Bloed en urine waren ook goed. Maar omdat ik toch alle klachten heb van een zwangerschapsvergiftiging moet ik 24 uur blijven. In die 24 uur gaan ze meerdere keren mijn bloeddruk meten en krijg ik nog één of twee keer een ctg. En als de klachten veranderen gaan ze direct weer kijken. De gyn zei je hebt nu geen zwangerschapsvergiftiging maar wat niet is kan nog komen... Vandaar dat ze geen risico nemen. Mocht er morgen niets uitgekomen zijn dan worden de klachten die ik nu heb als “normaal” gezien en moet ik opnieuw aan de bel trekken als het verslechterd.
Goed dat ze je zo goed in de gaten houden! Maar vervelend voor je dat je niet lekker thuis kan zijn. Hou je taai! Het komt goed!!
Hier ook drukke dagen achter de rug en kan het dan niet bijhouden wat er allemaal geschreven wordt! Hopelijk heb ik daar tijdens mijn verlof meer tijd voor Gisteren weer een GUO gehad en haar hartje en alles wat erbij hoort werkt perfect. Ook haar groei is gemeten en ze weegt nu ongeveer 1900 gram, gemiddeld dus. Ook zagen ze al wat haartjes op haar hoofdje, dus ga er vanuit dat ze geen kale baby is bij de geboorte
Goed dat ze je zo in de gaten houden! Hopelijk heb je wat afleiding in het ziekenhuis en gaat de tijd lekker snel!
Oh en ze ligt nog steeds in stuit, wat ik al dacht. De vk zei afgelopen dinsdag dat ze met haar hoofd naar beneden lag, maar dat vertrouwde ik al niet omdat ik de bewegingen op dezelfde plek bleef voelen. Dat is nu al vanaf 25 weken zo.. dus de vk vertrouw ik nu niet echt meer op haar voelkunsten. Volgende keer heb ik een andere vk, dus benieuwd wat zij voelt. Anders wil ik een liggingsecho voorstellen bij 36 weken.. wil het wel zeker weten voordat ik beval. Ze ligt nu al behoorlijk tegen mijn ribben aan, omdat ik een korte buik heb en klein ben. Ik hoop dus dat ze zelf nog gaat draaien of daar überhaupt de ruimte nog voor heeft.
Gelukkig dat het (nog) geen zwangerschapsvergiftiging is! Hopelijk blijven de klachten “stabiel” en kun je snel weer naar huis. Hou je taai meis
@JosjeM Draaien kan vaak nog wel. Ik heb ook een korte romp en beide andere kinderen draaiden pas op het laatst. Deed wel even pijn Hier zegt de vk nu dat ze goed ligt, ik heb dinsdag echo voor placenta, ben benieuwd of ze dan idd goed ligt. Zou de eerste zijn bij mij die al zo snel goed ligt @Dafino Sterkte!! @Cindy29 Jij ook sterkte, niks aan, die zieke kindjes!!!
Dat geeft weer een beetje moed! Hopelijk draait ze hier dan ook alsnog, maar ik vermoed dat dit echt een eigenwijze drol is
De laatste controle bij de VK lag meneer hier met z'n hoofdje naar beneden. Maar hij heeft de afgelopen dagen zo ontzettend wild bewogen, dat ik momenteel echt geen idee heb hoe hij ligt. Als ik probeer te voelen hoe hij ligt, dan lijkt het wel of elk stukje van m'n buik gevuld is. Alsof hij in een soort cirkel opgevouwen ligt ofzo kortom, heel benieuwd naar de controle maandag en wat ze dan te zeggen heeft
Oh heb me laten gaan bij babydump vandaag. Veel te veel geld daar gelaten haha. Maar wel nu bijna alles bij elkaar
Jeetje @Dafino wat heftig zo! Heel verwarrend al die symptomen, maar de resultaten zeggen dat alles goed is. Wat onzeker. Hoop zo voor je dat t maar voor even is en je later weer naar huis mag zonder ergere klachten. Sterkte!
32 weken dansje❤️ Hele nacht af en aan krampen weer. Tussendoor wel geslapen. Alleen voel ik ze deze keer ook in mijn rug.. hopen dat ze afzakken straks! @Dafino hoe is het nu?
@mimi1988 krampen in je buik? wat vervelend. 33 weken dansje hier vannacht 5x wakker geworden van een harde buik. Niet regelmatig gelukkig maar had het tot nu toe nooit snachts.
Hier vannacht om 5u wakker om te plassen en kon nooit weer slapen wakker gelegen tot half zeven ofzo en toen nog even gedut.
Ja.. het is gelukkig afgezakt. Ze kwamen ook niet regelmatig. Dus was er wel relaxter onder dan maandag