Afspraak bij de vk was goed. Ik heb GEEN zwangerschaps diabetes ook geen antistoffen (rhesus C) en mijn hb was ook goed. Kleine man ligt met zijn hoofd naar beneden en precies binnen de groei curve. Blijf het toch knap vinden hoe ze dat kunnen voelen Ps; Ik zat trouwens precies op het randje. Nuchter 4.6 En na het drankje 7.7. Bij 7.8 had ik het dus wel gehad.
Vroeg me af of jullie allemaal al een winterjas gekocht hebben voor de baby? Hier hebben we nu twee dikke vesten maar nog geen echte winterjas.
Fijn!! Toch blijf ik het fascinerend vinden hoe verschillend er gemeten wordt. Bij mij hadden ze inderdaad 7,8 ook als waarde voor de max, maar als extra ook nog dat er maximaal 1,5 verschil tussen mag zitten nuchter en 2 uur na drankje. Dit omdat ze eigenlijk willen zien zei ze dat je lichaam dat suikerdrankje weer afgebroken heeft. Blijft toch gek dat hier niet 1 lijn voor is in Nederland
Nou zeg, ik vanmorgen al om 7:15 naar de poli om daar op tijd te zitten voor bloedprikken voor rhesus en suikertest. Is vaak druk en zo ben je om 8 uur snel aan de beurt. Mn zoontje ook mee, omdat mn man vroeg weg moest. Ben ik aan de beurt, blijkt het verkeerde vakje aangekruist te zijn pfff. Ze mocht alleen de rhesus doen. Ja lekker, voor niks zo vroeg opgestaan, niks gegeten en bijna een uur in de wachtkamer. De vk's zijn er vandaag niet dus wordt t weer later.
https://www.prenatal.nl/berenpakjes/prenatal-newborn-unisex-jas-vriendjes-1109940012.html?cgid=berenpakjes&dwvar_1109940012_kleurnaam_60=Off-White#start=1
Ik heb deze gekocht: https://www.schattigebabykleertjes.nl/buitenvestje-cleburne-mauvewood-baby-girl-npw19l3b.html echte jasjes zijn er volgens mij niet echt voor zulke kleintjes. Laagjes laagjes laagjes en een lekker dekentje en dan zijn ze heerlijk warm. Zo ook bij zoontje gedaan en die is van december dus ook midden in de winter
Koop ook geen jas. Vind dat zo onhandig in de maxicosi. Koop een wel een dikker vest en hebben toch genoeg laagjes en voetenzak of deken
Voor in de autostoel zullen wij hem ook niet echt gebruiken. Maar misschien wel in de wagen en zeker in de draagzak. Hier staan we iedere zaterdagochtend een hele ochtend bij de voetbal voor de andere kids en vl wil graag een draagzak voor het uitlaten van de hond. Vandaar dat ik toch wel opzoek ben naar een jasje.
Ik heb twee ski/maxicosi pakjes. 1 zelf gekocht en 1 gekregen. En twee warme pakjes een beertje die gekregen en de pinguin zelf gehaald
Ik heb een jasje in maat 50 bij de Zeeman vandaan, maar 13 euro. Voor die korte tijd vond ik dat prima.
Dat ziet er cute uit. Misschien ga ik ook wel eventjes langs om te zien wat ze hier hebben. Sowieso moet ik m'n gratis rompertje nog ophalen en dat kan vanaf vrijdag. Dus dan ga ik vrijdag direct eventjes heen
Zo, hier is de koelkast weer schoon. Had er totaal geen zin in, maar kan m nu in ieder geval weer afstrepen!
Jeetje @sarah28 Daar zou ik ook echt boos om kunnen worden! Belachelijk dat zoiets dan niet ter plekke opgelost kan worden... Mooie jasjes zie ik voorbij komen! Wij hebben er nog geen... Ik vraag me af hoeveel we zoiets zouden gebruiken. Heb wel een dik pak van de H&M geleend in maat 62 voor het geval we naar buiten moeten, maar verder denk ik ook gewoon laagjes kleding en onder een deken in de kinderwagen. Ik had gister gesprek bij de verloskundige en vandaag controle bij de gyneacoloog. Alles was goed, ook de bloedwaarden, ook al ging ijzer wel al wat omlaag. Ons meisje ligt mooi met het hoofdje naar beneden en een handje boven haar hoofd Ze lag wel al vrij diep in het bekken, maar de baarmoedermond zat goed dicht, dus vonden ze het geen probleem. Verklaart wel waarom fietsen soms onaangenaam voelt en ik heel veel druk/beweging op de blaas voel. Heb ook vaker harde buiken daardoor, omdat het dan onderin de baarmoeder drukt zeiden ze.