Inderdaad een paar slokjes melk helpt. Vanillevla schijnt ook erg goed te helpen. En bij mij werkt Rennie ook goed en snel. Hopelijk zakt het gauw weer af...
Ik zou gaan voor de anijs variant, ervaar ik als heel fijn. Als het echt erger wordt mag je ook omeprazol slikken. (zei mijn VK) Kun je ook gewoon bij het kruidvat halen
Ik heb inderdaad omeprazol gekregen, werkt veel beter dan rennie! Zal het wel via huisarts/gyn bij de apotheek halen, want je krijgt eerst een kleine hoeveelheid die je zelf moet betalen (ik kreeg 20 st) en mijn volgende verpakking (90st) ging al via de verzekering.. En zo goedkoop vind ik ze zelf niet, dus mooi meegenomen!
Nee begin ik niet meer aan, je weet toch niet hoe t loopt. Vorige keer kreeg ik er een soort gevoel van zekerheid van wat natuurlijk helemaal niet uitkomt. Probeer alles open te houden om frustratie als de vorige keer te voorkomen.
Net terug van de groeiecho. Loopt prima op schema. Alleen de beentjes zijn langer dan gemiddeld maar had ik niet anders verwacht. Totaal nog geen aanwijzingen dat dit een suikerbaby is. Dus voor nu opgelucht en over 3 weken de volgende
Na getwijfel toch besloten de DKTP prik te halen volgende week woensdag de afspraak. Zijn jullie er ziek van geweest?
Nee gelukkig niet. Ik weet wel dat mijn oudste er toen als baby echt ziek van was dus ben blij dat ik dit nu zelf heb kunnen doen
Ik was wel een beetje half ervan, maar ik reageer altijd wel wat erop ook op griepprik altijd lichte reactie. En stijve arm wat paar dagen duurde.
Andere redenen. Maar het was 50/50 hoor. Ik ben ook zeker niet anti vaccineren want wilde hem gewoon mee laten doen aan het reguliere inenting programma.
Hoe zit dat eigenlijk met die kinkhoest prik: wordt dat in NL besproken door de verloskundige/gyneacoloog? Hier heb ik er namelijk nog niemand over gehoord... Gisteren wel de griepprik gekregen op advies van de gyn. Ben er sinds gisteravond helaas ook wel een beetje ziekjes van, terwijl ik normaal nooit last heb van vaccinaties (hooguit een stijve arm).
Hier wel een soort van geboorteplan. Ik zet daar juist in, wat ik graag wil als er dingen anders gaan. Maar goed, ik heb ook een bevalling gehad waarbij alles mis ging wat er maar mogelijk mis kan gaan. Dus ik kan daar wel op inspelen. En ik weet dus ook dat het helemaal anders zou kunnen gaan. Maar vind het toch fijn om mijn idee erover op papier te hebben! Zo wil ik bijvoorbeeld geen continue bewaking als ik wel weeënopwekkers krijg, omdat ik rond wil kunnen lopen. En ik wil graag zelf het kindje aankleden na de bevalling. En mochten we weer gescheiden worden, wil ik dat de baby het eerste uur huid op huid contact met mn man heeft, ipv direct aankleden enzo. En ze gaan mijn vliezen breken als ik weer van te voren al meer dan 3cm ontsluiting heb en veel voorweeën, zodat ik hopelijk geen weeënopwekkers nodig heb. Wat ik zeg, door mijn gecompliceerde bevalling besef ik me ook heel goed dat het anders kan lopen en zal ik dan ook niet teleurgesteld zijn. Maar wel fijn dat ze zo in elk geval weten hoe wij erin staan.
Wordt niet actief aangeboden. Er hangt bij ons een folder op het info bord in de wachtkamer. Je moet er zelf naar vragen en dan geven ze er info over. Ik hoop hem de eerste week van december nog te kunnen krijgen. Dan ben ik rond de 31/32 weken en wordt hij vergoedt. Moet precies kunnen!
Nog 25 dagen werken... Ja, ik ben echt aan het aftellen. Kan niet wachten totdat m'n verlof begint...
Hier net de intake met de kraamzorg gehad. Goed gesprek en ook wij krijgen de swaddle Heb er gewoon naar gevraagd omdat ik het hier gelezen had Zij besteld de klossen voor het bed dus daar hoef ik ook niet meer over na te denken. Zag in mijn verzekeringsoverzicht dat ik de inenting toch vergoed heb gekregen. Geen idee waarom wel, had er niet op gerekend maar scheelt toch weer.
Hier hetzelfde.... helaas moet ik nog 7 weken wat zit daar verschil in! Ik ben 28jan uitgerekend en ga ongeveer 5 weken van te voren met verlof. Medela free-style is 1 van de beste. Goede motor, niet al te veel lawaai en dubbelzijdig. Ik moest bij de jongste 6 weken fulltime kolven en had deze. Wel andere geprobeerd, maar niet fijn of enkelzijdig (en aangezien de andere kant dan net zo hard mee deed, niet handig).