@mamavandave super leuk een festival! Ik dacht dat het werd afgeraden door de harde dreunen in de baarmoeder. (Of dat komt misschien door het soort festival waar IK heen ga hahah) veel plezier in ieder geval! En de andere dames ook veel plezier met de echo's
O... Ik zit nu op +7 kilo en eet eigenlijk gezonder dan voor de zwangerschap. Hmmmm. Zal wel goed komen toch haha. Straks weer sporten, meer dan mijn best kan ik niet doen
Thanks meiden! Ik zit al vol spanning, maar we mogen pas om 15.00 uur... Ik voel de baby ook elke dag harder schoppen en draaien, haha. Ook mijn man kan het al voelen van buitenaf, zo'n leuk gevoel Qua gewicht zit ik nu op +3,5 kg. Lijkt mij eigenlijk prima. Moet nu wel iets meer zoeken naar welke kleding nog past enzo.
Succes vandaag dames! Mijn man kan helaas de baby nog niet voelen, placenta ligt voor zelf voel ik hem wel al een hele tijd ondanks de placenta die voor ligt, wel variërend waar die trapt hoe het voelt. Kijk er na uit dat het dagelijks goed voelbaar is (dat stelt me vast gerust iedere keer)
Ik heb zojuist m'n aanvraag zwangerschapsverlof ingestuurd. 16 december is mijn eerste verlofdag. Officieel zou ik dan 6 april weer moeten beginnen, maar waarschijnlijk plak ik er nog wat vakantie aan vast. Dat kan ik later nog wel beslissen...
oei, nou hopen dat de placenta nog mooi naar boven gaat groeien dan! Wil je graag thuis bevallen of was je toch al van plan om naar het ziekenhuis te gaan?
Oh dat heb ik echt nog nooit gehoord. Wij gaan veel naar festivals en concerten en zie altijd wel zwangeren. Die ook nog wel verder zijn. Wij gaan naar Tuckerville, country en americana. Hier dus ook 7kilo erbij. Prima hoor, ik eet normaal, hooguit een boterham extra.
Ja hoop ik ook! Wilde sowieso ziekenhuis dus dat maakt op zich niet uit. Maar jr kunt wel complicaties krijgen, baby kan soms niet goed indalen, grotere kans op stuit en op bloedingen (ook al tijdens laatste weken van je zwangerschap). Soms wordt van tevoren al bepaald dat t een keizersnede moet worden. Maargoed ik wacht eerst rustig af of het nog omhoog trekt en dan zien we verder.
Over gewicht: ik heb al een hele tijd niet meer op de weegschaal gestaan... geen zin in. Bij beide jongens bijna 20 kilo aangekomen, zie nu ook m'n gezicht alweer voller worden, terwijl ik echt niet zoveel geks eet. Ik wil me er eigenlijk gewoon niet druk om maken, de vorige twee keer is het ook goed gekomen én er weer af gegaan... Over suiker: ik heb al voor de zekerheid een keer nuchter bij de huisarts laten prikken (meerdere miskramen geeft ook een verhoogd risico) maar dat was prima en ik hoef ook geen extra test halverwege de zwangerschap. Over jongen of meisje: wat denken jullie? Vorige twee keer zeiden ze bij de 20 weken echo echo dat mijn jongens heel duidelijk lange benen hadden (en ze zijn nog steeds groot, mijn vriend is ook lang). Nu was alles wat ze heeft gemeten gemiddeld of kleiner dan gemiddeld. Dus nu denk ik stiekem dat het misschien wel een meisje is...
@pocahontas1985 je hebt niet naar t geslacht laten kijken dan? Ik denk dat afmetingen niks zeggen. Mijn zoontje zat overal onder en dit meisje gewoon gemiddeld. Ik ben nu 3 kilo zwaarder. Ik eet vrij normaal, zoals ik buiten een zwangerschap ook eet. Ik zie t wel, vorige keer 22 kilo en was daarna zo weg.
Gelukkig ben ik dus niet de enige met die stekende tepels. Heel af en toe zit er ook een dikke bult op de tepelhof, beetje dik, alsof het een ontsteking is, maar dat zullen wel de melkklieren zijn denk ik, want t doet verder niet zeer.