Hahaha mijn moeder is precies zo! Ze had bij ons zoontje een lijst met 3 namen aan ons gegeven in het ziekenhuis toen hij net was geboren. En ja hoor zijn naam stond er gewoon tussen
Ik heb sinds een paar dagen ook echt zeurende groeipijnen vooral onderin mijn buik. De verloskundige zei ook dat mijn baarmoeder voor liep op groei. Dat komt vaak voor als je al eens zwanger bent geweest zei hij. Ik voel ook al getrappel boven mijn navel en soms zie ik de kleine man zelfs al bewegen!
Hee wat leuk! Bij echo enzo zitten wij ook. Onze echo werd gedaan door een oudere hele lieve dame: Hetty, had je toevallig dezelfde? Die lage placenta had ik bij mijn zoontje ook met 20 weken echo en later was het gewoon genoeg opgetrokken. Kan dus gewoon goed komen, hoop het ook voor jou!
Baby kamer muur is geschilderd de vintage mint kleur van little dutch. De meubeltjes zijn wit met hout(kleurige) pootjes. En aan de wand komen zwart witte accessoires. De wasmand is zo'n canvas mand met zwarte strepen (zie foto) en er komt een jute kleedje op de grond. Beetje Scandinavisch allemaal dus. Net als de rest van ons huis haha. (Let niet op de zooi natuurlijk)
ik denk inderdaad dat we zelfde hadden. maar kan me de naam niet meer herinneren, was zo op de muur gericht en op me man, dat ik niet echt op haar lette. maar kregen best wel veel foto's mee naar huis waar we best wel verbaast over waren. maar onze kleine Frodo was best actief, maar konden wel alles rustig zien, zelfs konden we zien wat het werd, maar omdat we niet bekend willen maken nu hebben we nog altijd de naam FRODO voor de kleine. want we zijn vandaag pas uit met de naam, en die word pas op de dag van de geboorte bekend gemaakt. me man was erg onder de indruk van de echo, zoals bij alle echo's eigenlijk wel. dan mogen we hem niets vragen omdat die zo aan bewonderen is, pas na afloop kunnen we hem wat vragen best wel grappig om te zien.
♡ Uitgerekend: 16 t/m 31 januari 2020 ♡ 16 januari ♡ Langmuts - 30+ jaar - 3e kindje ♡ Momof2girls19 - 31 jaar - 3e kindje 17 januari ♡ Brenda 028 - 32 jaar - 2e kindje ♡ Mangoeste - 38 jaar - 1e kindje ♡ Bijbij - 30+ jaar - 2e kindje ♡ Dame09 - 32 jaar - 1e kindje ♡ Lalaatje90 - 29 jaar - 2e kindje 19 januari ♡ Dafino - 35 jaar - 4e kindje ♡ Melkos - 29 jaar - 4e Kindje ♡ Loveischocola - 35 jaar - 1e kindje ♡ Kaylee1994- 24 jaar- 1e kindje ♡ Seffie - 29 jaar - 1e kindje ♡ Adeline19 - 33 jaar - 1e kindje 21 januari ♡ debby25 - 34 jaar - 3e kindje ♡ Bruintj3 - 35 jaar - 2e kindje 23 januari ♡ Vlindertje0102 - 34 jaar - 2e kindje ♡ JosjeM - 27 jaar - 1e kindje ♡ o0mona0o - 32 jaar - 3e kindje 24 januari ♡ Suzy85 - 34 jaar - 2e kindje ♡ Pinguinkje - 32 jaar - 1e kindje 25 januari ♡ Cindy29 - 34 jaar - 2e kindje 26 januari ❤ Mamavandave - 31 jaar - 3e kindje ♡ Mimi1988 - 31 jaar - 3e kindje 27 januari ♡ Lessebess - 27 jaar - 2e kindje 28 januari ♡ sarah28 - 33 jaar - 2e kindje 31 januari ♡ Suethatsme - 33 jaar - 3e kindje ♡ PippiMoustache - 35 jaar - 1e kindje ❤ Pocahontas1985 - 34 jaar - 3e kindje Sterretjes ⭐️Mauzy82 ⭐️Pieterkonijn ⭐️Maritiem Afspraken: September: 9 sept - Bruintj3 - controle gyn 10 sept - Mimi1988 - 20 weken echo (guo) 10 sept - o0mona0o - controle gyn 10 sept - Sarah28 - controle vk 16 sept - PippiMoustache - 20 weken echo 17 sept - Brenda028 - controle vk 18 sept - Cindy29 extra controle 18 sept - Dafino - controle vk 20 sept - Pinguinkje - herhaling 20 weken echo (fijndiagnostiek) 23 sept - Mimi1988 - gesprek/controle gyn, 22.1 weken 23 sept - Momof2girls- controle vk 24 weken 30 sept- Vlindertje0102 - controle vk 30 sept - Seffie - controle vk Oktober: 1 okt - Cindy29 controle Gyn 4 okt - Pinguinkje - controle vk, glucose test 9 okt - Mimi1988 - controle vk, 24.3 weken 15 okt - Dame09 - Controle VK November: 29 nov - JosjeM - GUO 32.1 weken -------------------------------------------------- jongen (10) | meisje (14) | verrassing (2) | onbekend (2)
@pocahontas1985 hoe was je feestje?! @Bernadine gelukkig is er nog veel tijd en lees/hoor je veel verhalen darde placenta uiteindelijk nog omhoog groeit. Ik hoop voor jou dat dat bij jou ook zo zal zijn. Mocht er spraken worden van een keizersnede ga je sowieso naar een gyn dus kan je daar alles nog rustig bespreken. @Seffie heel leuk jullie kamertje!! Mooie kleur ook. @mamavandave wanneer mogen jullie ook alweer voor de echo? @bruintj3 succes morgen bij de gyn. Hier doen we vandaag het 21 weken dansje. Wat gaat de tijd ineens snel!!
@Seffie Heel veel plezier, fijne vakantie!! Wij hebben morgen de echo! Ben zo benieuwd.... Wel spannend hoor! En toch weer snel gegaan. Sowieso gaat het nu aardig snel. Nog 5 weken, dan hebben we een week vakantie (die 5 weken zijn zomaar voorbij!) En daarna nog maar 8 weekjes werken! Mijn buik is trouwens van vorm veranderd lijkt het wel. Steekt echt naar voren, je ziet van achter en van voor nu echt helemaal niks meer, alleen nog van opzij
Die onderzoeken zijn goed bedoeld en noodzakelijk vaak zelfs, hoop dat dat scheelt. Eerder dan 30 weken geeft misschien een verkeerde uitslag en dat wil je ook niet. Ik weet ook de precieze afstand niet, maar t voldoet iig niet aan de minimale 2 cm die ze hanteren, dat zal t bij jou ook wel zijn. Mijn baby ligt ook nog heel laag, omdat de placenta ook laag zit (daar is ze ingenesteld) en voel alleen getrappel em beweeg linksonder en in midden, rechts zit placenra ervoor. Probeer je echt minder druk te maken, hoe moeilijk t ook is. Je kunt er niets aan veeanderen hoe het zoch ontwikkelt en voor de meeste dingem is een oplossing, ook als je niet tegen een ruggeprik kan. Daar zijn anesthesisten voor.
@Langmuts dat draaien zou kunen, maar hoeft niet zo pijnlijk te zijn met deze termijn. Bij mij was ze tijdens de echo ook 2x helemaal omgedraaid en niks van gevoeld... @Seffie mooie kleur!! Fijne vakantie! @bruintj3 succes en plezier vandaag! Oh dames ik heb sinds vrijdag mn schoonouders 3 wk in huis (vanuit marokko) en had me zo voorgenomen er anders in te staan dan de vorige keer, maar irriteer me nu al mateloos. T zijn beste mensen hoor en leggen me geen strobreed in de weg, maar alleen al de aanwezigheid van andere mensen in mn huis, in mn ritme grrrrr. En geen gespreksstof (ik spreek de taal wel maar hebben allemaal zo'n andere belevingswereld). Nu nog erger door hormonen denk ik. Blij dat ik vandaag en morgen werk erg he