Zwaai je dan even? Ik woon aan de overkant van de Rijn je kan daar ook heel leuk met een pondje Veel plezier alvast!
Vermoeidheid valt hier aardig mee.. al doe ik wel overdag een middagdutje van 1 a 1.5uur.. Maandag naar de arboarts. Ben benieuwd! Laatst zei ik dat mijn werkgever mee gaat, maar dat is helemaal niet zo. Had het verkeerd gelezen. Morgenochtend heb ik ook fysio had vandaag gebeld. Sinds het indalen nog meer druk op mijn bekken en van onderen. Hoop dat ze wat kunnen doen.
Wauw, ik wil ook wel een keer stroopwafelcake maken! Heb je een recept? Klinkt echt super lekker! Fijn dat de buikgrootte niks over de baby zegt! Ben ook al wel 10,5 kg aangekomen inmiddels, dus ik vind het best al veel. Was voor mijn zwangerschap gewoon heel slank (ook veel afgevallen na mijn ma vorig jaar). Had vorige week de bijgevoegde buikfoto al eens gepost, haha. Ivm gebrek aan passpiegel alleen niet de beste foto... Hier trouwens ook meer vermoeid sinds het 3e trimester, hoor! Vind werken en ook sociale dingen best wel zwaarder worden en zie ook al enorm uit naar verlof... Wil 's avonds vaak om 22.00 uur of vroeger wel m'n bedje in, terwijl ik nooit een vroegslaper was
gewoon gaan! Ook hartstikke leuk als de baby er net is want dan gebruik je nog steeds al die baby spullen. Ik ga er ook naar toe
Hier nog 5 weken en 1 dag tot verlof. Wel moe ook, maar werken gaat eigenlijk nog prima. Aftellen is wel begonnen!
Heerlijk een middagdutje! Dat gaat hier echt niet, hier is het non stop door tot +/- 18u Ik lig ook eigenlijk niet meer na 22u op bed. Al deed ik dat sowieso al niet vaak, maar ik slaap nu meestal ook echt binnen een half uur
Het is een luxe nu ik (tijdelijk) thuis zit. En daar maak ik maar even gebruik van. Komt ook wel door het slechte slapen ‘s nachts en het vroeg wakker zijn door zoontje. Hier vaak ook voor 22.00 al naar boven. En slaap ook super snel. Vaak na een uurtje of 2 wakker om even te plassen en dan lukt het meestal wel tot 6u ‘door te slapen’..
@Pinguinkje Heel makkelijk je haalt een pak met stroopwafelmix staat bij de koekjes mixen enzo wij hebben nu kanjer stroopwafels erin gedaan die per 2 verpakt zijn.. en zitten er 6 in en 2 overheen haha... succes! je hebt een hele mooie buik!
Hier paniek door de kat.. die eet zojuist een touwtje op wat aan je kleding zit om het aan een haakje te hangen. Deze knip ik er altijd uit maar meneer had er al snel 1 te pakken.. Ik ben zo gek op mijn beestjes en met die hormonen maak ik me veel te druk dat hij er dood aan gaat (dierenarts al gebeld en moeten het in de gaten houden). Wordt dus weer een (onbewust) onrustige nacht pfffff. Meer dames met gekke katten?
Hier 31 weken Overweeg nu wel te stoppen met werken met iets meer al 34 weken... maandag maar even met de vk bespreken
Komt er wel weer uit Het is niet scherp of groot. Idd wat de dierenarts zegt, even gedrag in de gaten houden
Ik heb nu al zin om te stoppen, maar ik moet nog ff deze maand en dan is de ergste druk er vanaf! Yeah!!!
Zo herkenbaar allebei. Hoe meer je naar die datum toe leeft, hoe eerder je er eigenlijk uit wil. Hier nog 4 weken werken. Aftellen is wel echt begonnen hoor. Na vandaag nog 16 werkdagen.
Wie heeft ook alweer ervaring met kleding van Bonprix? Meestal heb ik maat 38/40, maar bij bonprix is het 36/38 of 40/42. Bonprix zegt: als je tussen twee maten inzit, dan moet je de grotere maat nemen.. klopt dat?
Klinkt gewoon goed hoor, p50 is gemiddeld en er zijn altijd kids boven of onder. Ik had ook n kleine baby met mn eerste zwangerschap en verwacht dat nu ook wel weer. Het verschilt zo per vrouw, ook de buikgroei. Ik heb nu echt al weken een veel grotere buik dan bij mijn eerste. Probeer je er niet te druk om te maken hoor, heb n collega die 3 kids heeft. Bij haar zag je steeds tot 30 wk bijna niks en uiteindelijk kreeg ze babies van 4.5 kilo!
Ook hier vermoeider en geen zin meer in werk. Op dagen dat ik vrij ben doe ik ook een dutje, als mn zoontje op school zit. Ik wprd meestal na er half uur weer wakker en heb dan weer energie. Gisteren bijv al om 11:30, omdat mn zoontje een vriendje mee zou nemen na school. En ga ook al 6 maanden vroeg naar bed, tussen 21:00 en 21:30. In begintijd zelfs nog eerder. Is niet zo gezellig maar voor mn eigen bestwil ik kan slecht tegen laat naar bed dus al jaten gewend om me aan te passen zodat ik me goed voel. Dus tip: op tijd naar bed! En laat je huishouden ook wat meer los, is echt niet erg als er iets langer tussen zit.
Gisteren de kinkhoestvaccinatie gehad. Wat een spierpijn/blauwe plek gevoel zeg... en dan dat brandende gevoel als ze de vloeistof er in spuiten. Arme kindjes! Hier vanmorgen bij de bekkenbodemfysio geweest. Ik moet er echt rekening mee houden dat ik niet meer aan het werk kom. Ze zei: geen enkele arboarts die jou zo laat werken en een eventuele vroeggeboorte riskeert. Nog even het ea thuis afhandelen voor werk en dan moet ik echt in de relax modus. Hoe moeilijk ik dat ook vind... iemand nog tips hoe je moet relaxen?