Blegh dank je wel. Zit te wachten voor bloed te prikken en dan mijn favoriete drankje naar binnen te werken
Ik heb er eigenlijk nog niet bij stilgestaan.. Heb de vorige keer tijdens de bv orthiflor gebruikt op advies .. Benin van de zwangerschap wel eens aan gedacht om aan het einde orthiflor start te gaan gebruiken, maar niets besloten Waarom zou jij willen gaan gebruiken? (interesse)
Herkenbaar. Ik had het toen met mijn vrijgezellenfeest ook. M'n moeder nodigde me ook uit voor iets dat ik dacht, jaja, vast ik wist het dus ook al even van te voren dat dan m'n vrijgezellenfeest was. Haha Have fun!!
Sterkte met wachten! Ik was al om 3:45 uur klaarwakker, vriendlief wakker moet maken om 5 uur voor werk. Daarna even in slaap gevallen tot 7 uur en weer schoolritme erin. Kleine man zit nu op school en ik kan bijna niet meer lopen van de bekkenpijn. Gisteren bijna nergens last van gehad en nu weer wel. Pijn straalt helemaal door m'n been heen. Ik denk dat ik een bankhangdagje voor me zie. En ik heb zo'n zin om even wat in huis te doen
Wat vervelend dat je zo'n last hebt van je bekken en zo weinig kan lijkt me ontzettend frustrerend. Zeker op deze termijn...
Indd, verder voel ik me prima, maar dan wil k ook overal van kunnen genieten, zonder dat het zo zeer doet. Zo ben ik er wel klaar mee
Dat kan ik me voorstellen. Zeker als anderen er minder last van hebben. Dan heb je telkens zoiets van dat wil ik ook... Helaas zul je het er wel mee moeten doen en je krijgt geen nieuw bekken na de zwangerschap, dus wees voorzichtig
Nee, ik moet echt zoveel mogelijk rust nemen. M'n wekelijkse afspraken vallen nu ook even in het water. Meestal even ergens koffie drinken ofzo, maar sla ik maar even over. Te lang zitten doet ook zeer voor mijn onderrug.
Probiotica is goed voor de bacteriën in je darmen. Ik zit er over te denken om dit te gaan slikken laatste weken/maanden ivm heftig eczeem bij zoontje en zijn koemelkallergie. Dan geen orthifloor, want die wordt gekweekt op koemelkeiwitten. Ik denk dan aan probactiol. Op internet vind je er wel veel pagina`s/ artikelen over.