Wauw, echt fascinerend om te zien... Bij mij valt het met de maag nog mee gelukkig, maar dat mijn blaas in de verdrukking komt kan ik wel merken ja! Ik heb trouwens het gevoel dat mijn buik vrij laag hangt. Kindje lag ook al vrij ver in m'n bekken zei de verloskundige vorige week. Dat verklaart ook de druk op de blaas ipv de maag denk ik Vriendin die 3 weken verder is had ook al erg last van kortademigheid, maar daar heb ik ook helemaal geen last van.
Hier amper iets gevoeld van de vloeistof of prik. Mijn arm begint wel wat stijf en gevoelig te worden
Nou, change of plans. Ik zat nog net niet in de auto om naar de GGD te rijden. Werd ik gebeld door de GGD of het niet ook om 16:05 uur kon.. Zucht. Ik was lichtelijk geïrriteerd en zei dat ze net op tijd had gebeld.
Wat een mooi plaatje!! Die darmen ook, daar heb ik zoveel last van gehad en na bevalling van mn zoontje voelde ik t ook echt borrelen en schuiven naar hun normale plek.
Dat plaatje geeft wel goed weer waar we last van zouden kunnen onder vinden. Een hele hoop Ik heb net mijn essay zo goed als afgerond, donderdag inleveren, hopelijk kan ik dat vaak nog afronden voor de bevalling
Vanmorgen bij de verloskundige geweest omdat ik al sinds woensdag pijnlijke harde buiken heb ‘s nachts. Volgens de verloskundige zijn het voorweeën. Ze hebben aan mijn buik gevoeld en deze staat inderdaad strak. Ben op blaasontsteking gecheckt, maar ook niet. Ook heeft ze inwendig gevoeld. Ze kon al iets naar binnen, maar nog net geen 1cm ontsluiting (gelukkig!). Dit was wel normaal zei ze omdat ik eerder bevallen ben. Ik moet nu 2 weken volledig rust nemen. Als de voorweeën niet afnemen, dan weer terug komen en gaan ze kijken of ze me doorsturen naar het ziekenhuis (daar hebben we over 2 weken sowieso een groeiecho).
Jeetje echt een duidelijk signaal nu van je lijf! Gaat t lukken met rust en zoontje in huis? Hopelijk blijft hij nog wel even zitten hoor!
@mimi1988 Dat is schrikken, nu dan helaas goed he rust pakken zodat hij goed blijft zitten nog! Knuff
Dank jullie wel! Hij moet echt nog minimaal even 9 weken blijven zitten van ons. Met zoontje er bij is het wel wat lastiger. Gelukkig slaapt hij nog overdag en gaat hij 2 dagen naar de opvang en 1 dag oma..
Hier ook al een paar uur harde buiken... Bah vervelend gevoel! Misschien ook wel omdat ik mij stiekem toch druk maak om de prik curve morgen Maar vandaag is er ook alweer een last van mijn schouders gevallen... Ik hik al een paar weken tegen het schoonmaken van de badkamer aan. Wc, wasbak en bad word wel gedaan (met moeite) maar de tegels kreeg ik echt niet voor elkaar. Vandaag stond mijn moeder voor de deur... Zo ik kom die badkamer eens van boven tot beneden doen zodat je rust hebt... Zo fijn ❤️