Uitgerekend: 16 t/m 31 januari 2020 Deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dame09, 3 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Wij wel. Ook omdat we in het radboud moeten bevallen en het niet altijd op de route ligt om via huis te rijden.

2. Momof2girls19

Momof2girls19 Bekend lid

4 feb 2019
    583
    713
    93
    Vrouw
    Uhhh ik beval van een derde en mijn vorige bevalling duurde 4u en de vk zei al dat het nu nog sneller gaat :roflmao: vandaar mijn vraag

mamavandave, Dame09 en Langmuts vinden dit leuk.
  3. Suzy85

Suzy85 Fanatiek lid

16 apr 2016
    2.374
    2.853
    113
    Informatiebeveiliging
    Provincie Utrecht
    Zodra m’n vluchtkoffer klaar is, zetten we die in de auto. Niet omdat ik bang ben m niet bij me te hebben, maar daar staat ie minder in de weg dan in huis haha.

4. Pinguinkje

Pinguinkje Bekend lid

10 sep 2018
    798
    695
    93
    Vrouw
    Wij gaan met de kerst naar NL en dat is ruim 400 km van huis, dus ik hoop dat ze dan niet komt... Maar voor de zekerheid nemen we de belangrijkste dingen toch maar mee ;)

5. Langmuts

Langmuts Fanatiek lid

1 okt 2018
    2.928
    2.250
    113
    Ik heb hem inmiddels in de auto staan

6. Dame09

Dame09 Fanatiek lid

6 mrt 2019
    3.571
    5.519
    113
    Vrouw
    Tsja, wij zitten op max 30min van huis/ziekenhuis. Dus voor ons is het geen issue. Maar ik kan me voorstellen dat het voor jullie anders is, met de derde op komst..

7. Brenda028

Brenda028 Fanatiek lid

18 apr 2016
    1.725
    1.471
    113
    Die bieten carpaccio klinkt goed, daar ga ik voor!

Wij zijn eerste kerstdag bij de schoonfamilie, kwartier van ons huis af dus nemen de vluchtkoffer niet mee. 2e kerstdag zijn we gewoon thuis dan kook ik voor mijn familie. Nu al zin in om lekker te kerst koken!!

het weekend na kerst hebben wij een groot feest op een uur van huis af, dan neem ik de vlucht koffer wel mee. Maar eerst moet ie nog gepakt worden :roflmao:. Doe ik in mijn verlof, morgen laatste werkdag :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

mamavandave, PippiMoustache, Dafino en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. Seffie

Seffie Fanatiek lid

17 apr 2019
    2.286
    2.625
    113
    Vrouw
    Ik had er niet eens aan gedacht om de vluchtkoffer mee te nemen :rolleyes: misschien wel een goed idee.

Vandaag teveel gedaan want ik voelde me goed (dit is echt mijn valkuil waar ik elke keer keihard inval) maar nu dus meeeega kramp in mn liezen. Spierpijn gevoel, beetje menstruatie achtig. Gaat door naar mijn rug en mijn buik staat op spanning. Oepsie:p maar wel lekker het huisje schoon.. eindelijk.

9. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.889
    9.665
    113
    Vrouw
    Pfff ik ben net thuis! Half 4 ben ik van kantoor in Arnhem weggereden, 4 uur later pas thuis door alle blokkades van boeren. Zucht. Normaal doe ik er op de terugweg in de spits er zo’n 3 kwartier tot een uur over:rolleyes:

10. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Irritant hè? Vriendlief had er vanochtend voor 7 uur ook last van toen hij uit nachtdienst kwam.

11. Suzy85

Suzy85 Fanatiek lid

16 apr 2016
    2.374
    2.853
    113
    Informatiebeveiliging
    Provincie Utrecht
    Oh vervelend. Dat is echt heel erg veel te veel en onwijs irritant. Ik heb er eerdere protesten ook last van gehad, maar kon toen überhaupt sochtends al niet op mijn bestemming komen en reed dan weer terug naar huis.

Ik rijd van Utrecht naar Den Haag, dus was al helemaal voorbereid op lang rijden. Zeker na de berichten van gisteravond dat ze in Den Haag bij MinIenW gingen protesteren. Maar vandaag waren de boeren me goed gezind. Zowel heen als terug waren ze alleen in tegengestelde richting aan het rijden en had ik vrij baan. En normaal heb ik altijd, maar dan ook echt altijd, file. En vandaag helemaal niets. Ongelooflijk! En aangezien t mijn laatste dag bij mijn opdrachtgever in Den Haag was (nu nog 2 dagen bij mijn eigen werkgever in Utrecht en dan verlof), heb ik er driedubbel van genoten haha.

12. Cindy29

Cindy29 Fanatiek lid

13 okt 2013
    1.601
    1.098
    113
    Hier geen vluchttas mee.... Wij zijn dicht bij huis.

Na een afschuwelijke nacht van weer eens 4uur slaap, ging de dag gelukkig wel redelijk. Ik hoest mij nog steeds de longen uit het lijf, maar voel me wel al iets minder belabberd gelukkig.

Morgen moeten wij ons met zoontje al om 7uur in het zh melden. Het is een half uur rijden, dus dat word kwart over 6 het huis uit gaan :(
    Ik vind het maar niets pfff. Hoop dat ik nog een oog dicht maak vannacht

13. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Fijn dat je je al wat beter voelt! Voel mij sinds vandaag ook minder belabberd. Gaan gelijk op ;)

Heel veel succes morgen! Gaat je partner mee? Het is naar om ze onder narcose te zien gaan. Ik vond dat zelf een hele nare ervaring bij zoontje toen hij 14 maanden was. In augustus moet hij aan zijn ogen geopereerd worden, maar dan mag mijn vriend even mee de O.K op... ik wacht wel op hem als hij weer wakker wordt.

14. Cindy29

Cindy29 Fanatiek lid

13 okt 2013
    1.601
    1.098
    113

Mijn vriend gaat mee naar het zh, maar zoontje wil dat ik mee naar binnen ga.
    Ik ben in zulke situaties een stuk relaxter dan mijn vriend.

Maar ik heb mij dus ook laten vertellen, dat het heel heftig is als ze onder narcose gaan... Armen en benen slaan enz... Dat klopt dus echt?

15. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Dat had zoontje niet, maar hij raakte in paniek. Ik kreeg ook flink tranen in mijn ogen, dus ik legde mijn hoofd naast die van hem neer zodat hij mij niet zag huilen. Gelukkig waren de verpleegkundigen heel lief en begripvol. Daarna op de gang lopen ijsberen en toen hij wakker werd mocht ik er gelijk heen. Ook paniek, zo klein beseffen ze nog niet wat er gebeurd is. Maar ze voelen wel pijn in de oren (buisjes) en in de neus (amandel). Huilen huilen huilen... uiteindelijk viel hij boven op mij in slaap voor 1.5u. Daarna nog wat opstandig, maar wilde hij al wel weer spelen.

16. Cindy29

Cindy29 Fanatiek lid

13 okt 2013
    1.601
    1.098
    113

Brrr ook heftig. Vooral als ze zo jong zijn, dingen niet goed begrijpen en ze dan zo in paniek raken en je niet veel kunt doen om ze gerust te stellen.
    Zoontje is dan wel ''al'' 5, maar hij is er helemaal vol van. Vind het ook echt heel eng... Dus ik ben benieuwd hoe die gaat reageren als het moment er echt is

17. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Het is ook spannend! In augustus moet hij hier aan zijn ogen geopereerd worden. Dan ruim 3.5... buikbaby kan die dag naar het kdv, dus kunnen met zn 2en mee, maar kan er nu al tegen op zien.
    Ze zijn gewoon echt heel zielig als ze de operatie uit komen.

Zoontje heeft een aantal keren een dubbelblinde provocatietest gehad op de dagbehandeling voor kinderen. Dan zijn er oook kinderen die geopereerd worden Ans oa amandelen, buisjes etc... de wat grotere kinderen gaan vaak redelijk rustig de O.K in (voor zover ik het kon zien), maar kwamen als een hoopje ellende vaak terug. Toch zag je sommige kinderen na 1.5 a 2u weer op de gang spelen.

18. Seffie

Seffie Fanatiek lid

17 apr 2019
    2.286
    2.625
    113
    Vrouw
    Succes en sterkte morgen @Cindy29

Pfff hier een heeeeeel druk kind. Zo druk dat ik er super veel harde buiken van krijg en het doet ook zeer (van binnen ofzo).. heel naar gevoel haha :oops:

19. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.258
    12.633
    113
    Vrouw
    Het is vaak ook zo, ga je onrustig/overstuur ect de narcose is dan kom je er helaas ook zo uit. Geld voor jong en oud. Hopelijk valt het morgen mee!

oef veel last van mijn liezen vandaag, kon op gegeven moment ff net meer lopen heel handig als je moet plassen en paar stappen voor de wc staat. Na het zitten was weer iets beter gelukkig!

20. Brenda028

Brenda028 Fanatiek lid

18 apr 2016
    1.725
    1.471
    113
    Succes vandaag @Cindy29! Zowel voor jou als voor de kleine man!

Deel Deze Pagina