Dit had ik ook toen ik de suikertest opnieuw moest doen.. vreselijk. Ze kijken alleen maar naar cijfertjes en overal hanteren ze andere uiterste. Ik snap dat je hier helemaal moedeloos van word. En eer dat je die test heb gedaan, dan nog de uitslag heb en dan er nog iets aan kan doen ben je ondertussen misschien al bevallen... Sterkte ❤ Beterschap met je dochter! Zielig hè, zo'n kleintje zo ziek
Nou, de nacht door gekomen, maar natuurlijk heel slecht geslapen. Niet slecht door de zwangerschap ofzo nu, maar elke half uur toch wakker, omdat ik alerter was dan normaal, vanwege mijn dochter. Ze is zooooo ziek gelukkig is ze vanochtend weer wat meer alert. Vandaag maar lekker zelf ook op de bank hangen voor de tv!
Hier ook een hele slechte nacht. Gisteravond vroeg al in slaap gevallen en dan voor 22 uur weer uitgeslapen Pff. Zie dan maar weer eens in slaap te komen. Dus dan lig je in je bed met telefoon op Zwangerschapspagina. Maar het duurde behoorlijk lang voordat ik weer in slaap was gevallen. En bijna ieder uur op de wekker gezien. Zo zoontje naar school brengen, die behoorlijk verkouden is. Rode wangen... ben toch bang dat ie aangestoken is door oppaskindje en het straks niet kinkhoest wordt.
Goedemorgen dames, hier een redelijke nacht. Kon slecht in slaap komen waardoor ik om 12 uur nog wakker was Daarna iedere twee uur eruit om te plassen. @mamavandave gelukkig is je dochter de nacht redelijk doorgekomen en is ze weer wat alerter. Vandaag maar lekker rustig aan samen. @Lalaatje90 dat zou toch wel heel erg balen zijn als je oppaskindje je zoontje heeft aangestoken. Hopelijk is hij gewoon verkouden. Deze kwam ik net op insta tegen Wist het wel, maar denk toch dat je even raar staat te kijken....
Nou ik doe echt niks vandaag. Ondanks mijn enorme to-do lijst. Je bent dan toch veel alerter he, ook al is mijn dochter bijna 7. Ik heb echt liggen waken, wat gedommeld, elk half uur wel op de klok gekeken.... durfde pas om half vier echt te gaan slapen, omdat ik wist dat mijn man om half vijf/vijf uur uit bed ging voor werk en bij haar zou kijken. Werd wel even wakker toen hij eruit ging ook weer. Maar ze is ook zooooo ziek. Zelfs baby is er rustig van, terwijl ze gisteravond in de bios enorm druk was. Maar dat was ook beetje reactie op mijn stress denk ik. Gelukkig heeft ze ondertussen een stukje cracker op en de tweede dosis antibiotica. Vanochtend moest ze nog wel een keer spugen na toilet, door de oorpijn denk ik, maar ze ligt nu lekker in bed Frozen te kijken!
Hier ook 35 weken. Ben prikkelbaar en moe. Merkte het net ook op school, dan reageer ik heel stom op tijdrekken van zoontje. Dit weekend maar lekker knuffelen en veel tijd met elkaar doorbrengen. En kerstboom opzetten
En mochten jullie je deze ochtend nog even willen verbazen of juist willen lachen... https://www.facebook.com/421811331335318/posts/1636869753162797?d=n&sfns=mo
Dat gevoel herken ik precies. Heb niet een kort lontje maar af en toe zelfs geen lontje. En dan voel ik mij daarna zo rot. Maar ben gewoon kapot moe, alles kost eigenlijk te veel moeite. Loop alweer dagen met een zeurende hoofdpijn, en ben vreselijk benauwd. Al na de kleinste dingen moet ik echt even stil staan om weer goed te ademen en dat terwijl de baby echt al is ingedaald, daardoor hoor je juist meer lucht te krijgen. Heb ook weer wat last van hartkloppingen. Bah!! *klaagmodes uit...
Wat een slechte nachten allemaal (hier niet anders helaas..) Ik had op aanraden een noppen matras gekocht voor onder het hoeslaken. Dit zou de pijn in de heupen verzachten.. nouuuuuu ik heb ieder uur gezien met kramp in mijn heupen/buitenkant dijen. Drama die pijn ben ik zo zat.. dan lig ik liever wakker van getrappel. Iemand hier al de gouden tip daarvoor? Vanavond een verjaardag (van broer) in een flat, 4 hoog, zonder lift. Ergens denk ik; stel je niet aan en ga gewoon.. maar iets in mij huilt nu al om die trappen. Ik mag van de fysio eigenlijk geen trappen lopen en op 1 been staan om aan te kleden is al een drama. Nu kan mijn man me wel ondersteunen maar Ik ben bij ons ook al eens in het trappenhuis gevallen omdat ik door mijn heup zakte. (En gelukkig hebben wij wel een lift maar ik ging nooit met de lift voor de zwangerschap )
Nou, ik merk dat ik ook minder snel en lang kan lopen nu ze ingedaald is. Dus daar kan je ook best snel moe van worden hoor.
Ook zo herkenbaar helaas dus heb geen tips voor je behalve een warme douche/kruik/pittenkussen in je nek voor de hoofdpijn. En die hartkloppingen vind ik soms ook eng. Uit het niets of als je alleen al naar de keuken loopt.. pff (niks mis met even klagen en dan weer door gaan toch )