Ik zat te denken aan meteen een slaapzak/puckababy voor de baby ipv alleen een dekentje (weet nog hoe onrustig mn zoontje sliep met al die ongecontroleerde bewegingen). Las er net al over bij onderdeel "bevalling". Iemand ervaring mee?
Die van mij lag ook nooit onder het dekentje. Maar hebben toch nog even gewacht met een slaapzak hij is natuurlijk wel van april dus we hadden vrij snel warm weer. Ik ben zelf geen fan van puckababy alleen al omdat ze zo duur zijn. Ik kijk tzt wel
Wij hebben sowieso 2 inbakerdoeken om uit te proberen, en verder lakentje en dekentje gaan we doen. Laatste nog kijken wat voor want er is zo onwijs veel keus in.. @mimi1988 Goed dat je voor jezelf heb gekozen hopelijk is het voldoende, ik snap dat je het niet leuk vind. Ik heb ook echt paar dagen rot gevoeld door dat ik me heb ziek gemeld. Maar me lichaam is me dankbaak! Waarom zijn er al pepernoten zo onwijs lekkerrr vooral die van bolletje haha
Bij de jongste na 2 weken begonnen met de puckababy op advies van het cb. Hij sliep ook heel onrustig
@lerarentekort. Vreselijk! En idd de toekomst. Maar wat denk je van het tekort in de zorg en onze eigen toekomst later? Bij mij is het nu ook niet zeker dat er iemand gevonden kan worden voor mijn verlof. Tekorten zijn echt altijd verschrikkelijk. Hier gelukkig nog niet gehad dat de kinderen naar school gestuurd zijn gelukkig, omdat onze school onderdeel is van een BMS en daardoor een aantal leerkrachten op flex heeft of het intern op kan lossen. En dat werkt idd niet heel lekker @mimi1988 ! Ik snap je dus helemaal. Ik hoop ook steeds dat ik in ieder geval tot mn verlof kan werken
Ons zoontje heeft Puckababy slaapzakken gehad van 6 maanden tot 2,5 jaar. We hebben er 2 zodat je ook kunt wassen. Hij bleef ook niet onder en deken liggen. Beste investering die ik gedaan heb, vind ze ideaal! Tot 6 maanden heb ik gewoon een dekentje gebruikt omdat ze dan toch nog niet draaien. Ga dat nu weer doen en dan vanaf 6 maanden weer de slaapzak. Ideaal! En nooit bang dat mn kind met het hoofdje onder de deken raakt. Ze zijn prijzig maar je gebruikt ze ook 2 jaar lang
@slaapzak/dekentjes: ik wil eerst de baby gewoon onder een lakentje en dekentje in het wiegje. Mocht hij erg onrustig zijn, dan ga ik pas de puckababy er bij pakken. Zoontje heeft er in geslapen tot 6 maanden en daarna in slaapzakken tot bijna 2 jaar. We kwamen er toen achter dat hij een buikslaper was. Ik durfde hem toen niet onder een dekentje te laten slapen met al dat gedraai van hem. Vandaar dat hij heel lang in een slaapzak geslapen heeft. Zijn ledikantdekens gebruiken we nu dus weer. Zijn bijna niet aangeraakt
@pepernoten: ik heb de nog kunnen weerstaan, maar verheug me al op middagen/avonden op de bank met thee, een dekentje en een zak pepernoten.
Hoe actief zijn jullie kindjes eigenlijk? Ik zit hier net op de bank en voel opeens de baby heel heftig bewegen onder in m'n buik, wel 5 keer achter elkaar! Net alsof ze zich 5x achter elkaar omdraait ofzo... Mijn man voelde de laatste keer ook en schrok er gewoon van hoe heftig die beweging was! Lijkt wel elke dag heftiger te worden. Is dat normaal?
Nou hier heel actief... Iedere keer onder in mijn buik schoppen. Lijkt wel tegen mijn blaas want moet continu naar de wc daardoor Pepernoten... Ik hou van die met witte chocolade, maar kan mij nog bedwingen. .Vriendlief heeft al zeker een kilo gewone pepernoten op
Ik voel ze nu wel echt elke dag. Als Ik druk ben op een dag minder maar zodra ik op de bank zit gaat ze los haha. Het wordt ook steeds krachtiger echt super leuk weer. Geniet er echt bewust van dit is voor ons de laatste keer
Ja hier ook vaak heel actief hoor, dan lijkt t ook alsof ze radslagen aan het doen is Haha. Hoe zit dat eigenlijk met die pepernoten? Daar mag je toch niet teveel van hebben?