Oja, zat er bij jullie vaccinaties ook andere antistoffen in? Zoals difterie en polio? "Omdat er geen vaccin beschikbaar is dat alleen tegen kinkhoest beschermt, wordt er altijd een combinatievaccin gegeven. Dit vaccin beschermt ook tegen difterie, tetanus (en polio) (BOOSTRIX)" dit komt uit mijn folder. Morgen de prik halen.
Wist niet dat polio er ook bij zat. Super dom, want de afkorting zegt genoeg xD (iets met zwangerschaps brein..)
Ik had dat straks bij de ha. Zegt ze je bent weer voor 10 jaar ingeënt tegen tetanus dus kijk haar raar aan. Toen dacht ik ook oh ja dat zit daar natuurlijk ook bij ivm de afkorting haha
Hier de boostrix zonder polio gehad. Dus alleen dkt. En laten zetten bij de huisarts. Dus alleen de kosten van de vaccinatie zelf (36,75)
Pfff harde buiken worden alleen maar heftiger . Ben inmiddels maar met een kruik in bed gaan liggen. De kleine in mijn buik is mega druk... Helpt ook niet echt nu
Jep hier ook. Of van "zooo nou zo was mijn buik op t eind". Ja leuk voor je. Maar meeste vinden t een mooie buik gelukkig, en ik zelf ook
@o0mona0o hopelijk zijn de uitslagen goed en is t gewoon n klein meisje. Mijn zoontje was ook klein, 48 cm en 2850 gr. Ik denk nu ook weer n klein meisje. @Cindy29 wat lief van je moeder! Helaas heb ik nog niet zo'n aanbod gehad kan mn moeder ook niet meer trouwens. Wat naar die harde buiken! Haha ja echt he en ik word al steeds minder sociaal nu, dus dan krijg je bepaalde neigingen
Leuk jurkje! Ik vind alle buiken die ik hier voorbij zie komen super mooi! Mogen we best trots op zijn toch? Mijn buik is nog niet zo super groot, zie foto. We hebben geen passpiegel, dus ook niet de beste foto, haha Gisteren moest ik een workshop geven voor 20 mensen en toen kreeg ik na afloop wel veel leuke reacties. Hoe ver ik al ben en wanneer het kindje komt en iedereen wenste me een goede zwangerschap en verlof straks.
Vaccinatie zit erin wel een vreemde smaak in mn mond nu. Verder (nog) nergens last van. Beetje jeuk van de vloeistof thats it.
Helaas heb ik gisteravond nog best lang last gehad van harde buiken. Vandaag ook alweer een aantal gehad, maar gelukkig veel minder heftig dan gisteren. 2x geprikt inmiddels. Nuchtere waarde was te hoog maar de waarde na het ontbijt was heel mooi laag.... Ben benieuwd hoe het verder verloopt vandaag. Afgelopen dinsdag bloedgeprikt... Vandaag maar weer gebelt voor de uitslag, nog steeds niet binnen. Kan hier zo slecht tegen Stel dat ik antistoffen aanmaak en ze hebben die uitslag pas volgende week... Dan mag ik dan nog snel die week naar het ziekenhuis om de prik voor de 30ste week te halen pfff
Ik merk echt dat ze vrij laks zijn in dingen. Wat jij al zegt.. dan moet alles maar snel snel geregeld worden. Vond ik ook met die zwangerschapssuiker test. Duurde 3 weken voordat ik hem eindelijk had en dan nog een week de uitslag.. in totaal 4 weken verder. Hoop dat je harde buiken snel afnemen en dat je bloed uitslag goed is