Die overgang naar relaxen is moeilijk, maar eenmaal in de relax stand lukt het hoor Mijn tip : een bed in de woonkamer dan maak je er ook gauwer gebruik van.. (maar kan me voorstellen dat als het geen noodzaak is, dat geen optie is hihi)
Ik ook niet, maar juist omdat zo'n bed op verschillende manieren verstelbaar is, lukt het mij beter.. (en je kunt hem ook rechterop doen natuurlijk)
Heb nu de eerste was van de beeb opgevouwen en tweede was kan ik zo ophangen. Kruiken ben ik nu ook aan het testen op lekken.
Ik ga idd door mijn chronische aandoening sowieso altijd op tijd op bed, heb mijn slaap hard nodig Hier nog 10 werkdagen, nog 4,5 week
Ik heb nog niks gewassen Denk dat ik volgende week ergens een keer begin? Of nog een week wachten... voor mijn gevoel heb ik nog tijd zat, ook al zal deze baby niet tot week 40 blijven zitten.. vraag me af of het dan met 39 weken nog wel lekker fris is?
Wij moeten nog gaan kijken naar dekens voor de co-sleeper en het ledikant. Hebben jullie tips voor goede dekens? Heb echt geen idee waar het aan moet voldoen enzo.
Je kan nog Naar de tog waarden kijken, maar dat doe ik zelf weinig. Ik voel juist graag aan de stof en kijk of het wel katoen is. Wij zijn ook van plan om al heel snel een slaapzak te gebruiken, dus dan heb je al weer een minder dikke deken nodig. Hier moeten we nog hoeslakens hebben voor de wieg/kinderwagen. 40x90... lastige afmeting ben ik achter gekomen. Welke luieremmer gaan jullie gebruiken dames? Ik heb er 2 op het oog.. die van ons komt eerst op de overloop te staan omdat zoontje nog niet zindelijk is..
Hier een baal moment. Voel me al de hele dag niet fit... Doet zo'n pijn doen under... Lijkt wel alsof die een stuk lager is gaan liggen. Dus ik dacht even een relax dagje.... Nou ik relax op dit moment niks. Werd gebelt door het zh. Dagcurve was weer prima, alleen de nuchtere waarde zat er ietsje overheen, dus ik word toch doorverwezen naar de diabetes poli. Bah baal hier zo ontzettend van. Meer dames die al doorverwezen zijn?
Ik wil ook graag snel een slaapzak gebruiken. Dus dan is het handig om daar inderdaad rekening mee te houden. Hoeslakens voor de kinderwagen hebben wij erbij gekregen, toen wij deze overnamen. Dus daar kan ik je verder niet bij helpen. Mijn man moet en zal een Ubbi luieremmer kopen. Dus we zijn nu aan het kijken welke kleur het moet worden. Er is veel te veel keuze...
Heb ook nog geen kleertjes gewassen ga echt wachten tot in mijn verlof ergens. Laatst wel de maxicosi en dingen van de kinderwagen bak en voetenzak gewassen. De rest moet alles nog. Maar moeten toch nog wel wat dingen hebben dus wacht nog even. Wij hebben katoenen lakentjes omdat wij ook weer vrij snel een slaapzak willen gebruiken. Koop wel nog een dikker deken voor in het ledikant. We gebruiken de luieremmer die we al hadden Ben vanmorgen door mijn rug gegaan dus kan niks meer. Al een hele huilbui erop zitten omdat ik niet in de auto kwam om mijn zoontje op te halen. Morgen maar even laten checken op mijn werk
Hmmm... Ik dacht eigenlijk dat je vanaf het begin wel een slaapzak kon gebruiken, maar dat kan dus niet? Wat is dan het beste voor de co-sleeper? Ik wil niet dat ze het koud gaat krijgen in de winter...
Ja dat kan volgens mij ook moet alleen goed kijken dat die net met het hoofdje naar beneden kan schuiven. Moet wel goed passen en ik weet niet of er echt al zijn die goed passen. De puckababy misschien
Kraamhulp zei van de week dat dat wel kan. Je moet alleen wel echt een klein maatje hebben ivm hoofdje dat er niet in kan zakken. Ze zei dat prenatal meestal wel klein valt, puckababy, lodger..