Toch maar even omgebouwd. Staat nog wel op zolder Vriendlief en kind staan er ook Minibeetje op (en wat rommel)...
haha ik heb in de zwangerschap van m’n zoontje wel eens een hand van een onbekende van m’n buik af geslagen .. Zo irritant als onbekenden in de supermarkt opeens aan je buik gaan voelen. In t gezicht gaat wat ver maar die hand sla ik er echt wel ff af!
haha mijn moeder zei laatst: ik weet dat ik niet mag voelen maar zou dat zo graag willen. Toen brak m’n hart wel een klein beetje toen dacht ik m’n eigen moeder mag wel een keer voelen. Dus dat wel laten doen. Maar ongevraagd moeten mensen er echt af blijven, ik zit ook niet zomaar aan hun buik
Eigenlijk moeten we gewoon hetzelfde terug doen hè , kijken of het dan nog steeds als normaal wordt gezien
tot nu toe eigenlijk weinig last van mensen die aan mijn buik zitten of vervelende opmerkingen maken. Laatst vroeg 1 vriendin of ze even mocht voelen. Verder zeggen mensen alleen maar: wat groei je goed, als ze me een poos niet gezien hebben. Ervaar ik zelf niet als vervelend. Mijn buik wordt ook gewoon dik
Ik ben ook onzeker over mijn buik, maar juist omdat mensen dingen zeggen als 'zo, daar kun je niet meer omheen he' en 'je bent natuurlijk klein, daardoor lijk je nog dikker'. Mijn schoonmoeder zei zelfs: ''je hebt echt een dikke buik en dikke borsten, je wordt een varkentje". Meh
@PippiMoustache Wow dat is nog erger dat ze dat zegt doe je toch niet... verder wel goed contact met haar?
Jeetje wat een reacties van mensen zeg. Hier nog geen opmerkingen gehad of mensen die proberen aan mn buik te komen
Say whaaaaaaaat?!?!?! dear lord wat een opmerking. Mijn collega zei ook tegen mij: "jij gaat echt in de rondte groeien, dan gaat het overal zitten ipv alleen op je buik net als bij mij toen" vervolgens heb ik gewoon een mooi bol zwanger buikje en zie je het van achter niet iedereen vindt mij mooi zwanger behalve zij dus. Terwijl ze zelf, toen ze zwanger was, eerder dik leek omdat het 2 vetrollen waren en geen ronde buik (nooit wat van gezegd of gevonden natuurlijk want ik hou er niet van mensen te kwetsen). Mensen maken opmerkingen om hun eigen tekortkomingen te verbloemen ofzo. Bahhhh
Mensen die zulke opmerkingen maken zijn gewoon jaloers! Hoe mooi of niet mooi je zwanger bent maakt echt niet uit, het gaat om dat prachtige kindje wat binnenin groeit bij ons allemaal ❤️
Jup, dat voelen heb ik op het schoolplein al gehad Is alsof mensen tegenwoordig mijn buik begroeten met een soort van aai over mijn buik i.p.v. gewoon hallo in mijn gezicht te zeggen. En ik vind het irritant! Opmerkingen vallen gelukkig mee. Mijn buik kan je absoluut niet omheen. Maar ik ben nog maar weinig aangekomen dus ik vind het allemaal prima. Hier is vandaag de box binnen gekomen. Super blij mee. Mooi kado van mijn ouders, broertje, schoonzus en opa. Wilde eigenlijk een gewone maar mijn vriend was helemaal verliefd geworden op deze. En moet toch eerlijk zeggen dat ik hem ook wel heel erg leuk vind
Baby meisje is sinds een paar dagen echt druk in mijn buik met al flink wat rake bewegingen. Ze wordt steeds sterker. Heerlijk dat gevoel in mijn buik ♡