@Lalaatje90 Fijn dat ze nu wat drukker weer is! @Vlindertje0102 Wij hebben een vaste postnl bezorger, deze heb ik de laatste weken/maanden best wel regelmatig gezien... haha. Ik zal zo de griepprik halen en ga dan miss nog wel ff na hartjes spreekuur voel hem goed maar ben in de buurt dan haha
Ook in bovenbeen en paar uur na curettage (moest eerst op kamertemperatuur komen). Maar verschilt per persoon denk ik hoe t voelt, ik hoor t vaker dat t pijnlijk is, maar dat gevoel heb ik dus niet..
@sarah28 Ben benieuwd, hoe ik hem dezs keer ervaar, mag hem met 30 weken weer halen hoorde ik net op hartjes spreekuur! @ jas hij is lekker warm op de fiets!
@mamavandave jeetje wat schrikken zeg! Hoe is het nu?! Ik morgen een afspraak bij de vk. Ben benieuwd naar de uitslag.. En of de baby goed ligt. Ik krijg pas weer een echo bij 34 weken, vind dat wel lang duren hoor, dan heb je 14 weken geen echo gehad?!
Hier terug van de 3D/4D echo. Helaas, totaal onmogelijk om in beeld te krijgen mooi zonde van ons geld dus. Ze heeft echt alle trucen uit de kast gehaald, bijna een uur geprobeerd, echt onmogelijk... Maarja, de kleine man doet het goed en we hebben hem weer even kunnen zien...
Tegen gereduceerd tarief kun je het nog eens proberen. Maar dat gaan we niet doen. We zien het wel als hij er is...
Jeetje, wat lullig eigenlijk. Dan zijn ze bij ons bureau wat coulanter. Je krijgt 2 gratis terugkom mogelijkheden en als de laatste keer dan ook niet lukt krijg je je geld terug.