuwd naar alle namen! Maar snap ook dat ze tzt niet allemaal gedeeld worden i.v.m. herkenning
Rare lijst hoor haha, ze hebben alleen westerse landen genomen denk ik Onze naam is een Marokkaanse, maar wel n moderne die makkelijk uitspreekbaar is. Zal m tegen die tijd wel delen
Namen.. Daar noem je wat Wij komen er maar niet uit.. Telkens als we denken dat we eentje hebben, blijkt het later toch geen goede keus.. (en we zijn het al heel weinig eens met elkaar ) Ook ik ben dit weekend verrast met een baby shower ❤️ lekker verwend zonder al te veel poespas, ik hou er van! Inmiddels hebben we de tekst voor het kaartje ook bedacht, alleen moeten we even met de drukker overleggen hoe het het beste ingedeeld kan worden.. (ik hoop dat alles erop kan zonder dat het te vol is)
Onze naam staat er ook niet tussen. De babyshower was gezellig en geslaagd we hebben leuke kadootjes gekregen! Mijn jas komt zometeen met de post als goed is. Verder vandaag wat aanrommelen en rustig aan gister avond/vannacht vreselijke brandend maagzuur gehad. Ik ben op. Weet ook niet of sporten wat gaat worden vanavond
Controle vk was goed. Komt ze met de mededeling dat ik voor donderdag bloed geprikt moet hebben ivm de rhesus c. Nou lekker dan. Maar meteen doorgereden en mag ik weer lekker lang wachten
Een babyshower zonder poespas. Heerlijk. Mijn vriendin heeft mij gevraagd of ik een babyshower wilde, wat ik dan wilde en wie ik erbij wilde hebben. Ze kent mij gewoon heel erg goed en weet dat ik liever zelf wat inspraak heb, dus daarom zei ze al: ik vraag het je gewoon op de man af. Deed ze overigens bij mijn vrijgezellenfeest ook Heerlijk, mensen die je zo goed begrijpen...
♡ Uitgerekend: 16 t/m 31 januari 2020 ♡ 16 januari ♡ Langmuts - 30+ jaar - 3e kindje ♡ Momof2girls19 - 32 jaar - 3e kindje 17 januari ♡ Brenda 028 - 32 jaar - 2e kindje ♡ Mangoeste - 38 jaar - 1e kindje ♡ Bijbij - 30+ jaar - 2e kindje ♡ Dame09 - 32 jaar - 1e kindje ♡ Lalaatje90 - 29 jaar - 2e kindje 19 januari ♡ Dafino - 35 jaar - 4e kindje ♡ Melkos - 29 jaar - 4e Kindje ♡ Loveischocola - 35 jaar - 1e kindje ♡ Kaylee1994- 24 jaar- 1e kindje ♡ Seffie - 29 jaar - 1e kindje ♡ Adeline19 - 33 jaar - 1e kindje 21 januari ♡ debby25 - 34 jaar - 3e kindje ♡ Bruintj3 - 35 jaar - 2e kindje 23 januari ♡ Vlindertje0102 - 34 jaar - 2e kindje ♡ JosjeM - 27 jaar - 1e kindje ♡ o0mona0o - 32 jaar - 3e kindje 24 januari ♡ Suzy85 - 34 jaar - 2e kindje ♡ Pinguinkje - 32 jaar - 1e kindje 25 januari ♡ Cindy29 - 34 jaar - 2e kindje 26 januari ♡ Mamavandave - 31 jaar - 3e kindje ♡ Mimi1988 - 31 jaar - 3e kindje 27 januari ♡ Lessebess - 27 jaar - 2e kindje 28 januari ♡ sarah28 - 33 jaar - 2e kindje 31 januari ♡ Suethatsme - 33 jaar - 3e kindje ♡ PippiMoustache - 35 jaar - 1e kindje ♡ Pocahontas1985 - 34 jaar - 3e kindje Sterretjes ⭐️Mauzy82 ⭐️Pieterkonijn ⭐️Maritiem Afspraken: Oktober: 29 okt - Cindy29 - Groeiecho 29 okt - Momof2girls19 - vaccinatie DKTP 29 okt - Dame09 - 3D/4D echo 29 okt - Vlindertje0102 3D/4D echo 30 okt - Seffie - controle vk 30 okt - Mimi1988 - controle vk 27.3 weken 30 okt - Seffie - controle en uitslag vk 30 okt - Pinguinkje - controle gyn 31 okt - Vlindertje0102 - Groeiecho 28 weken 31 okt - Dafino - intake kraamzorg 31 okt - Brenda028 - kinkhoestvaccinatie 31 okt- Kaylee1994- intake kraamzorg November: 4 nov - Dafino - controle vk 4 nov - Momof2girls19 - controle vk 4 nov - JosjeM - controle vk 5 nov - Dame09 - Kinkhoestvaccinatie 5 nov - JosjeM - kinkhoestvaccinatie 5 nov - Cindy29 - Kinkhoestvaccinatie 5 nov - Vlindertje0102 - kinkhoestvaccinatie 5 nov - o0mona0o - groeiecho + controle gyn 6 nov - o0mona0o - 3/4d echo 8 nov - Brenda028 intake kraamzorg 11 nov - Sarah28 - kinkhoestvaccinatie 11 nog - Dame09 - controle verloskundige 12 nov - Momof2girls19 - extra echo placenta groei 12 nov - Mimi1988 - intake kraamzorg 12 nov - Brenda028 groeiecho en controle verloskundige 12 nov - Vlindertje0102 - groeiecho + afspr klinisch vk 13 nov - Mimi1988 - kinkhoestvaccinatie 14 nov - bruintj3 - groeiecho + controle gyn 18 nov - Momof2girls19 - controle vk, bespreken bevalplan 18 nov- Kaylee1994- controle vk, groeiecho 18 nov - Vlindertje0102 - controle vk 19 nov - Mimi1988 - groeiecho + afspraak gyn 30.2 weken 20 nov - PippiMoustache - kinkhoestvaccinatie 22 nov - Sarah28 - intake kraamzorg 22 nov - Seffie - laatste werkdag! 29 nov - JosjeM - GUO 32.1 weken December: 9 dec - Dafino - laatste werkdag! 13 dec - Mimi1988 - laatste werkdag! 13 dec - Dame09 - laatste werkdag! 17 dec - Sarah28 - laatste werkdag! 18 dec - Momof2girls19 - laatste werkdag! 18 dec - Lalaatje90 - laatste werkdag! 18 dec - bruintj3 - laatste werkdag! 19 dec - Brenda028 - laatste werkdag! 20 dec - Pocahontas1985 - laatste werkdag! 20 dec - Vlindertje0102 - laatste werkdag! 23 dec - JosjeM - laatste werkdag! Januari 03 jan - PippiMoustache - laatste werkdag! -------------------------------------------------- jongen (10) | meisje (16) | verrassing (2)
Heerlijk zulke mensen inderdaad! Zo heeft mijn beste vriendin ook gemeld dat ze mijn schoonmoeder niet uit hoefden te nodigen. (lang verhaal, niet belangrijk) oh wat was ik daar blij mee
28 weken dansje. Tijd vliegt Vandaag veel gerommel in mijn buik. Soms ineens hele scherpe steken alsof hij gedraaid is en met zijn voeten naar binnen trapt ipv naar mijn navel zeg maar. Heeeeel irritant pijnlijk ook haha. Ps. Ik krijg mijn banner niet goed. Ook niet als ik de datum verander en weer goed zet.
O wat leuk al die babyshowers! Hebben jullie eigenlijk allemaal een babyshower of zijn er ook een paar die dat niet hebben? Ik denk dat ik er geen ga krijgen helaas... Familie en vrienden wonen te ver weg daarvoor. Vind het stiekem wel een beetje jammer! Maar een paar goede vriendinnen hebben me in de afgelopen maanden al wel individueel verrast met leuke kadootjes
Ik heb geen idee of ik een babyshower krijg. Ik gok van niet deze keer... Deze wikkeldoek kwam zonet binnen met de post. Had eerst een andere besteld, maar die stonk echt vreselijk toen ik hem uit de verpakking haalde. Die ik nu heb was vrijdag uitverkocht bij de wehkamp, dus die andere besteld. Maar toch wel heel blij dat het deze nu is. Heerlijk dik en lekker zacht voor een winterbaby.
Ik geloof niet dat ik er 1 krijg, mijn zusje vroeg het en ik heb nee hoeft niet gezegd. Heb er bij die andere 2 ook geen gehad