Iemand ervaring met de meyco swaddle? Zie bijlage. Ik heb vanmiddag laatste dingetjes besteld bij prenatal en wilde eigenlijk de puckababy piep bestellen. Maar zag toen deze, 1/3 vd prijs (en je kunt ook een duopak kopen, nog voordeliger). Ziet er wel goed uit verder. Ik krijg t morgen binnen, ben benieuwd.
Hier vond zoontje de swaddle niks en de puckababy prima.. scheelt wel aanzienlijk in prijs inderdaad. Ik mag me binnenkort melden bij de arboarts.. kreeg vandaag een mailtje van mijn werkgever. Wat kan ik in zo’n gesprek verwachten? Iemand ervaring?
Sterkte! Ik hoop dat de bloeddruk alleen iets verhoogd blijft zonder verdere gevolgen. Zit je al aan de bloeddrukmedicatie? En ga je ver over de grens heen nu of op t randje? Hier zijn vorige week de extra controles juist weer afgeschaald. Ze hebben geconcludeerd dat ik vooral door de meetstress net boven de grens zat en in overleg mag ik nu thuis meten en doorgeven en dan issie nog netjes binnen de grenzen. Ik hoop dat t bij jou ook vooral komt door de stress eromheen en je bloeddruk in elk geval niet verder verhoogt. Laat je baby nog maar lekker een tijdje warmpjes groeien in je buik!
Onze naam staat niet op de lijst. Maar had het ook niet erg gevonden als hij er wel op had gestaan hoor. Het is gewoon voor ons dé naam...
Vrij weinig. Met zwangeren nemen ze namelijk geen enkel risico. Het is dus meer een formaliteit. Jij geeft aan dat je door de zwangerschap niet kunt werken. De arbo arts noteert dat en wenst je een fijne zwangerschap verder. En drukt je waarschijnlijk op t hart dat je goed rustig aan moet doen, omdat de gezondheid van je baby en jezelf nu voorgaan.
Wat een spanning. Kan mij heel goed voorstellen dat jullie alles al klaar hebben. Duimen dat je bloeddruk snel onder controle is en jullie meisje nog een aantal weken lekker bij mama in haar buik blijft.
Ik ben 2 keer hij de bedrijfsarts geweest en de laatste keer had ik een belafspraak. Zij gaf bij het laatste gesprek aan dat het werken echt klaar was. Kreeg nog twee weken om alles af te maken. Met zwangeren nemen ze inderdaad geen risico en is het gesprek meer een formaliteit
@Dafino @Suzy85 Ohh valt mee dus. UWV heeft laatst ook al gebeld. Die vrouw zei ook: en anders stop je maar. Jij en je baby staan nu op 1. Werken komt daarna wel... alleen nu gaat mijn directeur ook mee. Vind dat toch een dingetje merk ik..
Wat gek dat jouw directeur meegaat. Heb je daar toestemming voor gegeven? Er worden namelijk medische gegevens besproken en die hoef jij niet met je directeur te delen. Je directeur krijgt normaliter alleen de bevinding van de arbo arts wat dit betekent voor je inzetbaarheid.
Vooral door de vorige zwschap zijn ze zo voorzichtig. Fijn natuurlijk, maar in dit geval stressvol vind ik.. Mijn bloeddruk is nu gemeten op 140/88 dus echt te hoog.. Ik ben vooral bang voor de eiwitten nu. De symptomen in de gaten houden vind ik lastig, want ja :ik heb nu hoofdpijn. Maar waarschijnlijk door de stress. Ik voel me natuurlijk al weken niet lekker door alle chaos die ik had, dus wat komt nou eigenlijk waarvandaan? Ik wil inderdaad volgende keer eens vragen naar bloeddruk verlagers.. Maar weet dus niet of die de rest gaan verbloemen, of daadwerkelijk de rest tegen houd. Afwachten, meer kan ik helaas niet
Echt vervelend. Heel veel sterkte, jammer dat je zo niet kunt genieten. Probeer dat op kleine momenten wel te doen he
Dat doe ik zeker hoor. Het getrappel, de voorbereidingen, die bolle buik ; daar probeer ik echt van te genieten❤️
Sterkte Het is goed dat ik nu lig, meet net mijn bloeddruk 100/53, voelde me al duizelig verklaard een hoop
De bloeddrukverlagers schrijven ze voor als je bloeddruk echt boven de 140 en/of 90 is. Eigenlijk zit je nog net binnen de grens die veilig geacht wordt. Maar als je van een echt lage bloeddruk af komt, dan is het natuurlijk wel zorgelijk. Dat is het lastige met die grenzen die ze stellen. Zulke medicatie verkleint ook echt de kans op vergiftiging, het verbloemt niets. Maar ik had er de vorige zwangerschap weer heel veel bijwerkingen van, dus het is ook niet geheel ideaal. Hou vol meid! Ik hoop dat het blijft bij alleen een verhoogde bloeddruk. Ik ga heel hard voor je duimen in elk geval.