Meiden hebben jullie trucjes om je baby vaak te voelen? qua houding of wrijven? Ik vind hem de ene dag veel actiever dan de andere dag. Gister bijvoorbeeld in totaal 2 keer een schopje gevoeld en vanmorgen weer wat vaker En de dag is pas begonnen. Vaak voel ik hem als ik wakker word en op mijn rug lig maar staand nog niet zo vaak.
Ik ga wel op mijn zij liggen en dan wakker porren maar deze baby is eigenwijs dus ene keer reageert ie wel andere keer niet haha
Hier ligt het er aan. Voel ze zowel liggend als zittend. Als ik por doet het weinig af Merk wel als ik aan het eten ben dat ze dan vaak reageert en als ze de stem van haar grote broer hoort. Zo bijzonder ♡
Een houding die ze hier waarschijnlijk wat onprettig vind is rechtop zitten, dan wat voorover leunen met je ellebogen op je knieën.. (benen wijd om überhaupt je knieën te kunnen raken) Dan komt je buik wat in de verdrukking, denk dat het daaraan ligt.. Dan regeert ze hier bijna altijd wel.. Misschien wil dat bij jou ook @Seffie
Dames een vraagje. Zoontje heeft sinds vrijdag hoge koorts en keelpijn. (ook echt dikke rode amandelen) Bekijk bijlage 629567 Vanochtend is de koorts gezakt maar nu ineens over z'n hele lijf een mega eczeem. (het is sowieso een kind met eczeem, maar daar zie je niets meer van omdat die onder controle is) maar kan deze uitbraak komen, omdat z'n koorts nu ineens gezakt is? Na mijn mening is het geen kinderziekte...
Opzich niet vreemd natuurlijk dat de eczeem opkomt als hij verzwakt is geweest door de koorts. Ik denk dat het een kwestie van verminderde weerstand is, waardoor er even niet "gevochten" werd tegen zijn eczeem...
Als het geen kinderziekte is, dan denk ik vlekjes door de koorts. Had zoontje hier laatst ook. Toen werd er ook aan de 5e ziekte gedacht..
Hier mag ik ook niet te lang voorover gebogen zitten of een beetje in elkaar gezakt. Dan gaat hij gelijk schoppen. Net de nieuwe kast voor zoontje in elkaar gezet samen. Maar zodra ik even ging zitten dan was hij actief
Verf zit op de muur nu drogen, als droog is tape ertussen weghalen, en dan voorzichtig de gouden tape ertussen plakken! Plinten en kozijnen, deur nog schureb en in grondverf zetten daarna lakken dus nog wel ff bezig maar dat komt van de week allemaal als lukt met tijd..
Ook al druk bezig. Leuk!! Foto?? Hier morgen het bedje laatste keer in de zwarte lak zetten. En denk dan komend weekend beginnen met de commode. Die staat nu al wel sinds vanmorgen op de babykamer. Klein kamertje, wordt het gelijk zo vol van Hoe voel jij je nu??
Lekker bezig fijn hè, als je het stukje bij beetje op ziet knappen... Bij ons is nu de stuc aan het drogen, als we terugkomen van vakantie kunnen we schilderen
Ik mag ook niet voorover zitten Hier nog last van mn bekken. Wildwaterbaan was toch niet zo'n goed idee vrijdag in het zwembad geloof ik Wij namen gisteren de wieg/co-sleeper mee van schoonzusje. Zal straks eens een foto maken!
Zonet even de stad in geweest en een leuk setje gescoord voor de kleine meid. Wel in maatje 62, was het kleinste wat er tussen zat. Voor zoonlief nog wat mooie truien en shirts, maar moet weer ruilen Voor mezelf een heerlijk warm vest. Oh ja, m’n zoontje zag ook weer een knuffel voor z’n verzameling... zucht!