Het babynestje is vanmiddag bezorgd Zo blij mee! Kan niet wachten om nu ook kleertjes te gaan kopen. Ik heb nog unisex broekjes van de Hema. Die kan ik altijd gebruiken, alleen voelen ze meer als leggingstof. Shirtjes zijn dezelfde kleur ook. Wit, grijs en donkerblauw. Voor een eerste pakje na de geboorte wil ik nog wel even kijken. Volgende week ga ik gezellig met een vriendin shoppen tijdens de mega mazzeldagen. Ik ga er tenminste vanuit dat dat volgende week is, toch?
Deze aanbieding is denk ik interessant voor je. Gevonden in de AlleFolders app pagina AlleFolders2zd https://allefolders.nl/prenatal-aanbiedingen/a920b142-5de1-4203-92da-32d4a6f5a995/0
Leuk dat die al online staat! Ik was net in de winkel en toen zeiden ze dat ze hem pas maandag mogen uitdelen als de mazzeldagen starten.
Ik ben vandaag zoooo moe kan ogen amper openhouden, zo moe ben ik nog niet geweest, maar ook grauw grijs weer hele dag helpt ook niet mee haha..
Ik dacht dat ik vandaag ook behoorlijk moe zou zijn van het slechte slapen, maar dat valt me reuze mee. Heb m’n boek uit kunnen lezen zonder zware ogen te krijgen Dan straks maar lekker vroeg op bed
Vandaag mijn eerste ziekte dag: heb 12u geslapen vannacht (1x plaspauze )... had het echt even nodig. Daarna het ledikantje geschuurd en in de grondverf gezet. Niet heel slim voor mijn bekken En nu zit ik in het ziekenhuis te wachten op een arts. Mijn litteken van de vorige keizersnede begon weer heel veel pijn te doen en werd nu ook rood. Ze wilden het toch even checken en niet wachten tot maandag als ik een afspraak bij de gyn heb...
Wij waren vandaag demonstreren voor Fridays for Future: 2 uur staan en 1,5 uur rond slenteren zijn echt niet fijn voor je bekken zeg... Pijn en stijf nu! Daarvoor ook al gefietst en even gekeken naar kinderwagens. Ik moet nog even wennen aan de nieuwe grenzen van mijn lijf hoor... Maar met de kleine meid was alles helemaal goed bij de fijndiagnostische echo vandaag!
Niks geks gelukkig! Ze hebben met een echo naar de binnenkant gekeken van het litteken, maar ziet er goed uit. Ze vermoeden dat het een pees is die daar in de buurt irriteert door het groeien van de baarmoeder. Een aanhechting van een band kan het ook nog zijn.. De pijn zal komen en gaan zei de gyn. Wel leuke foto’s van onze knul gekregen! @Pinguinkje luister maar goed naar je lichaam! Hebben jullie al een keus kunnen maken wat betreft kinderwagens?
O fijn dat het niks ernstigs is... Maar lijkt me wel erg vervelend zeg! Wel fijn dat het wachten beloond werd met een paar mooie foto's We twijfelen momenteel nog over kinderwagen. De Easywalker Harvey lijkt ons op basis van internet recherche wel heel fijn, maar die is hier helaas moeilijk in real life te bekijken. Zouden we dan moeten laten bestellen (tegen aanbetaling) en ev. terugsturen en geld terug vragen als we hem dan toch niet zouden willen. We hebben verder de Joolz Day geprobeerd en die beviel ons ook erg goed! Maar die is wel 400-500 euro duurder... Eventueel een tweedehands Joolz is ook nog een optie dan, maar ik vind het idee van een nieuwe ook wel fijn. Iemand tips voor een goede kinderwagen? We wonen in een grote stad, en hebben geen eigen auto en zijn dus vooral met tram en trein onderweg en af en toe een huurauto. Daarvoor moet ie dus geschikt zijn.
Joolz is een mooie wagen! Met de easywalker geen ervaring. Voor demping (stoep op en af) zeggen ze dat luchtbanden geschikt zijn. Wij hebben de Bugaboo Buffalo (heet nu Bugaboo fox) en die hebben foam banden. Maar is voor elk terrein geschikt. Vinden wij erg fijn omdat onze dochter op een natuurbegraafplaast begraven ligt en we daar dan ook kunnen wandelen als we daar zijn. Ook voor op het strand is hij ideaal. De joolz Day is bij de mamamazzeldagen wel in de aanbieding. Kan je hem niet bij iemand in NL laten bezorgen en dat zij hem meenemen als ze op visite komen? Of zeg ik nu iets heel doms? Misschien is de mutsy nog een optie anders? Is wat goedkoper dan de joolz.