@Dafino Succes, hopelijk vangen ze nu wel 24 uur je urine op, en anders vragen of ze dat willen doen? @mimi1988 Wat een mooie gedachte en mooie boxmobiel! @Momof2girls19 Hoe gaat het nu daar?
Nee dat heb ik niet gedaan. Bloeddruk vanavond nog een keer meten en dan morgen weer. Heb gelukkig zo'n ding thuis. Vorige zwangerschappen zat ik juist steeds met een lage bloeddruk dus ik ken dit helemaal niet
Vandaag echo gehad voor locatie placenta en gelukkig alles goed! Helaas geen mooie plaatjes, door de placenta voor en ze lag ook nog met haar gezicht richting rug. Gewicht werd net iets hoger dan gemiddeld geschat, maar minimaal. Beentjes en hoofdje wat kleiner, dus mooi gemiddeld! En natuurlijk, hele dag al druk aan het bewegen.... behalve tijdens de echo en ze wilde dus ook niet draaien ligt nu ook weer in stuit, helemaal opgerold in een bolletje. Eigenwijs ding En in de auto naar huis begon ze natuurlijk weer te bewegen
Ik heb er sinds gisteren ook een, van mn vader, vind toch wel fijn om zelf ook n beetje te kunnen kijken. Hou t in de gaten hoor, beter voor niks dan te lang doorlopen! @Dafino o nee wat een tegenvaller, sterkte zo!!
Ik heb vandaag toch maar even naaf t ziekenhuis gebeld, omdat mijn overdracht zo snel ging vorige week en ik alleen met een arts assistent heb gesproken die duidelijk van toeten noch blazen wist. Heb pas met 35 wk een echo voor placenta en controle, maar dan heb ik dus 5 weken geen gewone controle gehad op bloeddruk enzo. Vind ik te lang, zeker gezien mijn voirgeschiedenis met zwangerschapsvergiftiging. Dat was de assistente met me eens gelukkig, dus nu volgende week een afspraak. Wel onhandig zo in t ziekenhuis, 25 km rijden. Vandaag ook nog zitten irriteren aan mn leidinggevende die vond dat ik zo zwartgallig was en t positief moest blijven. Zij had ook 2 keizersnedes gehad en stelde niks voor etc. En t kindje zat er nog wel even enz. Enz. Moest ik me voor mn gevoel weer verdedigen, dat n keizersnede met voorliggende placenta veel grotere risicos kent (ze moeten door de placenta heen snijden) en dat ik ook nu elk moment bloedverlies kan krijgen door scheuren in de placenta door druk van de baby. En dat ik dan meteen opgenomen moet worden en de vraag is of ik nog wel naar huis kan. Nou volgens mij vond ze nog steeds dat ik van t ergste uitga. Dat klopt ook haha, ga liever van t ergste uit dan net als de vorige keer "zin hebben in de bevalling" wat ontzettend tegenviel.
Kan me jouw reactie wel goed voorstellen! Helaas zullen veel mensen dat niet begrijpen. Hier gaan we er ook maar van uit dat we nog 1 of 2x tijdelijk opgenomen worden met vroege weeën. Bij zoontje ook gehad. Mensen zeggen dan: ach, zal allemaal wel mee vallen. Je bent nu ‘al’ thuis. Ja bij zoontje zat ik met 27 weken al thuis Soms...
@sarah28 wat vervelend dat je leidinggevende dat niet snapt! je hebt reden genoeg om je daar zorgen over te (mogen) maken. Waarom snappen mensen dat nou niet he?! Het is wel je lijf en je kindje pffff
Nou het was weer een heel avontuur maar we zijn weer goedgekeurd. Niets gevonden in bloed en urine en ook was de bloeddruk in het zkh weer goed 115/70. Blijft toch een mysterie waar alle klachten vandaan komen en hoe het kan dat die onderdruk ineens zo omhoog gaat en dan weer naar beneden. @Loveischocola heb dus gevraagd naar het 24 uur opvangen van urine maar volgens de arts (in opleiding) heeft dat geen enkele zin. Er zitten altijd eiwitten in je urine en die afwijking moeten ze juist in een portie vinden en niet in 24 uur want dan is de hoeveelheid eiwitten juist lager?
@Dafino vreemd blijft het wel. Van de theorie van de arts snap ik niet zo veel, maar zij zullen het wel weten? Ik heb er dan ook geen ervaring mee. Hier vanavond weer dat lichte menstruatiekramp gevoel..
Ik snap er ook helemaal niks van. Lastige is gewoon dat er steeds iets anders gezegd wordt en je dus volledig afhankelijk bent... Die kraampjes herken ik ook. Hoorde vandaag bij de vk dat ons mannetje volledig is ingedaald.
Hier de buikgriep te pakken... Sinds Gisteravond ineens flink beroerd Moet ik nou als ik nu ook koorts krijg, ook de gyn bellen of?