Herkenbaar... Onze kleine man was gisteren zo tussen 23-24u bezig met een kickbokstraining, mijn hemel
Wat ee leuk ding zeg! Mijn vriend zou zoiets ook helemaal te gek vinden, vooral voor later ook, zo’n knus hoekje om te lezen Haha
Ja dat is precies wat hij zei. Dan kan die blijven staan en kan de kleine man daar zijn eigen hoekje in creëren.
Wat een leuke box zeg! Wat commentaar over mijn buik betreft, nog geen slechte ervaringen. Ik heb echt al een mega buik en de meeste zeggen aileen hoe snel de tijd gaat en hoe mooi die is. Wat mijn buik aanraken betreft grrr. Kan dat echt niet tegen hé. Van mijn familie kan ik het hebben maar je word gewoon door wildvreemde aangeraakt. Hoezo denken ze dat ze die toestemming hebben! Word Alleen maar erger als de kleine er is, maar dan word ik echt een leeuw en serieus boos. Jij gaat niet met je wild vreemde, vieze ongewassen, besmette handen aan mijn kindje zitten Mijn bekken word helaas alleen maar erger. 1uur op een stoel zitten, en ik kan niet meer lopen. Niet kan meer lang. Niet zitten, niet lopen, niet staan... Moet continu wisselen. Ik waggel sowieso al als een pinguin pff. Slapen met viedingskussen is wel echt een verademing. Geboortekaartje vandaag definitief uitgezocht... Ik ben verliefd ❤️
Ja, ze is een beetje gek. Maar ze bedoelt het niet gemeen. Ik heb gewoon terug gezegd 'Nee jij bent lekker slank' Maar je wordt er wel onzeker van of je niet te snel groeit enzo.
Oh wat ontzettend vervelend! Dat is dus de reden waarom ik aantal keer per dag plat moet.. De enige manier om je bekken echt te ontspannen /rust te geven is volledig horizontaal te liggen zegt mijn therapeut.. En dan natuurlijk afwisselend met lopen /zitten.. Staan is funest..
Ik een 25 weken dansje!! Moet vandaag weer naar de studie, is nog 1 van wat ik kan afronden voor de bevalling dus dat wil ik eigenlijk maar de motivatie is echt ver te zoeken
Ik krijg ineens zo’n drang om van alles schoon te maken in huis. Net al met de was bezig geweest, gestofzuigd, gootsteen geboend, vuilnis weggedaan. M’n bekken laten het alleen niet meer toe nu. Zit nu weer relaxed koffie te nuttigen
Ik heb net m'n fit to fly verklaring opgehaald bij de verloskundige. Dus nu kunnen we morgen echt met een gerust hart op vakantie